LOKAKUISTEN LOPPUVKO TO-SU
Alotetaanhan uus pino..
Elä sinä Late murehi arvista:)
onhan ne rumia, mutta mulla ku koristaa vielä tossa keskellä mahaa navasta alaspäin tuo hätäsektiohaava (joka vielä kiemurteleeki :) ei siis oo suora) ja sen haavan molemmin puolin kylkiä kohti on tasasesti raskausarpia. Eli mut on melkein ympäröity arvilla. Mutta on tuo vauva sen arvonen :) Ja kaikkien arpien lisäksi vielä nuo ylimääräset miljoonat kilot. Byääh!
Mutta MITÄ tehdään vauvalle joka ei nuku? Kääk..mulla menee hermot. väsyttää niin hirveesti ja yks vaan valvoo ja kitisee. huomenna meen apoteekkiin ostamaan cuplatonia, kokeillaan josko se rauhottas iltoja. Vähän on nimittäin sen olonen tuo vauva niinku masussa kiertäs (vaikka on kakannuki tänään) kun välillä nukahtaa, mutta sitte taas yhtäkkiä säpsähtää itkemään.
No, vauva on nyt miehen hoivissa (onneksi on tuo mies jolle saa välillä viiä että pääsee ite hengähtään) ja minun piti tulla laittaan " pyykkejä" :) Ne oottaa siis koneessa märkänä ja minä vaan istun tässä..
Hyvää yötä ja huomenta kaikille. Toivottavasti jokahinen saa nukuttua edes jonki verran.
Jääsydän (mulla meinaa muuten kans aina tulla se Rv-joku muuki sano samaa)
Kommentit (37)
Taas piti tulla ilmoittautumaan palstalle :D
Bernuski, kieltämättä rupes itteenikin naurattamaan tuo oma lahoaivous, mutta mies on ainakin siihen jo tottunut. Samoin minä olen öisin herätessä ihan pihalla..Josta päästäänkin siihen kun joskus parisen vuotta sitten mies oli herännyt siihen kun olin unissani hakenut makuuhuoneen nurkasta sellaisen ison tekoauringonkukan, mennyt miehen luo ja alkanut mukamas ripottelemaan siitä kukasta jotain miehen päälle. Mies muutaman kerran on kuittaillut tuosta mun uniseikkailusta :D
Kävin hakemassa kehyksenkin tänään ja oli niin pienellä tihrustettu se nimi siihen ettei selvää meinannut saada :/
Coe: Se levy oli varmaan juurikin tuo Raskasta joulua. Meilläkin on se. Siinä laulaa yksi mua vuotta vanhempi " mies" mun synnyinpaikkakunnalta..Nyt on tullut uusi Raskaampaa joulua levy, jolla esiintyy mm. teräsbetoni. Mä tykkään ite tuollaisesta raskaammasta musiikista. Me taasen ostettiin pojalle sellainen pieni Lordi-t-paita, kokoa 104cm ;o) siinä tosin luki vain pelkkä lordi, ettei ollut niitä rumia kuvia :)
Miehen lahja ja pikkujoulut:
Tilasin miehelle Tekniikan maailma-lehden jota kylläkin toivoi itse :) Tuli hyvä tarjous lehdestä kun muuten on aika arvokas.
Lisäksi ostin(kun en hennonnut jättää aattona ihan ilman paketti;) uudet kalsarit ja sukat :)
Pikkujoulut olisi miehellä ollut, mutta oli ihan itse päättänyt olla menemättä sinne, ja ihan kiva niin :)
Aika jännä juttu miten eri paikkakunnilla on niin eri käytännöt...Mulle lääkäei ei kyllä sanonut mitään syitä miksei papakoetta voisi ottaa heti...Oliko siihen jotain syytä sinulla, jolta sitä ei vielä voitu ottaa? Neljäskö taisi olla joka asiasta puhui :)
Ja eikös jollekin tehty jo jälkitarkastuksessa papakokeen otto? Muistelisin niin.
