Kuinka monta vuotta elämästäsi olet ollut "sinkku" jos lasket vuodet lähtien siitä kun täytit 18 vuotta?
Kommentit (263)
Vierailija kirjoitti:
Pisin sinkkuuteni kesti melkein viikon.
Huhhuh, miten edes selvisit siitä!
Nolla vuotta sinkkuna. Olen nyt 51-vuotias. Saman miehen kanssa olen ollut koko ajan.
Mitenhän noille käy sitten kun jäävätkin yhtäkkiä yksin, siis noille jotka eivät ole ikinä eläneet aikuisina ilman parisuhdetta.
En tarkkaan muista, mutta arvelisin että noin 4kk?
Kesällä olin sinkku kun olin 18, syksyllä täytin 19 jolloin olin jo varattu ja siinä parisuhteessa olen edelleen.
M43
Noin kolme vuotta. Aloin seurustella nykyisen puolisoni kanssa vähän ennen kuin täytin 21 vuotta. Ikää melkein 50 vuotta nyt.
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän noille käy sitten kun jäävätkin yhtäkkiä yksin, siis noille jotka eivät ole ikinä eläneet aikuisina ilman parisuhdetta.
No minä ainakin olen ajatellut, että jos tämä parisuhde jostain syystä päättyy, niin ikinä enää en ota miestä vaivoikseni. Ei (pitkä) parisuhde tarkoita sitä, että oltaisiin kyljestä kiinni kasvaneita, kyllä mulla on ihan oma elämä, jota katkaisin, jos puolisosta eroaisin tai puoliso nyt kuolisi yllättäen.
Aika tarkalleen 2v. Alettiin seurustelemaan mieheni kanssa 20v päivieni aikaan. Nyt olen 44v.
Noin 16 vuotta ja jatkuu. N44
Pidän epätodennäköisenä pariutumistani, mikä johtuu sekä minusta että muista.
Hmm olisiko noin 2 vuotta. Olen nyt 32. Ensimmäinen suhde kesti 4 vuotta ja nykyinen kohta 8 vuotta.
28 vuotta. Olen 46-vuotias.
Ei vain ole kukaan koskaan kolahtanut tarpeeksi.
0 vuotta. Pari viikkoa ehkä.
n38