Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!

Vierailija
20.07.2023 |

28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720

Kommentit (2541)

Vierailija
2361/2541 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee pitkä odotusaika jos sisään pääsee viideltä ja konsertti alkaa lähempänä kymmentä. Ei saa edes omia eväitä viedä. Vai voisikohan sinne salakuljettaa suklaata? Tiedän kyllä että siellä on ruokapaikkoja mutta on varmaan pitkät jonot.

Kuka idiootti sinne menee jo viideltä?

Yleisellä bussilla kulkijat

Vierailija
2362/2541 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs on keikallemenijöiden fiilikset? Joko jännittää?😊 t. Liputon

Ei yhtään, koska jo viime kesänä meni maku koko hommaan yrittäessä saada lippuja. Tänä kesänä vaikka niitä lippuja kai olis volnut saada säkällä, ajattelin että pitäköön tunkkinsa.😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2363/2541 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään, koska jo viime kesänä meni maku koko hommaan yrittäessä saada lippuja. Tänä kesänä vaikka niitä lippuja kai olis volnut saada säkällä, ajattelin että pitäköön tunkkinsa.😄

Eihän tuo kysymys koske sitten sinua, idiootti.

Vierailija
2364/2541 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt meni tunteisiin ilmeisesti mutta eihän sitä tarvi vetää hernettä nenään ja saa sitä vastata. 😄 Kyselijä oli myös nim. liputon.  Aika moni varmaan jättää myös väliin, liian isoks vedettiin koko juttu ja jengi on fomo. 

Colplayn parhaat eka ja toka albumi ja muutama biisi 2010-2015 ajoilta. 

Kannattaa muuten poistua keskustelusta, jos ei kestä kommentteja ja mielipiteitä. Turhaan sitä kuluttaa energiaansa. 

Vierailija
2365/2541 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö varautua vaipoilla? Tietääkö stadikalla olleet?

Puetteko vaipat jo hotellissa vai vasta stadikan vessassa?

Vierailija
2366/2541 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puetteko vaipat jo hotellissa vai vasta stadikan vessassa?

Mä kyllä pystyn pidättämään keikan ajan. Ei ole tuollaista rakkovaivaa.

Vierailija
2367/2541 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt meni tunteisiin ilmeisesti mutta eihän sitä tarvi vetää hernettä nenään ja saa sitä vastata. 😄 Kyselijä oli myös nim. liputon.  Aika moni varmaan jättää myös väliin, liian isoks vedettiin koko juttu ja jengi on fomo. 

Colplayn parhaat eka ja toka albumi ja muutama biisi 2

No mitä sä ite teet ketjussa kun sulla ei ole edes lippua?

Vierailija
2368/2541 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten te permannolle menijät meinaatte jaksaa seisoa monta tuntia? Eihän sieltä edes pääse pois jos hätä tulee. Itse olen istumapaikalla. 

Kyllä sitä nyt seistä jaksaa, välillä jalkoja särkee, mutta pääsee uuteen nousuun kun tulee hyvä biisi. Ennätykseni keikan takia yhtä mittaan seisomista ilman istumataukoa on muistaakseni 8 tuntia. Jonotus ja keikka, yleensä istun jonottaessa maassa, mutta joskus on niin likaista tai märkää, että pitää jonossakin seistä. Keikan jälkeen sitten kävellen hotelliin tai kotiin, vetreytyy jalat kun pääsee liikkumaan.

Terveellä ihmisellä ei tee tiukkaa seisoa ja tanssia keikan ajan.

Vierailija
2369/2541 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä. Keikan ajan voi pidättää ja siellä on myös vessat.

Vierailija
2370/2541 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eturivissä kyllä.

Eturivistäkin pääsee vessaan ja muka ei pysty pidättämään. Ihme pidätyskyvytöntä porukkaa ketjussa. Ravaatteko te yölläkin kusella?

Vierailija
2371/2541 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä että pissalla käyminen ja vaipat on osalla suurin murhe. Miten te ylipäänsä pystytte käymään missään?! Ihme kitinää muutaman tunnin seisomisesta. Kannattaisi pitää itsestään parempaa huolta ja fyysisestä kunnosta.

Vierailija
2372/2541 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pelottaa ja ahdistaa miten tuosta selviää. 40 000 ihmistä. Kävelymatka hotellilta ja takaisin. 

Minä tulen ja menen taksilla, että jalat säästyy. On Bulevardilta about 4 km suuntaansa. Tietysti jos olisi hyvä ilma, voisi lähteä hotellilta ajoissa kävelemään useamman baarin kautta stadikalle.

