Mies tuli vähintään 5 kertaa peräkkäin, yleistä?
Ensimmäsitä kertaa koin, mies tuli vähintään 5 kertaa peräkkäin. Siis se vaan jatkui ja jatkui ja hän vavahteli.
Oli ihanaa nähdä sellaista.
Kommentit (25)
m55 kirjoitti:
Hmm, itselleni kävi 35:sena, kun vaimo jäi kiinni sivusuhteesta varattuun aatelismieheen, ja aikoivat muuttaa toisaalle, sain ilmeisesti säälipillua. Tuolloin tuntui, etten saa häntä tarpeeksi. Sain sen illan ja yön aikana kuusi ejakulaatiota, kaluni oli kipeä ja hellä. Ilmeisesti aviovaimon suhde oli niin kiihottavaa kokemuksena, että halua ja kykyä löytyi ennennäkemättömästi. Sen jälkeen ei ole onnistunut.
Niin mutta tämä olis siis yksi yhdyntä, jota seurasi ainakin 5 perättäistä orgasmia.
ap
Nämä on taas niitä isojen poikien höpö höpö juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on taas niitä isojen poikien höpö höpö juttuja.
Olen kylläkin nainen ja mies jota tapaan on uusi tuttavuus.
Jos sinulla ei ole asiasta kokemusta, sinulla ei ole. Osoittaa vaan että kysymys on validi.
ap
Vaimon kanssa, kun on otettu viriili hyvin varustettu kundi sänkyyn, nousee kiihotus huippulukemiin. Tuntuu, että pystyisi ihmetekoihin, tuskin kuitenkaan viiteen varviin asti, mutta kuitenkin. Kyvykkyys on kiihottumisesta riippuvaista.
On erikoista, jos puhumme siemensyöksyitä emmekä orgasmeista. Ne ovat kaksi eri asiaa ja ne voi erotella toisistaan. Ulos vetämättä, koko ajan hydraulista liikettä jatkaen, olen kyllä saanut useinkin kaksi siemensyöksyä saman session aikana. Väliä noin 10-15 minuuttia. Jos hän osaa saada ns. kuivia orgasmeja ilman siemensyöksyä, useampi saman session aikana on mahdollista. Sen osaan minäkin pitkän harjoittelun jälkeen. Mutta nautinto ei ole ainakaan minulla yhtä suuri kuin sellaisessa orgasmissa, johon liittyy siemensyöksy.
Vierailija kirjoitti:
On erikoista, jos puhumme siemensyöksyitä emmekä orgasmeista. Ne ovat kaksi eri asiaa ja ne voi erotella toisistaan. Ulos vetämättä, koko ajan hydraulista liikettä jatkaen, olen kyllä saanut useinkin kaksi siemensyöksyä saman session aikana. Väliä noin 10-15 minuuttia. Jos hän osaa saada ns. kuivia orgasmeja ilman siemensyöksyä, useampi saman session aikana on mahdollista. Sen osaan minäkin pitkän harjoittelun jälkeen. Mutta nautinto ei ole ainakaan minulla yhtä suuri kuin sellaisessa orgasmissa, johon liittyy siemensyöksy.
Ei se ole kuiva orgasmi. Voi olla myös yksi noin minuutin kestävä orgasmi, mutta liikkeistä päätellen siinä oli monta perättäistä orgasmia.
ap
Kai kaikki on periaatteessa mahdollista. En ole varsinaisesti kokenut miestä, joka saa monta ejakulaatio-orgasmia peräkkäin. Voi olla että on tullut tosi pitkiä orgasmeja jotka kestää ja kestää mutta se on varmaan eri asia.
Olen kokenut myös että mies saa (harjoittelua vaatii) montaa kuivaa orgasmia ja sitten ejakuloiden lopuksi. Myös miehen g-pisteen kautta olen onnistunut antamaan monia orgasmeja peräkkäin sormella ilman siemensyöksyä. Mutta niin että tulisi 5 eri sarjaa ejakulaatioita niin ei ole tullut vastaan vielä. Hienoltahan se kuulostaa! :)
N34
Mieheni sai kerran 4 kertaa kun olin seksi fantasioissamme toisena naisena.
Vierailija kirjoitti:
m55 kirjoitti:
Hmm, itselleni kävi 35:sena, kun vaimo jäi kiinni sivusuhteesta varattuun aatelismieheen, ja aikoivat muuttaa toisaalle, sain ilmeisesti säälipillua. Tuolloin tuntui, etten saa häntä tarpeeksi. Sain sen illan ja yön aikana kuusi ejakulaatiota, kaluni oli kipeä ja hellä. Ilmeisesti aviovaimon suhde oli niin kiihottavaa kokemuksena, että halua ja kykyä löytyi ennennäkemättömästi. Sen jälkeen ei ole onnistunut.
Niin mutta tämä olis siis yksi yhdyntä, jota seurasi ainakin 5 perättäistä orgasmia.
ap
Miten erotit orgasmit toisistaan jos ne tapahtuivat putkeen?
Miehen siemensyöksyssä on tyypillisesti 3-7 sykäystä. Roiskiko mies 15-35 kertaa? Tuon kun olisi saanut kuvattua, äijä olisi maailmanlaajuinen legenda.
