Kuinka monta vuotta elämästäsi olet ollut "sinkku" jos lasket vuodet lähtien siitä kun täytit 18 vuotta?
Kommentit (263)
En yhtään. Aloin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa kun olin 15, ja nyt olen 48v.
Olen nyt 55-vuotias ja en ole ollut sinkku sen jälkeen, kun 17-vuotiaana tapasin puolisoni.
4,5v, opiskeluvuodet 24-28v iässä. Nyt 53.
6 vuotta sinkku ja 13 vuotta parisuhteessa.
En ole vielä ollut ja toivottavasti en koskaan joudukaan olemaan.
7 vuotta. 19v-26v. Sitten tapasin puolisoni. Yhdessä nyt 21 vuotta.
Olen 38-vuotias mies ja sinkkuna 14 vuotta. Toivottavasti saan olla seuraavatkin 14 vuotta.
en päivääkään ja olen 64...no ehkä 5 päivää...jos ollut joku bänä-viikko joskus 70 luvulla.
50 - 18 = 32 vuotta. Olen siis nyt 50v.
32 vuotta olen elänyt sinkkuna eli koko ikäni. Olen nainen
Koko elämäni olen ollut sinkku. Mies 46v
Olen 34v ja 11 vuotta ollut sinkkuna. Olen hyvin nirso luonteen suhteen, miehen tulee olla aito ja empaattinen, ja kun tuohon toivelistaan lisää vielä miellyttävän ulkonäön, niin sopivan yksilön löytäminen on vaikeaa. En mitenkään voisi olla tuomitsevan miehen kanssa, koska en tuntisi että voin olla täysin oma outo itseni.
Hmm.. 5 vuotta ja sijottuvat aika pitkälti sinne alkuvuosiin kun itsetunto oli niin jäätävän paska, että ei oikein saanut edes juteltua naisille ilman alkoholia.
Täytän 47v tänä vuonna. Kolme pitkää parisuhdetta, joista viimeisen jatkuu vielä. Ja toivottavasti se lopun elämän suhde. Sinkkuna 6kk yhteensä eli hyvin nopeasti on aina alkanut uusi parisuhde, vaikka en ole pettänyt niin on ollut jotenkin tiedossa joku tuttu mies (ei välttämättä mitään romanttista) jonka kanssa on homma sitten muuttunut vähitellen vaikka ystävyys-pohjalta parisuhteeksi.
N47