Siinähän yrität. Paluumatkalla taksi maksaa sitten paljon kun sieltä ihmismassat valuu pois niin ei muuten taksit liiku.

Vierailija
2373/2541 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten te permannolle menijät meinaatte jaksaa seisoa monta tuntia? Eihän sieltä edes pääse pois jos hätä tulee. Itse olen istumapaikalla. 

Miten niin ei pääse pois? Oletko tyhmä? Samat vessat ne on kaikilla käytössä, olit katsomossa tai kentällä. Ei sinne kentälle suljeta jengiä. Et taida paljon käydä keikoilla?

Vierailija
2374/2541 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin. Ja olen permannolla. Ikääkin 60v. Ainutlaatuinen kokemus kuitenkin. Ahdasta on, mutta en aio mennä kaikkein ahtaimpiin paikkoihin. Hyvä mieli, positiivinen asenne sekä hyvin tukevat kengät. Näillä mennään.

Ei siellä ahdasta ole. Kentälle myyty lippuja sen mukaan että siellä mahtuu olemaan. Olen ollut stadikalla kentällä keikalla ja ihan paras paikka tunnelmaltaan.

Vierailija
2375/2541 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikooko joku ihan oikeasti laittaa vaipan päällensä vai onko tää joku vitsi? 

Toivottavasti on vitsi.

Vierailija
2376/2541 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kyllä menen, enää 39 päivää!!!! 

Jep, minä myös. Onpa ollut upeita videoita kiertueen muista konserteista, aivan huikea tunnelma mm. Ateenassa ja Bukarestissa. 

Mutta milloinkohan he alkavat soittaa, kun kaikkialla lukee vain että ovet aukeavat klo 17? Mietin vain että eihän Helsingissä tule edes pimeää kun aurinko laskee klo 22, eli näkyvätkö ne hienot rannekkeet ollenkaan 😅.

Veikkaan että aloittavat soittamaan joskus vähän ennen 22. Keikka päättyy vähän ennen 24 eli näkyy kyllä.

Vierailija
2377/2541 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kyllä menen, enää 39 päivää!!!! 

Jep, minä myös. Onpa ollut upeita videoita kiertueen muista konserteista, aivan huikea tunnelma mm. Ateenassa ja Bukarestissa. 

Mutta milloinkohan he alkavat soittaa, kun kaikkialla lukee vain että ovet aukeavat klo 17? Mietin vain että eihän Helsingissä tule edes pimeää kun aurinko laskee klo 22, eli näkyvätkö ne hienot rannekkeet ollenkaan 😅.

Olin aikanaan U2 keikalla Stadikalla elokuussa. Keikka alkoi klo 2030, koska keikkojen pitää päättyä klo 23. Ekojen biisien valotehosteet ei juuri näkyneet mutta keikan lopussa oli ihan pimeää

Nyt pitää päättyä puoleen yöhön mennessä.

Vierailija
2378/2541 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu käy kuumana saako istumapaikoilla tanssia. Tämä on niin Suomi-meininkiä kuin olla ja voi.. apua. En ihmettele, että suuret artistit karttaa meitä. Kaikki eivät vain saaneet permantopaikkoja. Oli otettava mistä sai! Toivottavasti pönöttävät mököttäjät jäisivät kotiin.

Vierailija
2379/2541 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pelottaa ja ahdistaa miten tuosta selviää. 40 000 ihmistä. Kävelymatka hotellilta ja takaisin. 

Minä tulen ja menen taksilla, että jalat säästyy. On Bulevardilta about 4 km suuntaansa. Tietysti jos olisi hyvä ilma, voisi lähteä hotellilta ajoissa kävelemään useamman baarin kautta stadikalle.

Siinähän yrität. Paluumatkalla taksi maksaa sitten paljon kun sieltä ihmismassat valuu pois niin ei muuten taksit liiku.

Raha ei ole ongelma. Tonnin liputkin.

Vierailija
2380/2541 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu käy kuumana saako istumapaikoilla tanssia. Tämä on niin Suomi-meininkiä kuin olla ja voi.. apua. En ihmettele, että suuret artistit karttaa meitä. Kaikki eivät vain saaneet permantopaikkoja. Oli otettava mistä sai! Toivottavasti pönöttävät mököttäjät jäisivät kotiin.

Tietysti saa tanssia. Ei tämä ole mikään pönötyskonsertti.