Tulikohan nyt vastattua kaikille? Poika alkaa olemaan paremmassa kunnossa jo, oli kerhossakin tänään :)
Mutta tuo mies....aaargh!
Kiva kun on nyt kolme lasta hoidettavana ja luoja kiitos, ihan niin kuin joku sanoikin, onneksi nuo miehet ei kovin usein kipeinä ole. :o)
Mukavaa perjantaita vauvoille ja vanhemmille :)
Terkuin,
Camelot
Mullakin esikoisen aikaan otettiin jälkitarkastuksen yhteydessä papa. Silloin tuli soluluokka 2 ja jouduin uusintapapaan 8kk synnytyksestä, joka oli puhdas.
Mutta syy siihen ettei papaa kannata kovin pian ottaa on ilmeisesti taloudellinen, eli siinä tulee usein " turhia" hälytyksiä paljon ja joudutaan juurikin uusintaottoihin. Eli kallista yhteiskunnalle :)
Ja CAMELOT, kiitti vinkistä, katsastanpa jos vielä tuon toisenkin cd:n bongaisin samaan pakettiin!
Coe
WADES: Ai sullakin on hiiva rinnanpäissä? Mä sain kolmisen viikkoa sitten rintatulehduksen ja siihen sitten vielä hiivan. Daktarin-rasvaa oon käyttänyt mut ei oo auttanut kuin vähän vaan. Nyt mä sain taas rintatulehduksen ja yritän kaikin keinoin välttää sitä antibioottikuuria, ettei hiiva pahenis taas. Ootko sä muuta käyttänyt siihen hiivaan kuin Daktarinia?
Mulla on imetys sattunut ihan koko ajan ja ton hiivan takia se sattuu aivan tuskallisen paljon. Mä luulen, että multa jää imetys kanssa nyt kun ei tätä kipua kestä enää. Itkun ja kirosanojen kanssa imetän ja ahdistaa koko touhu. Nannia oon antanut imetyksen ohessa ja kun poika saa pullosta niin tissi ei sitten enää oikein kiinnosta, syöminen tissillä on nykyään sellaista pelleilyä ja pelehtimistä vaan..
Tämmöistä tänne. Olisiko kellään vinkkejä tuon hiivan häätämiseen?
terveisin Alisa ja poika 10 viikkoa
Minäkin pinoudun ja kerron kuulumisia.
Poika sai nimen viime lauantaina, hänestä tuli Niilo!
Hyvin on sujunut, yötkin. Niilo herää pari-kolme kertaa tissille.
Just, palaan myöhemmin, nyt tuli NÄLKÄ! Niilolle siis...
Tunde ja Niilo 7½ vkoa
On niin ihanan rauhallista, kun 3 pienintä nukkuu, esikoinen on mummolassa ja mieskin lähti käymään pikku reissussa!
En kyllä tiedä, että miten nyt loppuilta /yö menee, kun Tuomas nukahti jo 21 aikaan! Yleensä nukkuu 19-21 ja on sitten pari tuntia tosi virkeä ennenkuin alkaa yöunille klo 23. Mutta, aamullapa sen sitten tietää.
Täytyy kyllä vielä kerran todeta, että lokakuiset on saaneet AIVAN IHANIA NIMIÄ! Tosi monta sellaista aivan mun suosikkinimeä ja lähes kaikki sellaisia, jotka voisin hyvin laittaa omalle lapselleni. Muutamia parhaita mieleenjääneitä mainitakseni Niilo, Martta, Elsa, Sanni, Ronja, Elma, Eelis, Kerttu ja mitä kaikkia olikaan. Ainakin nuo on jäänyt mieleen sellaisina, jotka voisin milloin vaan antaa omalleni :) Niilo varsinkin oli yks ihan lemppari ja olisin Tuomaksen toiseksi nimeksi sen kovasti halunnut.
