Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ruma mies ja haluan kauniin naisen

Vierailija
19.07.2023 |

Miten tulee toimia? Ja nyt ei ole tarpeen tulla selittämään, ettei miehen rumuus vaikuta; jos ei vaikuttaisi, niin minulla olisi jo se kaunotar. Hyvä duuni ja tulotaso löytyy, olen pitkä, painoa vähän liikaa. Miinuksina sitten katoava hiusraja, ei-niin-komeat piirteet, jonkunasteinen leuattomuus ja ikää lähes 60.

Luonne on jämäkkä pohjalainen, äänestän kepua ja jäsenkirjakin löytyy. Työteliäs ja itsepäinen. Pinnallinen olen siinä mielessä, että minulle aika suuri prioriteetti naisessa on juurikin ulkonäkö. Sen lisäksi olen tullut joskus haukuttua pinnalliseksi, koska sydäntä lähellä on menestys ja taloudellinen pärjääminen.

Kommentit (407)

Vierailija
241/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missillekin kelpasi lihava ja punakka burgerimies eli miehen ulkonäöllä ei väliä.

Burgerimies on rikas ja kuuluisa, mies voi nostaa omaa tasoaan noilla asioilla.

Naiset arvostavat miehessä miehen rahoja,pituutta ja ulkonäköä.

Naisten pariutumisvietti perustuu siihen että miehen on oltava tasokkaampi kuin mitä nainen itse on.

M31

No sitten on näin. Mitä sinä enää noin selvää asiaa itket. Käyt jostain pubista hakemassa jonkun suohirviön, niin olet tasokkaampi. Näin voitte elää onnellisena elämänne loppuun asti.

En halua suohirviötä, haluan naisen joka on normaalipainoinen ja "perusnätti".

Olen itse normaalipainoinen ja ihan ok näkönen mies.

Ongelma on se että ne lihavat/rumat naiset pyrkii lähestymään minua koska he luulevat että minä kiinnostun heistä. Suht samaa tasoa kanssani olevat naiset taas etsivät niitä miehiä jotka ovat huipputasoa joita on miehistä aika harva.

M31

Olet selkeästi yliarvioinut oman tasosi. Jos olisit samalla tasolla normaalipainoisten ja perusnättien naisten kanssa niin silloin juuti he kiinnostuisivat sinusta. Olet oikeasti samaa tasoa kuin ne sinusta kiinnostuvat ylipainoiset naiset.

En ole yliarvioinnut omaa tasoani, olen normaalipainoinen ja ok näköinen.

Minulle saman tasoinen nainen olisi normaalipainoinen ja "perusnätti" mutta miksi minua lähestyy lihavat/rumat naiset?

Naiset ne yliarvioi oman tasonsa koska minä olen parempi tasoisempi kuin lihavat ja rumat naiset.

M31

Et ole. Kommenttiesi perusteella olet -5/10.

Olen 7/10 koska olen normaalipainoinen, ok näköinen ja käyn töissä.

Lihavat ja rumat naiset on maksimissaan tasoa 3/10.

Miksi naiset ei voi etsiä oman tasoistaan seuraa?

M31

Pituus, paino, hiukset, parta, vaatetustyyli, koulutus, ammatti, harrastukset, asuinpaikka?

N30

Vastaapa M31 tähän, niin arvioidaan se tasosi, ulkonäkö jää nyt ulkopuolelle.

180,74,siistit lyhyet hiukset, ei partaa, pukeudun normi vaatteisiin jotka on siistit ja muodikkaat, amk, insinööri, lenkkeily ja kokkaus, pks.

M31

Insinööri tuolla jankkauksella ja älynlahjoilla? No en kyllä ihan usko...

-eri

Taidat olla katkera työtön?

Naiset saa asettaa kriteerejä miehille mutta miksi naiset suuttuu jos niille asettaa kriteerejä? Eikö miehet saisi niitä asettaa ja miehien pitää alistua ottamalla huonotasoinen nainen kumppaniksi?

M31

Ihan sinä itse olet päätellyt olevasi "hyvätasoinen". Eivät muut.

Vierailija
242/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selasin tinderiä just eikä tullu yhtään mätsiä normaalipainoisten ja kauniiden naisten kanssa.

M31

Ei tainnut tulla yhtään minkäänlaista mätsiä. Ymmärrettävistä syistä.

Syy on se että normaalipainoisille ja "perusnätille" naisille ei kelpaa normaalipainoinen ja ok näköinen mies koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Lihavat ja rumat naiset suksikoon mäkeen.

M31

Jos perusnätti nainen saa komean miehen, hän ottaa komean miehen. Et voi muuta kuin jatkaa itkupotkuraivareitasi. Heittäydy nyt oikein selällesi ulisemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli siittää lapset- kirjoittajalle pieni tekninen ajatusvirhe.

Nainen/naiset hedelmöitetään. Ei siitetä. Hedelmöityksen jälkeen kasvaa alkio, josta tulee sikiö ja loppujen lopuksi lapsi. Lapsi siitetään.

