Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!

Vierailija
20.07.2023 |

28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720

Kommentit (2541)

Vierailija
2301/2541 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikooko joku ihan oikeasti laittaa vaipan päällensä vai onko tää joku vitsi? 

Vierailija
2302/2541 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilisin vitsiksi. Tai toki kaikilla ei ole kovin hyvä pidätyskyky... Itse olen pisimmillään keikan takia ollut käymättä vessassa 11,5 tuntia, ensin jonotus, sitten kaksi lämppäriä ja pääesiintyjän kahden tunnin show. Sitten kävelin vielä hotelliin vessaan kun en jaksanut jonottaa keikkapaikalla kun ei ollut kova hätä. Toki minun rakkoni on treenaantunut aika hyvin kun aina jonotan pitkään eikä pääse vessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2303/2541 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyllä menen, enää 39 päivää!!!! 

Jep, minä myös. Onpa ollut upeita videoita kiertueen muista konserteista, aivan huikea tunnelma mm. Ateenassa ja Bukarestissa. 

Mutta milloinkohan he alkavat soittaa, kun kaikkialla lukee vain että ovet aukeavat klo 17? Mietin vain että eihän Helsingissä tule edes pimeää kun aurinko laskee klo 22, eli näkyvätkö ne hienot rannekkeet ollenkaan 😅.

Vierailija
2304/2541 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilisin vitsiksi. Tai toki kaikilla ei ole kovin hyvä pidätyskyky... Itse olen pisimmillään keikan takia ollut käymättä vessassa 11,5 tuntia, ensin jonotus, sitten kaksi lämppäriä ja pääesiintyjän kahden tunnin show. Sitten kävelin vielä hotelliin vessaan kun en jaksanut jonottaa keikkapaikalla kun ei ollut kova hätä. Toki minun rakkoni on treenaantunut aika hyvin kun aina jonotan pitkään eikä pääse vessaan.

Taylor Swiftin keikoilla omistautuneimmat fanit ovat kuulemma vaippoja käyttäneet.

Vierailija
2305/2541 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kaduttaa että tuli laitettua monta sataa sellaisen bändin lippuihin, joilta en tunne kunnolla kuin muutaman biisin. Hotelli ja juna ja syömiset = tonnin ilta. Toivottavasti soittavat edes ne 3-4 biisiä, jotka tiedän.

Avaapa Spotify tai Youtube ja kirjoita sinne Coldplay, tai jopa Coldplay setlist 2024. Sitten vain kuuntelemaan ja tadaa, tunnet konsertissa jokaisen biisin jonka soittavat.

(Kuinka avuttomia voi ihmiset olla...)

Jep, Spotifysta löytyy koko kiertueen biisilista valmiina pakettina, siitä vaan soimaan.

Vierailija
2306/2541 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole provo:

Siis mikä/kuka tämä koldplei oikein on?

En ole ikinä kuullutkaan.

Juu ja enkä aio ostaa lippua ja mennä katsomaan mitään tällaista tuntematonta.

Ainut tuntematon, jonka olen nähnyt oli elokuva

Tuntematon sotilas, siitäkin se alkuperäinen versio.

Et varmaan ostakaan, kun koko tapahtuma loppuunmyyty.

Mutta päätit silti tulla kehuskelemaan tietämättömyydelläsi?

Minä en myöskään mene katsomaan, vaikka lippua tarjottiin. Suurin osa suomalaisista ei mene.

En mäkään mene mutta parvekkeelle kuuluu hyvin.  

Noista vaipoista: Madonnan konsertti oli sellainen kun luin eka kerran  että porukka käyttää vaippoja. 

Vierailija
2307/2541 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole provo:

Siis mikä/kuka tämä koldplei oikein on?

En ole ikinä kuullutkaan.

Juu ja enkä aio ostaa lippua ja mennä katsomaan mitään tällaista tuntematonta.

Ainut tuntematon, jonka olen nähnyt oli elokuva

Tuntematon sotilas, siitäkin se alkuperäinen versio.

Et varmaan ostakaan, kun koko tapahtuma loppuunmyyty.

Mutta päätit silti tulla kehuskelemaan tietämättömyydelläsi?

Minä en myöskään mene katsomaan, vaikka lippua tarjottiin. Suurin osa suomalaisista ei mene.

En mäkään mene mutta parvekkeelle kuuluu hyvin.  