Ja vielä totean, että jos nyt en jotain nimeä maininnut niin se ei tarkoita että pitäisin sitä nimeä rumana, vaan nuo nyt ekana tuli mieleen ja on niitä minun suurimpia suosikkeja! Hitsi, pitäskin vielä tehdä tusina lapsia, että sais käyttää kaikki ihanat nimet :))
COE kyseli yökyläilyistä. Mehän oltiin tuossa kuun vaihteessa Tuomaksen kans isomman tytön kummitätillä yötä ja meni kyllä ihan kivasti. Tuomas heräsi kerran syömään, muttei varmaan valvottanut talon väkeä. Ymmärrän kyllä oikein hyvin, että sulla ei innosta lähteä kyläilemään, jos lapset nukkuu huonosti. Muistan yhden kesälomareissun, kun oltiin miehen veljen perheen luona yötä. Meillä tytöt itkeskeli vuoronperään pitkin yötä ja miehen veljellä oli aamulla 7 töihin meno. Kyllä silloin hieman hävetti, vaikka minkä sille voi, jos lapsi ei nuku..
Olikohan vielä muuta.. Ei kyllä muistu mieleen. Mulla on taas vaihteeksi koko viikonloppu yksinoloa lasten kans (paitsi esikoinen on siis mummolassa koko vkonlopun), kun kuulosti miehellä olevan yhtä sun toista menoa.
Josta muistuikin mieleen, että joku kyseli pikkujouluista. Meillä on ollu toistaiseksi yhdet ja niissä olin miehen ja kahden pienimmän kans. Mutta, jos jotku pikkujoulut tmv mieluisa meno miehelle tulee eteen, niin en hetkeäkään epäile etteikö hän sinne lähtis sen kummemmin aattelematta miten minä jaksan 4 muksun kans kotona. Hällä kun ei edelleenkään oo mitään hajua millasta se iltarumba kaikkien neljän kans yksin on.. Nyt onneksi tajus lähtee vasta, kun tytöt nukahti kun hieman asiasta hälle mainitsin (ei siis mennyt nyt viihteelle vaan ihan tarpeellinen reissu, mutta aikataulu ihan itse päätettävissä).
Nyt otan uuden Vauva-lehden ja kömmin peiton alle lukemaan. Ja toivon, että Tuomas on jo yöunillaan, tosin syö varmaan sitten kahdesti muttei haittaa, jos vaan nukkuu sitten heti taas.
Tuomas siis nukahti klo 21. Söi klo 23.45 ja 5.50 heräten vasta yhdeksän jälkeen nyt aamulla! Tytötkin nukkuivat tosi hyvin, kumpikaan ei herättänyt kertaakaan.
Nyt pitäis alkaa pukemaan, aattelin kävellä kaikkien kolmen kans lähikaupassa mutkan. Saa nähdä miten onnistuu..
MIANNI; meidän Liliakin teki juuri noin tuossa pari viikkoa sitten että yhtenä iltana alkoi nukahtaa iltaunille jo klo 21.00 vaikka sitä ennen nukahti lähes kellon tarkasti klo 22.30. Itse asiassa ensin Lilia nukahti klo 20.00 tuossa pari viikkoa sitten perjantaina ja siitä lähtien on mennut yöunilleen 20.30-21.15 välisenä aikana. Myös varsinaiset iltatankkaukset loppuivat ja tyttö syö molemmat rinnat ja sitten alkaa nukkua. Että teillä näyttäisi käyvän samoin!
MEillä alkaa tyttöjen tukkoisuus hävitä. En antanut Lilialle lainkaan keittosuolatippoja kun nehän vain saavat aivastamaan (ainakin esikoisella kävi niin) ja Lilia aivastelee muutenkin jo hyvin eli räkä on tullut pois.
Aloiteltiin vähän joulusiivoja tänään, mies on laittanut tauluja seinille ja kiinnittänyt keittiöön yhtä hyllyä ja minä olen pessyt vessoja. En ole viitsinyt imuroida ettei vaan esikoisen päikkärit häiriinny. Tuskimpa siihen heräisi mutta kuitenkin. Hyvä syy olla imuroimatta!!