Vierailija
244/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto, mikä elähtänyt kurttumunasetämies. 🤢

Vierailija
245/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selasin tinderiä just eikä tullu yhtään mätsiä normaalipainoisten ja kauniiden naisten kanssa.

M31

Syy on se että normaalipainoisille ja "perusnätille" naisille ei kelpaa normaalipainoinen ja ok näköinen mies koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Lihavat ja rumat naiset suksikoon mäkeen.

M31

Jos perusnätti nainen saa komean miehen, hän ottaa komean miehen. Et voi muuta kuin jatkaa itkupotkuraivareitasi. Heittäydy nyt oikein selällesi ulisemaan.

Miksi se perusnätti nainen ei kelpuuta samaa tasoa olevaa miestä vaan se haluaa sen atleettisen miehen?

M31

Vierailija
246/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

M31

Miksi se perusnätti nainen ei kelpuuta samaa tasoa olevaa miestä vaan se haluaa sen atleettisen miehen?

M31

Koska hän voi.

Vierailija
247/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missillekin kelpasi lihava ja punakka burgerimies eli miehen ulkonäöllä ei väliä.

Burgerimies on rikas ja kuuluisa, mies voi nostaa omaa tasoaan noilla asioilla.

Naiset arvostavat miehessä miehen rahoja,pituutta ja ulkonäköä.

Naisten pariutumisvietti perustuu siihen että miehen on oltava tasokkaampi kuin mitä nainen itse on.

M31

No sitten on näin. Mitä sinä enää noin selvää asiaa itket. Käyt jostain pubista hakemassa jonkun suohirviön, niin olet tasokkaampi. Näin voitte elää onnellisena elämänne loppuun asti.

En halua suohirviötä, haluan naisen joka on normaalipainoinen ja "perusnätti".

Olen itse normaalipainoinen ja ihan ok näkönen mies.

Ongelma on se että ne lihavat/rumat naiset pyrkii lähestymään minua koska he luulevat että minä kiinnostun heistä. Suht samaa tasoa kanssani olevat naiset taas etsivät niitä miehiä jotka ovat huipputasoa joita on miehistä aika harva.

M31

Olet selkeästi yliarvioinut oman tasosi. Jos olisit samalla tasolla normaalipainoisten ja perusnättien naisten kanssa niin silloin juuti he kiinnostuisivat sinusta. Olet oikeasti samaa tasoa kuin ne sinusta kiinnostuvat ylipainoiset naiset.

En ole yliarvioinnut omaa tasoani, olen normaalipainoinen ja ok näköinen.

Minulle saman tasoinen nainen olisi normaalipainoinen ja "perusnätti" mutta miksi minua lähestyy lihavat/rumat naiset?

Naiset ne yliarvioi oman tasonsa koska minä olen parempi tasoisempi kuin lihavat ja rumat naiset.

M31

Et ole. Kommenttiesi perusteella olet -5/10.

Olen 7/10 koska olen normaalipainoinen, ok näköinen ja käyn töissä.

Lihavat ja rumat naiset on maksimissaan tasoa 3/10.

Miksi naiset ei voi etsiä oman tasoistaan seuraa?

M31

Et ole. Jos ja kun olet autismin kirjolla, perustasosi on 1/10. Käymällä töissä ja olemalla ok näköinen saat kaksi pistettä lisää. Ja kas, kuinka ollakaan tasosi on 3/10 ja saat juuri tasosi mukaisia naisia. Olen tosissani.

En ole samaa tasoa kuin lihavat/rumat naiset, olen heitä tasokkaampi.

Sinä taidat olla lihava/ruma ja yrität noin selittää että saisit normaalipainoisen ja ok näköisen miehen?

M31

Olen eri, mutta et todella ole tasokkaampi. Mä olen heteronainen, ja seurustelisin mieluummin lihavan/ruman naisen kanssa kun sun. Olet niin vastenmielinen.

Sama. Jos valittavissa olisi maailmassa pelkästään ap ja tämä jantteri niin ottaisin ap:n edes ajattelematta asiaa.

:DD  Jotenkin söpöä että ap:kin kelpaisi jossain tilanteessa. Aloittajalle suosittelen hankkimaan lisää rahaa ja olemaan antelias, niin ehkä joku köyhä nainen voisi kiinnostua.

Vierailija
248/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on nykyään pelkästään tyhmää ja tyhmemmäksi menee tulevilla leikkauksilla. Ketä kiinnostaa joku parisuhde?

Vierailija
249/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

M31

M31

Miksi mies valitsee aina sen jolla on isommat tissit?

Vierailija
250/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli siittää lapset- kirjoittajalle pieni tekninen ajatusvirhe.

Nainen/naiset hedelmöitetään. Ei siitetä. Hedelmöityksen jälkeen kasvaa alkio, josta tulee sikiö ja loppujen lopuksi lapsi. Lapsi siitetään.

Mies siittää. Nainen hedelmöittää, koska hedelmöittämiseen tarvitaan munasolu, joka on vain naisella.

t. siitosmies

Vierailija
251/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on nykyään pelkästään tyhmää ja tyhmemmäksi menee tulevilla leikkauksilla. Ketä kiinnostaa joku parisuhde?