Noista vaipoista: Madonnan konsertti oli sellainen kun luin eka kerran  että porukka käytt

Ei ne vaipat mikään vitsi kentälle oleville ole. Eturivistä voi olla mahdotonta päästä käymään vessassa. Eri juttu istumapaikoila. 

Vierailija
2308/2541 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taylor Swiftin keikoilla omistautuneimmat fanit ovat kuulemma vaippoja käyttäneet.

Taylor Swiftin fanit ovat muutenkin vaippaikäisiä, tai ainakin musiikki on suunnattu tuonikäisten kehitystasolle.

Vierailija
2309/2541 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, minä myös. Onpa ollut upeita videoita kiertueen muista konserteista, aivan huikea tunnelma mm. Ateenassa ja Bukarestissa. 

Mutta milloinkohan he alkavat soittaa, kun kaikkialla lukee vain että ovet aukeavat klo 17? Mietin vain että eihän Helsingissä tule edes pimeää kun aurinko laskee klo 22, eli näkyvätkö ne hienot rannekkeet ollenkaan 😅.

Olin aikanaan U2 keikalla Stadikalla elokuussa. Keikka alkoi klo 2030, koska keikkojen pitää päättyä klo 23. Ekojen biisien valotehosteet ei juuri näkyneet mutta keikan lopussa oli ihan pimeää

Vierailija
2310/2541 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen  joku opiskelija bändi. Niin wokea wokea.

Vierailija
2311/2541 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin aikanaan U2 keikalla Stadikalla elokuussa. Keikka alkoi klo 2030, koska keikkojen pitää päättyä klo 23. Ekojen biisien valotehosteet ei juuri näkyneet mutta keikan lopussa oli ihan pimeää

Joo elokuussa onkin jo pimeät yöt, mutta heinäkuun lopussa ei ihan vielä. Tosiaan auringonlasku on klo 22.

Vierailija
2312/2541 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo elokuussa onkin jo pimeät yöt, mutta heinäkuun lopussa ei ihan vielä. Tosiaan auringonlasku on klo 22.

No melkein tunnin ajan eli puolet keikalta jotain valoja ja tehosteita näkyy.

Vierailija
2313/2541 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa minäkin miettinyt. Mulla on istumapaikka joten ei tarvitse tulla jonottaa heti klo 17 mutta olisi kiva tietää monelta keikka alkaa :) Ja samaa mietin myös että ehtiikö tulla edes hämärä ennen keikan alkua, että näkyykö valoshow. 

Vierailija
2314/2541 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan liput myytyä jossen itse mene. Jos mikä niin se on varma 😂

Vierailija
2315/2541 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan liput myytyä jossen itse mene. Jos mikä niin se on varma 😂

Kyllä saat. Mutta jos katsot sivut gigsberg, fansale ja huuto, niin lippuja on tullut paljon myyntiin. Taitaa löytyä yhteensä satoja, toki keikkojakin on neljä.

Eli enää et voi huudattaa niin kovaa hintaa, mitä olisit aiemmin saanut. Hyvä niin.

Vierailija
2316/2541 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa minäkin miettinyt. Mulla on istumapaikka joten ei tarvitse tulla jonottaa heti klo 17 mutta olisi kiva tietää monelta keikka alkaa :) Ja samaa mietin myös että ehtiikö tulla edes hämärä ennen keikan alkua, että näkyykö valoshow. 

Itse aion tähdätä stadikalle VIP-paikoille klo 19-20 välillä. Siinä on hyvää aikaa odotella. Ei ainakaan myöhästy keikan alusta. Veikkaan että se keikka alkaa vasta klo 2030-2100 kieppeillä. Keikat heillä olleet vajaata kahta tuntia.

Vierailija
2317/2541 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse aion tähdätä stadikalle VIP-paikoille klo 19-20 välillä. Siinä on hyvää aika

Jos keikan pitää loppua klo 23 ja keikka kestää vaikkapa 1h 50, arvatenkin noin klo 21 aloittavat. Ehtii loppua ajoissa.

Vierailija
2318/2541 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä yliarvostettua skeidaa. Ja vielä 4 keikkaa huh huh.

Vierailija
2319/2541 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveetä yliarvostettua skeidaa. Ja vielä 4 keikkaa huh huh.

Oletpa niin kova ja uniikki kaveri. Wau.

Vierailija
2320/2541 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävää ajatella, että lukioikäiset tytöt pissaa housuunsa vain keikan takia.