Mäkin keksin sitten viimein miehelle lahjan, ostan pari kravattia kun se on viime aikoina ruvennut niitä tarvimaan töissäkin enempi, sitten ostan kunnon viivoittimet ja piirrustuslehtiön, kyniä jne (tylsää, mutta tarpeellista..) koska mies suunnittelee paljon asiakastöitä kotona tietokoneella ja usein katsoo telkkua ja tekee ekat piirrokset ruutupaperille joten ostan sille jotkut tosi hyvät vehkeet joilla esikoinen ei saakaan sitten piirtää.. Sitten voisin ostaa Teräsbetonin cd:n tai jonkun muun cd:n tai dvd:n vielä. Tylsältä lahjalta varmaan kuulostaa mutta mitään noista en ole aikaisemmin ostanut ja uskon että mies kyllä tykkää!
jaahas, jos sitä menis jatkamaan kun tytöt vielä nukkuu molemmat. Mukavaa viikonloppua kaikille ex-lokamassuille;)
Nazu ja typyt
Heti ekaksi että muistan :)
Mianni:Tytteli juo kerralla 140-170ml. eli paljon..Menee varmasti yli 1,2l. päivässä.Arvelisin että välillä jopa 1,5.Öisin herää yleensä enää kerran.
Alisa:Se kipu oli niin kamalaa etten pystynyt enää imettää.Rintakumeista ei ollut mitään iloa.Daktaringeeliä kokeilen + erinlaisia rasvoja.Nyt melkein parantuneet,nahka uusiutuu jo.Kamalalta ne vieläkin näyttää(nännit).
Verta mulla tuli ihan tiputtamalla niistä haavaumista,tuleeko sulla?
Bernuski:kiitos =) Kunnolla kerkeen näkemään vasta jouluna,pikkasen sillä kiirettä pitää.
Meille ei ihmeempiä,mies oli eilen viettämässä varpajaisia kolmen kaverin kanssa.Lapsia syntyy nyt kyllä paljon kaikille!
Nuha vieläkin vaivaa pientä,ollut syntymästä saakka,nyt parempi taas.
Wades & Natika tänään tasan 2kk!!!
WADES: No mulla on kanssa se kipu sellaista, että siis ei kertakaikkiaan pysty imettään, mutta jotenkin on pakko saada maidot pois rinnoista. Onneksi oon antanut nyt imetyksen rinnalla Nannia niin maidontuotanto on pikkuhiljaa vähentynyt, ettei pakkaannu nyt ihan älyttömästi. Mä luulen, että mun imetykset alkaa jäädä, meinaan nytkin kun ajattelenkin, että kohta tarvii imettää niin itku meinaa päästä. Se sattuu niin, että sitä on varpaat kippurassa ja itse ihan jännittyneenä koko imetyksen ajan.
Kokeilen nyt sitä Canesten-voidetta. Se kun vaan tarvii pestä pois ennen imetystä niin on silleen hankalempi. Mut olis kiva saada tää hiiva pois. Tänään aamulla huomasin, että vasen rinnanpää on rikki (ei mulla ihan tiputtamalla verta ole tullut, mutta verillä on muuten rinnanpäät olleet) ja siinä oli sellainen keltainen pallukka.. vitsit jos se on märkää. Eihän sillä pysty imettään millään... Toi lypsäminen mulla sattuu kanssa. Täytyy käsin yrittää lypsää pahimpia pois ja antaa nyt vaan Nannia.
Mulla on niin huono omatunto tuosta Nannin antamisesta ja siitä, että joudun nyt varmaan lopettaan tuon imetyksen. Mä olisin niin halunnut onnistua siinä. Pari päivää mulla olikin sellaisia helpompia ja olin tosi innostunut, että nyt se onkin helppoa. Sitten taas alkoi sattua. En tajua tätä. Se hiivakin vaan leviää, eikä tunnu mitkään voiteet auttavan. Suun kautta otettavaa hiivalääkettä ei voi ottaa jos imettää.
Ahdistaa koko homma.
Elikäs viimeinki sain laitettua Tuomaksen kuvan ja tiedot sinne syntyneet.fi-sivustolle.
Löytyy, kun valitsee sairaalaksi Oulun yliopistollisen ja siellä sitten " Tuomas" .
ALISALLE voimia sen hiivan kans. On kyllä kurjan kuuloinen vaiva. Toivottavasti et kauaa syyllistä itseäsi siitä korvikkeen annosta, koska ei se sinusta tee yhtään sen huonompaa äitiä ruokit sitten vauvasi millä konstilla tahansa. Ja kokemuksesta voin sanoa, että ihan tuommosia suht normaaleja ;) lapsia kasvaa korvikkeellakin. Aika kovaäänisiä ja vilkkaita, mutta terveitä ja ihania :DD
Minun hienot ajatukset siitä laihduttamisesta taitaa taas kadota sitä mukaa, kun pitsan ihana tuoksu leijuu tänne huoneeseen. Ja onpa tuolla kaapissa suklaata ja yks siideriki illaksi, että näin TAAS.... Tosin tuo sidukka on eka sitten viime helmikuun :) Ja tuonkin ihan hetken mielijohteesta kaupasta ostin.
Leppoisaa Lauantai-illan jatkoa kaikille!
Ihana hiljaisuun mökissä, kun kaikki lapset nukkuvat ja mies kaverinsa syntymäpäiviä viettämässä. Piti tulla karkkipussin kanssa tänne koneelle istuskelemaan. päivällä käytiinkin lahjaostoksilla ja nyt olisi sitten kaikki ns. pakolliset paketit hommattu, mutta luulempa että alkuviikosta pyörähdän vielä jotain kivaa laapsille ostamassa.
Camelot kyseli syytä siihen miksei ottaneet papaa heti, niin mulle lääkäri sanoi, että antaa kohdunseuden ensi levätä, mutta luulen että syy on juuri tuo Coen mainitsema säästö juttu. Eipähän tarvitse sitten niin monia kokeita ottaa! Taidan mennä tuossa ensi vuoden alkupuolella pistäytymään yksityisellä gynellä laitattamassa sen kierukan, niin ei tarvitse odotella.
Täytyy elellä toivossa, että Sannikin nukkuisi jokusen tunnin tyytyväisenä, niin saisi rauhassa puuhastelal joulujuttuja...
Mukavaa viikonlopun jatkoa!
neljäs
Kyllä ei saisi valittaa, mutta kylläpä väsyttää;) Tytöt menivät nukkumaan jo aikaisin, isompi kahdeksalta ja Lilia ennen yhdeksää, sitten käytiin miehen kanssa rauhassa saunassa ja käperryttiin sohvalle oikeaan " kutu" asentoon toistemme kainaloon. Ja eihän siinä mennyt kui 2 min niin meikäläinen veti sikeitä;-) Menin sitten kymmenen jälkeen sänkyyn jatkamaan unia vaikka miehen kainalossa olisi ollut ihana nukkua sohvallakin. Lilia nukahti yöunille ilman tissiä eli vähän imi mutta uni tuli ja arvasin että nyt tyttö kyllä syö yöllä. Ensin esikoinen tuli väliin ja kun hällä ei sitä vaippaa ole niin käytin varoiksi pissalla ja sitten heräsikin LIlia syömään ja söi paljon. No ekan kerran kävi niin että pissa tuli hetken päästä läpi ja kävin vaihtamassa vaatteet ja vaipan, johon esikoinen heräsi pitkäästä aikaa. Sitten käytiin vielä esikoisen kanssa pissalla uudelleen ennen kuin pääsin nukkumaan. Vaikka kaikki meni melkein samalla rytinällä niin silti tuntuu että olisi valvonut puoli yötä! Oon vissiin tottunut vähän liian hyvälle;-)
Tänään pitäisi sitten lähteä viimoisille joululahjaostoksille. Ja ajattelin leipoa sekä äidille että anopille maustekakun jouluksi.
CAMELOT; on pitänyt kysyä että mistä lääkäri päätteli että kuukautiset alkaa sullla vai oliko ne jo alannut imetyksestä huolimatta? Me kun ollaan vielä luotettu tuohon täysimetykseen enkä ole aloittanut pillereita tai varannut edes aikaa sitä kierukkaa varten...
Jaahas, jos sitä lähtis siivoamaan keittiötä. Mukavaa sunnuntaita kaikille ja ajatelkaas että viikon päästä sitä onkin sitten jouluaatto!!!
Nazu ja tytöt, 1 v 11kk ja 2,5kk
Ihanaa, aurinko paistaa ja vähän pakastaa..Lumi vaan puuttuu..
Joo, elikkä mulla loppui tuo jälkivuoto kestettyän reilun 6 viikkoa. Tällä viikolla alkoi sitten vuoto uudestaan ja on kyllä aivan erituntuinen olo kuin jälkivuodon aikana. No, jälkitarkastuksessa sitten kyselin lääkäriltä et olisko vielä jälkivuotoa vai epäileekö jo kuukautiseten alkaneen..Kuukautisia siis epäili kovasti ja papereihin kirjoitti jo niiden alkaneen. Nyt olen kyllä itsekin siitä vakuuttunut että nepä ne todellakin ovat ja voi paska sentään että ottaakin päästä!! En todella osannut edes pelätä että ne näin pian alkaisivat...
Viikon päästä aatto, uskomatonta!
Nyt toimimaan jotta päästään lähtemään isomummolaan :o)
Mukavaa sunnuntaita =)
Camelot
Nyt vasta sain jatkettua eilistä kesken jäänyttä juttua.
Niin, IHANIA nimiä on lokakuisille annettu!
Kurjia noi mahavaivat ja hiivavaivat ja mitä kaikkea täällä on mainittukaan. Itse voin ihan hyvin, ja Niilokin kärsi mahavaivoista vähän aikaa, mutta vaihdoin D-tipat Jekovittiin, niin johan helpotti!!!
Kävin kurkkaamassa Tuomasta, ihana vauva! Ihana tukka... :-)
Meidän Niilo löytyy myös syntyneet.fi sivulta, Kätilöopiston sairaala 241006 " Ötökkä" , ja tuore kuva näkyy pian kastetut osastolla, 091206 Helsinki.
Äitini siis järjesti jo perinteiseen tapaan ristiäiset kotonaan. Kaikki neljä on siis kastettu mummolassa, olen päässyt NIIN helpolla!
Joululahjat on ostettu, viikon päästä on jouluaatto. HUH!!!
Palailen taas, ihanaa sunnuntaina. Nyt pitää kiirehtiä Leevin perään!
Tunde ja Niilo pian 8 vkoa ja Leevi 1v ja 4 kk
Oi että on jouluinen ilma tuolla ulkona. Joka paikka valkoisena ja kuuraisena, kirpakka 15 asteen pakkanen ja jotenkin kauhean hiljaista ja rauhallista :)
Tunde: Kiitoksia, ihana on myös teidän vauva (kävin juuri kurkkaamassa). Tuomas on oikee peikko, ei meidän muilla vauvoilla ole ollut lähimainkaan noin paljoa tukkaa.
Tuomas tuolla nukkuukin pitkiä iltapäiväuniaan. On nukkunut klo 13 saakka. Eiköhän tuo kohta heräile. On kyllä mukavaa, kun on tullut suht säännöllinen päivärytmi, niin helpottaa arkea kummasti.
Minäkin täältä huhuilen, että mitä kuuluu Jenille, S-I:lle, Hexulle, Millianille ja muille odotus-aktiiveille :) ?
Nyt ei tämän enempää, perunamuusi odottaa tekijäänsä.
Ainiin, huomenaamuna on jälkitarkastuksen neuvolaosuus ja 27.12. on gynen tarkastus & kierukan laitto.
Mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille!
Mianni ja Tuomas (tänään 7 vkoa)
Kiitos Mianni!