Itse pystyn ejakuloimaan ilman orkkua. Ja jatkamaan siitä suoraan, koska laukeamista ei ole tapahtunut. Pari kolme kertaa onnistuu, mutta tuskin riittää viiteen nesteitä. Jollain voi silti onnistua.
Vierailija kirjoitti:
Itse pystyn ejakuloimaan ilman orkkua. Ja jatkamaan siitä suoraan, koska laukeamista ei ole tapahtunut. Pari kolme kertaa onnistuu, mutta tuskin riittää viiteen nesteitä. Jollain voi silti onnistua.
Itselläni voi tulla ruined orgasm-tyyppinen pikkuejakulaatio esim. edgetyksen mennessä hieman pieleen, josta pystyy sityen jatkamaan melko suoraan kunnolliseen.
Mutta että saisi kunnon orkkuja useamman putkeen, sitä en ole kokenut. Ei kai se mahdotontakaan ole kun naisiltakin onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni voi tulla ruined orgasm-tyyppinen pikkuejakulaatio esim. edgetyksen mennessä hieman pieleen, josta pystyy sityen jatkamaan melko suoraan kunnolliseen.
Mutta että saisi kunnon orkkuja useamman putkeen, sitä en ole kokenut. Ei kai se mahdotontakaan ole kun naisiltakin onnistuu.
Joo, noin käy tosiaan aika helpostikin, että sperma alkaa valua muttei roiskua, ja se ei laukaise kiihotusta jos osaa himmata ajoissa. Sen sijaan orgasmi ilman siemensyöksyä jää ainakin mulla sellaiseksi hyvin vaatimattomaksi nykimiseksi ja sykähtelyksi, eikä sitä kyllä oikein varsinaiseen orgasmiin voi verratakaan. Edgettelemällä noihin molempiin kuitenkin pääsee, kun ajan myötä on oppinut hallitsemaan paremmin reaktioitaan. Ehkäpä lisätreenit voivat tuoda edelleen uusia ulottuvuuksia, ja vaikkei toisikaan, niin ainakin harjoittelu on hauskaa 🙂
Nuorena tuo oli yleistä, että pystyi jatkamaan yhdyntää tai oikeastaan aloittamaan uuden lauettuaan ilman, että tulin välillä ulos tytöstä. Erektio ei mennyt pois. Työntöjen tahti hidastui hetkeksi herkkyyden takia, mutta pian taas kiihtyi. Tuota pystyi tekemään joskus viisikin kertaa peräkkäin. Vähäsen kaipaan tuota viriiliteettiä näin nelikymppisenä. Mulla oli vielä niin, että mitä enemmän panin, sen kiihottuneempi olin ja orgasmi supisti todella kovaa.
Itselläni silloin kun tuntee, että ekat ruiskahdukset tulee ja kihelmöinti on aika kovaa, pysäytän työntöliikkeet ja annan purkautua vähäsen. Sitten käytän samoja lihaksia kuin pidätellessä pissaa ja jatkan kovia työntöjä saman tien. Vaikutus on yleensä se, että saan toisen orgasmin, yhtä vahvan kuin aikaisemmin, jopa vahvemman, heti perään ja spermaa tulee valtavasti lisää. Olen huomannut, että tuo saa aikaan kivan reaktion tyttöystävälläni. Aivan kuin hänenkin orkkunsa jatkuisi, alkaisi uudestaan tai tulisi heti yhtä aikaa. Viisi peräkkäin... voisin kokeilla. Kolme on tähän mennessä tullut.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni sai kerran 4 kertaa kun olin seksi fantasioissamme toisena naisena.
Esitit toista naista ?
Cialiksen avulla pystyy helposti ruippaamaan kolmet siemenet sisään ilman taukoja. Luomuna pystyy vain kahteen kierrokseen, jos edellisestä seksikerrasta on kohtalainen tauko ja ei päästä itseään tyhjentymään ensimmäisessä laukeamisessa pysäyttämällä liikkeen ensimmäisten spermojen purkautuessa. Viisi satsia yhteenmenoon on jo kunnioitettava saavutus. M48
Mun mies on joskus laukeamisen jälkeen tullut vielä toisenkin kerran. Hieroin itse hänelle ensimmäisen siemensyöksyn, jonka jälkeen hän jatkoi itse hieromista ja tuli vielä uudelleen. Toisella kerralla spermaa tuli vain muutama tippa. Ilmeisesti jokin kiihotus jäi kytemään ja mahdollisti toisen laukeamisen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on joskus laukeamisen jälkeen tullut vielä toisenkin kerran. Hieroin itse hänelle ensimmäisen siemensyöksyn, jonka jälkeen hän jatkoi itse hieromista ja tuli vielä uudelleen. Toisella kerralla spermaa tuli vain muutama tippa. Ilmeisesti jokin kiihotus jäi kytemään ja mahdollisti toisen laukeamisen.
Nuorena tuo oli joka kerta. Yks orgasmi ei riittänyt koskaan ja mieluiten pimppiin, mutta käsikin oli välillä käytössä. Nykyään neliviitosena harvinaisempaa, mutta joka kerta kun siltä tuntuu, että voisi tulla toisen kerran, naiseni oikein tyrkyttää jalkoväliään mulle. Mielellään sit tottelen.