Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*+*+*elokuiset torstaita!*+*+*

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan tälle päivälle pinoa vielä bongannut.

Mitkäs on tunnelmat piinailijoilla?

Entäs tuoreimmat testitulokset? Buam, joko sait viivaan lisää väriä?

Missäs on piipaa?

ON: kp 26/26-29 jännitys tiiviistyy...

Vähän on flunssainen olo, nenä vuotaa ja lämpöä on ollu jo reilun viikon ajan tasaisesti 37-37,5. Että siinä mielessä hyvältä vaikuttaa. Mitään oireita ei kuitenkaan ole, joten oon aivan varma, että täti kurvaa paikalle tuossa viikonlopulla. Mieheltä kyllä jo pyysin lupaa testata la-aamuna, kun illalla ajattelin ottaa muutaman siiderin tyttökamujen kanssa, niin tietäisin sitten varmasti otanko yhtään vai useemman. ;)

Mukavaa torstain jatkoa kaikille ja nyt niitä plussia kehiin!!!!!!!

-S-

Vierailija
2/11 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollu tässä kaikenmoisia kiireitä niin en oo paljoo koneelle ehtinyt.

mutta eipä mulle muuta kuulukkaan kuin tätiä oottelen..

Testasin taas tänä aamuna puhtaan negan eli se lauantainen viiva oli taas kerran tuhoontuomittu kiinnittymisyritys ja sen pituinen se.

Mä siirryn pikkuhiljaa tuonne syyskuun puolelle.

Oikein paljon onnea kaikille plussanneille ja toivottavasti te kaikki loput elokuiset saatte pikaisesti ne kaksi viivaa testiin!

T: piipaa 25/? dpo 13

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..siirtyy huiskutusten kera syyskuun pinoon...

Tsemppiä kaikille jäljellä oleville sisseille ja paljon plussatuulia!!!

Vierailija
4/11 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perästä taidetaan tulla. Lämmöt laskussa, ei mitäään raskauteen viittaavaa.

S kp24/27-28 dpo10

Vierailija
5/11 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo porukalla taidetaan mennä syyskuisiin. Ei täälläkään ole oireen oiretta. En jaksa millään uskoa, että tässä olisin raskaana vallan ilman raskausoireita kun niitä on kahdessa muussakin ollut niin paljon...

Tulis nyt ne ovistikut. Niiden käyttöön tarttisin pikkasen kyllä apuja, minä päivinä kiertoa kandee tikutella, mihin aikaan vrk, vai onkos ne pakkaus selosteet ihan selkeitä? =)

Tylsä sateinen harmaa sää... Lunta toivon paljon!

Shani@ kp 26/28 yk 1 dpot otan käyttöön virallisesti ens kierrosta kun pääsen tikuttaan!

Vierailija
6/11 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teillä on elimistön normaali lämpötila? Kun mietin noita Sanna Pn lukemia, niin mä olisin jo vällyjen alla ja niin viluissani jos tollaset lukemat pomppais mittariin. =)

Taitaa Sanna P kyllä olla hyvä merkki!!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

PLUSSA rivi kaikille!!

Shani@

Vierailija
7/11 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kp 26/26-28 ja olo ihan sellanen että viikonloppuna se täti tulla tupsahtaa.. Ei oireita, olo vaihtelee laidasta laitaan, välillä on kuuma, välillä kylmä, välillä nälkä välillä oksettaa, joten täti enteilee:(

Mutta oikein PALJON plussatuulia kaikille vielä, toivosta ei kannata luopua ennen kun on pakko=)

Vierailija
8/11 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta viiva kuitenki...

Pitänee testailla sitten viikonloppuna vaikka uudelleen, josko se sitten ois parempi...?

Mutta onko se sitten plussa, vai mikä se on?

Kun en mä nyt usko että se mitään kiinnittymistäkään on, kun menkat on jo niin paljon myöhässä...?

Kertokaapa te viisaampina että olenko mä nyt sitten raskaana vai en?

Oireet kyllä sinänsä passais, kun eilen meinas töissä lentää niin komeasti laatta, kun pesin maksa myllyä...

Mut kuitenki jatkoja päivään..

Buam kp46/28

Vierailija
9/11 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan masensi lukea kuinka kaikki niin odottelevat tätiä tulevaksi...muistakaa, että niin kauan on toivoa ennen kuin täti todella saapuu. Jos saapuu. Ei kannata vielä murehtia, surraan sitten yhdessä jos jotain suremisen aihetta on. Eipä mulla itelläkään oo oireen oiretta, mutta pidetäänhän yhdessä lippu korkealla loppuun asti! :) Vielä ei anneta periksi...

Pulu kp 23/29-31

Vierailija
10/11 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pulu29:n kanssa samaa mieltä, niin kauan kuin tätiä ei näy on toivoa. Mä en ainakaan kahdesta lapsestani ole tiennyt odottavani, ennenkuin kuukautiset on olleet selvästi myöhässä ja testi tehtynä. Tsemppiä kaikille, erityisesti buamille.

Itsekin oireeton Äiti1972 kp23/~28

Vierailija
11/11 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, onnea kaikille plussanneille, joita on tullut aika paljon tänne elokuisille!!!!!

Kiva kuulla teistä tutuistakin sofia27 ja sanna-p. Sofian kanssa mennään samoilla kiertopäivillä. Sanna-p eipä mullakaan ole mitään oireita tai siis on, mutta ne ihan samat mitä on ollut kaikissa muissakin kierroissa eli rinnat on kipeät ,mutta ei enää niin kipeät kuin muutama päivä sitten. vv vähenemässä, tätiä edeltävä finni leuassa, yöllä nälkä, joka näköjään kuuluu mulla loppukierron oireisiin. Että sillain, syyskuulle matka käy ja maanantaina siis täti kurvannee paikalle.... Lämpöjä en ole koko kierrolla mitannut.

No on se kyllä jännä vaikka alkukierto piinaviikolle asti meni ihan ohi, niin ettei olisi vauvat voineet vähemmän kiinnostaa niin kyllä tässä vaiheessa on aina jännää.

No ikää on ja noita lapsiakin jo, eikä tässä ole vielä kuin elokuusta yritetty, joten jos vuorolappuja jaetaan niin piipaa00 ja sofia27 teillä tuota yritystä on sen verran kauan takana, että soisin kyllä teille tuon vuoron aiemmin. Monesko yrityskierto sanna-p sulla on menossa? no kaikille elokuisille kovasti plussatuulia. Hyvä puoli tässä on, ettei tarvitse kenenkään joulua jännäillä. Eikös se niin mene, että kaikkien elokuisten pitäisi plussata ennen joulua.

kp 23/27 dpo 10 siis menossa.