Mitoista vielä; torstaina käytiin neuvolalääkärillä, kaikki ok! Mitat olivat: pituus 59 cm(52) ja paino 6220g (3995g), joten reilusti on meidänkin pikkuinen kasvanut!
Niilohan ei huoli kunnolla pulloa eikä tuttia, joten meillä ei ole tarvinnut miettiä vielä ulkoulua. Nyt oikeasti alan " koulutuksen" , että joskus pääsen irti kotoa. Kun maanantaina oli lääkärillä, pikkuinen itki täällä koko ajan :-( , pieni raukka.
Hauskaa sunnuntaina, pian alkaa maajussi ja sitten ar.
MOICCA!
Tunde ja pojat
MUTTERI: Kiva että tyttö tykkäsi ja oli vinkeistä apua :)
Huomasin muuten että olin kirjoittanut siitä holvikaaren hieronnasta väärinpäin, eli teen sitä siis tietysti KANTAPÄÄSTÄ VARPAISIIN eikä toisinpäin...
JOULULAHJOISTA: No jos nyt toivon ettei mies sitten käy tavaamassa tätä :) Oon ostanut miehelle Nightwishin dvd:n, Supermies-bokserit (bokserit on meidän perinteinen joululahja, joka joulu on saanut multa jotkut), Raskasta joulua -cd:n (olikohan tuo sen nimi? alekorista sattumalta bongasin - oli siis raskaamman musiikin esittäjiä laulamassa perinteisiä joululauluja), silmälasinpuhdistusnestettä ja liinan ja... mitähän vielä oli, jonkun yhden lahjan nyt unohdan. Etsin pitkään yhtä tietynlaista Lordi-t-paitaa mutten löytänyt, mutta mies olikin eilen sitten ostanut sen kaupasta itselleen :D Oli kuulemma tarjouksessa.
Hassua, kun noista lahjoista tulee mielikuva että mies olisi kova hevimies... :) Tykkää siitä musiikkityylistä kyllä mutta on ihan tollanen metroseksuaali-insinööri.
PIKKUJOULUTTELUSTA: Miehellä on töiden puolesta ollut varmaan 10 eri pikkujoulua asiakkaiden kanssa, mutta ne on olleet työajalla tai vähän sen jälkeen. Sovittiin ennen Anjan syntymää, että loppuvuoden ajan on iltamenot miehellä nollassa ja siitä on pidetty aika hyvin kiinni. Eli ei ole meillä mies käynyt missään iltariennoissa. Tosin eipä me käydä kumpikaan muutenkaan paljon iltaisin missään, mies joskus jossain keikoilla tai kaverin kanssa parilla. Ei olla mitään ördääjäihmisiä :) Viimeksi oon itse ollut humalassa... hmm... no yli 2,5 v sitten ennen kuin aloin odottaa esikoista. Tosin olenkin 2,5 v ollut koko ajan raskaana tai imettänyt!
Ei muuten lähdetä tänään sinne anoppilaan, yritetään huomenna uusiksi. Mies käy vaihtamassa junaliput. Harmittaa silleen kamalasti kun tiedän että ne odottavat kovasti, mutta toisaalta mua itseäni ahdistaa mennä sinne huonojen nukkujien kanssa ja muutenkin jotenkin nyt ahdistaa mennä muiden nurkkiin, haluaisin vaan olla kotona.
G: Mites, olitteko te muut kuinka tehneet sukulais- tai muita YLIYÖNREISSUJA?
Nyt pitää vissiin mennä lukemaan esikoiselle taas Pikkunalle-kirjoja kun lupasin. Töitä pitäis tehdä vielä tänään, tyttö leikkii tuolla pelkässä vaipassa ja kumpparit jalassa... penkoo näköjään lelulaatikkoa pieni pehmovauva kädessä ja hokee " missä oikee vauva" . No ei se siellä lelulaatikossa sentään ole!
Nukkuu muuten vielä vaikka me muut herättiin 3h sitten. Ehkä tuo yövalvominen ottaa hänelläkin " pikkusen" koville :(
Coe