Hirveästi kiinnostaa joku seksi ja parisuhde, kun ei ole rahaa edes ruokaan ja lääkkeisiin.

Eipä tarvitse mennä baariin tai tinderiin katsomaan paljonko miehet tienaa.

Itse meinaan nukkua ja katsoa telkkaria. Ei huvita enää mikään.

Vierailija
252/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme varmaan samannäköisiä ja minulla on kaunis nainen, mutta moni kakku päältä kaunis. . .

Minä myös ihmettelen miesten ikiaikaista kuvittelua että siitä tulisi onnelliseksi jos on kaunis nainen.

Tämä kuvitelma on tullut kalliiksi monelle miehelle

Minulla on tavallisen näköinen nainen. Itsekin olen aika tavallisen näköinen ja minua katselee tavalliset naiset. Olen kuitenkin varakas ja minulla on hieno avo urheiluauto joka kiinnittää kauniiden naisten huomiota. Tulee lähinnä vastenmielinen olo kun katsoo niitä ja miettii kuinka helposti noilta saisi.

Olen melkosta varma että se pillu ei ole yhtään sen parempi vaikka olisi miten hienoissa kuorissa

Se että mä ihailen jonkun autoa ei tarkoita, että olisin antamassa sen omistajalle.

Vierailija
253/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31

Miksi tyytyä Jukka-perustukkaan kun tarjolla on adonis? Aikamme suuria mysteerejä.

Vierailija
254/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

M31

M31

Kauanko jaksat jatkaa saman levyn pyörittämistä?

Vierailija
255/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Sitten sitä pitää vahtia ja vaikka olis kuinka uskollinen, et usko. Et usko että pysyy uskollisena, koska uskot että olet ruma etkä ansaitse häntä.

Tämän vuoksi kauniit naiset jää usein yksin.

Vierailija
256/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme varmaan samannäköisiä ja minulla on kaunis nainen, mutta moni kakku päältä kaunis. . .

Minä myös ihmettelen miesten ikiaikaista kuvittelua että siitä tulisi onnelliseksi jos on kaunis nainen.

Tämä kuvitelma on tullut kalliiksi monelle miehelle

Minulla on tavallisen näköinen nainen. Itsekin olen aika tavallisen näköinen ja minua katselee tavalliset naiset. Olen kuitenkin varakas ja minulla on hieno avo urheiluauto joka kiinnittää kauniiden naisten huomiota. Tulee lähinnä vastenmielinen olo kun katsoo niitä ja miettii kuinka helposti noilta saisi.

Olen melkosta varma että se pillu ei ole yhtään sen parempi vaikka olisi miten hienoissa kuorissa

Se että mä ihailen jonkun autoa ei tarkoita, että olisin antamassa sen omistajalle.

Voin kertoa että 8/10 naisista keskittyy katsomaan minua heti kun on tsekattu että se auto on hieno ja näyttää kaliilta. Voi toki johtua siitäkin että ne tsekkaa jos olisin vaikka Teemu.

ed

Vierailija
257/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoahan se onkin. Jos siis olet >188cm ja tummatukkainen. Tällöin naamataulun merkitys miehellä katoaa tyystin. Naiset eivät enää näe kunnolla niin ylös....

Vierailija
258/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto, mikä elähtänyt kurttumunasetämies. 🤢

Kuule. M31 verrattuna hän on todellinen saalis! Menisin aikailematta vihille, kunhan M31 pysyisi kaukana.

Vierailija
259/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei välttämättä ole ruma, vaikka niin väittää. Kaikilla naisilla on erilainen maku ja ap voi hyvinkin jonkun mielestä olla komea. Useimmilla tuon ikäisillä on jo hivenen vatsaa, ainakin jos katsoo tilastoja suomalaisista (huomattava osa ylipainoisia). Joten, jos ajattelee 50-60 vuotiaita vapailla markkinoilla olevia naisia, niin kyllä sen ei pitäisi olla heille ongelma. Väittäisin, että hyvä tulo taso ja hyvät jutut riittää, varsinkin jos satumaista seksiä tarjolla.

Jos miehellä on lapsia niin se omaisuus menee lapsille. Miksi siivoaisin miehen isoa asuntoa ja mökkiä, kun sen lapset saa ne. Mielummin siivoan vaikka pienen vuokrakaksion, helpommalla pääsen.

Eihän ap ollut hakemassa siivoojaa vaan naista. Jos tulotaso on kohdallaan ( niinkuin väitti), niin palkkaa siivoojan.

Vierailija
260/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveästi kiinnostaa joku seksi ja parisuhde, kun ei ole rahaa edes ruokaan ja lääkkeisiin.

Eipä tarvitse mennä baariin tai tinderiin katsomaan paljonko miehet tienaa.

Itse meinaan nukkua ja katsoa telkkaria. Ei huvita enää mikään.

Ainut mihin on tulevaisuudessa rahaa on kodin siivous ja telkkarin katsominen. Itse meinaan olla vain omassa kotona sisällä. Ja työkokeiluun otan kuulokkeet niin ei tarvitse tässä luokkayhteiskunnassa kuunnella leuhkimista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi