Kuinka monta vuotta elämästäsi olet ollut "sinkku" jos lasket vuodet lähtien siitä kun täytit 18 vuotta?
Kommentit (263)
0 vuotta. 17 vuotiaasta saman miehen kanssa, nyt 48.
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän noille käy sitten kun jäävätkin yhtäkkiä yksin, siis noille jotka eivät ole ikinä eläneet aikuisina ilman parisuhdetta.
En tiedä kun elämäni jatkuu vielä ja olen vasta 45 vuotias. Mutta olen yrittänyt pitää huolen siitä, että muut ihmissuhteeni. joita minulla on vastavuoroisia ollut niin naisten kuin miesten kanssa niin kauan kuin jaksan muistaa pysyisivät jatkossakin hyvinä ja ettei lähes täydellinenn ikisinkkuuteni, ( olen ollut kolmen kuukauden lyhyessä tai pitkässä pariuhteessa) muodostu yksinäisyydeksi, vaan pysyy jatkossakin hyvänä.
En siis täysin tunnista itseäni niistä mielikuvista, joissa meitä ikisinkkuja pidetään syrjäytyneinä reppanoina, joilla ei ole jostain meissä piilevästä syystä lainkaan ketään läheistä, johon ei olisi perhe tai sukulaisuus suhdetta. - Piilevillä syillä tarkoitan esimerkiksi uskonollista tai muun ismin sanelemaa vakaumusta, mielenterveydellsiä ongelmia, elämänhallinnan ongelmat tai vaikka seksuaalinen suuntautuneisuus jota ei halua toteuttaa vaan rankaisisi sen johdosta itseään kieltäytymällä suhteista. - Ilmeisiä syitäö sinkkuuteen saatatisivat olla esimerkiksi hyvin vakava siarastuminen tai loukkaantuminen, jonka johdosta oma elo tapahtuisi 97.5% vuoteeseen kytkettynä tai ainakin niin, että elämän piiri rajoittuisi sairaalaan/ vankiloihin tai muuhun hyvin valvottuun ja kontrolloituun ympäristöön ja jossa olisi siten paljossa suurelta osin muiden avun tai valvonnan / konrollin alaisena suurelta osin ilman muiden (/ ulkopuolisten) ihmisten kohtaamsita, jotka eivät ole läheisiä tai työntekijöitä.
En myöskään osaa pitää itseäni erakkona, joka ei lainkaan kaipaisi yhteyttä ja kontaktia muihin ihmsiin.
M45
En osaa päättää ollakko kateellinen siitä, että ei ole koskaan saanut mahdollisuutta olla ja elää parisuhteessa. Vai kokea iloa ja onnea siitä, että on pärjännyt ja kokenut elonsa -koputtaa puuta- ainakin enimmäkseen hyväksi, vaikka en vielä eläessäni ts. noin 40 vuotiaana ollut ensimmäistäkäänkertaa pidemmässä parisuhteessa. - Jonka ymmärtämistä ei tee ainakaan yhtään helpommaksi se, että olen kuitenkin saanut nauttia ja iloita monin tavoin siitä, että itselläni on muita merkittäviä ja paljon antaneita kaveruus ja ystävyys (jne) suhteita niin naisten kuin miesten kanssa, vaikka se Yksi ja Erituinen on aina rinnaltani puuttunut.
Tämä palsta on myös monta kertaa muistuttanut, että parempi (minun) on elää avoimesti ja aidosti yskin ja sinkkuna kuin jossain väljähtäneessä tai loukkaavassa tai muutoin satuttavassa ja kipeässä parisuhteessa, jossa olet "kumppanillesi" mahd- ilmaa tai nyrkkeily säkki tai jotain muuta kuin se, mitä minä ymmärrän, että voisin ja tai halausin olla kumppanini silmissä ja eleissä ja teoissa. - kuten minäkin hänelle,
Aina.
En ole ketään miestä edes kädestä pitänyt saati halannut.
Kiitos koulukiusaajat.
N36
Aikuiselämästä 30 vuotta sinkkuna. Nyt ikää 60 vuotta.
En yhtään. Aina on ollut miehiä. Omani tapasin kyllä 17-vuotiaana mutta olen tässä ohimennen pannut muitakin.
Ikäni 36.
En hetkeäkään. Aina on joku nainen sänkyyn löytynyt.
M55
0,1 vuotta sinkkuna, ikäni on 66 vuotta.
9,5 vuotta, ikää nyt 36 ja nainen
22 vuotta sinkkuna.Viineisimmät 7 vuotta parisuhteessa. N48
Puolisen vuotta, kun pidimme pyynnöstäni taukoa seurustelussa. N75
Kaksi viikkoa. Ehdin olemaan 18-vuotias 14 päivää ennen kun tapasin mieheni.
Vajaan 4 vuotta. Nyt olen 25.