Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on jo useita seksisuhteita takana, niin onko väliä jos suhteessa pettää?

Vierailija
18.07.2023 |

Onko sillä merkitystä jos pettää parisuhteessa jos takana on esim. jo kymmeniä eri panokavereita?
Loukkaako sellainen puolisoa enää siinä vaiheessa jos hänelläkin on tiedossa, että toisella on ollut kymmeniä panokavereita?
Onko sillä enää tuossa vaiheessa väliä jos tuleekin vielä esim. muutama uusi panokaveri lisää? :)

Minusta eri asia jos kummallakaan ei ole ollut kumppaneita ennen, että ovat toisilleen ensimmäiset. Mutta jos on jo valmiiksi monen polkema, niin mitä väliä jos käy vielä lisää hommissa?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille on avoin suhde ja panokavereita voi ottaa tarpeen mukaan. Suosittelen.

Samaa mieltä. Avoin suhde ja polyamoria ratkaisee kaikki ongelmat elämässä, seksuaaliterapeutitkin sen tietää.

Vierailija
22/45 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen väliä entisillä suhteilla on? Meillä ollut paljon suhteita molemmilla aikanaan, mutta uskollisia ollaan oltu, (jos voitu...) aina ja se on perusedellytys ollut.

Ihminen on kuitenkin erehtyväinen, ja pitkissä suhteissa voi olla suvantovaiheita ja karikoita, niiltä ei välty kukaan. Meillä vuoskymmenten liitto ja molemmilla ollu 1 pettäminen, eikä se todellakaan  johtunut niistä entisistä suhteist, miten olis voinutkaan.

Yli ollaan päästy kuitenkin ja rakkaus kukoistaa, ja seksi.

Hyh, hyh! Aika paksua settiä :D miten pystyy vielä jonkun pettämisen jälkeen, koskaan enää, hymyssä suin nussimaan oman puolison kanssa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen väliä entisillä suhteilla on? Meillä ollut paljon suhteita molemmilla aikanaan, mutta uskollisia ollaan oltu, (jos voitu...) aina ja se on perusedellytys ollut.

Ihminen on kuitenkin erehtyväinen, ja pitkissä suhteissa voi olla suvantovaiheita ja karikoita, niiltä ei välty kukaan. Meillä vuoskymmenten liitto ja molemmilla ollu 1 pettäminen, eikä se todellakaan  johtunut niistä entisistä suhteist, miten olis voinutkaan.

Hyh, hyh! Aika paksua settiä :D miten pystyy vielä jonkun pettämisen jälkeen, koskaan enää, hymyssä suin nussimaan oman puolison kanssa :D

Taidat olla vielä nuori. Elämä opettaa ja Siperia, kun kauan elää.

Vierailija
24/45 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos 35-vuotias lasketaan vielä nuoreksi, niin olen nuori :)

Vierailija
25/45 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on juuri sellainen kyläluuta, on käynyt varmaan puolet kaupungin naisista läpi. Kyllä minua haittaisi jos hän pettäisi minua. Menneisyyskin aluksi vähän vaivasi, mutta siinä pystyin puhumaan itselleni järkeä. Mies on ihana ja hänen kokemuksensa takaa minulle nautintoa. Kyllä taito ja harjoitus näissäkin asioissa vaikuttaa. Hän oli ylivoimaisesti paras joka minulle on koskaan ollut. Kyllä näissä asioissa voi olla myös kultainen keskitie. En haluaisi neitsyttä, mutta myöskään haluaisi että miehellä on sivusuhteita.

Vierailija
26/45 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään tajua, mitä tekemistä entisillä suhteilla on nykyiseen liittton.

Ja juu munkin miehellä ollut useita, mutta minä sen opetin hyväksi rakastajaksi ihan itse.

Vierailija
27/45 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos 35-vuotias lasketaan vielä nuoreksi, niin olen nuori :)

Juu olet nuori todellakin. Avioliittoa ens kesänä tasan 40 vuotta, joten kokemusta elämästä on hiukan..

Ideaalia eloa tuskin keneltäkään löytyy pitkässä liitossa, mutta se kai mahdottomuus. Silti voi yhä rakastaa ja ymmärtää virheetkin, molemmin puolin.

Vierailija
28/45 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja juu munkin miehellä ollut useita, mutta minä sen opetin hyväksi rakastajaksi ihan itse.

Onhan niillä... Kyllähän se menneet vaikuttaa paljonkin nykyiseen suhteeseen. Esim. mieheni ex oli todella tyhmä tyttö, siis oikeasti, hänellä ei ole mitään yleissivistystä ja nippa nappa päässyt peruskoulunkaan läpi. Sen jälkeen ei mitään ammattia... Kyllä kun kuulin tästä, niin avasi enemmän silmiäni miestäni kohtaan. Olen pitänyt miestäni aiemmin fiksuna ja järkevänä ihmisenä, mutta kun tämän kuulin, niin pisteet laski... Miten noin koulutettu ihminen on voinut seurustella tuollaisen tuhannen tollukan kanssa...?

Vierailija
29/45 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni on juuri sellainen kyläluuta, on käynyt varmaan puolet kaupungin naisista läpi. Kyllä minua haittaisi jos hän pettäisi minua. Menneisyyskin aluksi vähän vaivasi, mutta siinä pystyin puhumaan itselleni järkeä. Mies on ihana ja hänen kokemuksensa takaa minulle nautintoa. Kyllä taito ja harjoitus näissäkin asioissa vaikuttaa. Hän oli ylivoimaisesti paras joka minulle on koskaan ollut. Kyllä näissä asioissa voi olla myös kultainen keskitie. En haluaisi neitsyttä, mutta myöskään haluaisi että miehellä on sivusuhteita.

Ällöttävää. Eikö ällötä yhtään, kun nussit miehesi kanssa, että hänen kikulia on uitettu muissakin pilluissa? Tuleeko kesken nainnin mielikuvia miehestäsi jyystämässä muita naisia?

Vierailija
30/45 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinua se haittaisi? Ei kait sillä olisi tuossa vaiheessa enää mitään väliä jos yksi rako lisää tulisi? Onko sillä väliä onko seksikumppaneita ollut 100 vai 101?

Vierailija
31/45 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin kuvitella ettei minulle olisi mitään väliä vaikka kumppani pettäisi, jos itselläni olisi joku kymmenen tai enemmän seksikumppaneita takana. Silloin kokisin olevani jo niin epäonnistunut suhteiden kanssa ettei yksinkertaisesti jaksaisi enää kiinnostaa, kun kuitenkin on tiedossa että suhde tulee epäonnistumaan.

Miksi asettuisit parisuhteesen, jos tietäisit sen epäonnistuvan?

Hyvä kysymys. Voi olla etten asettuisikaan vaan luovuttaisin koko asian suhteen.

Vierailija
32/45 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksät sotkee nykyisiä suhteita, niin kyllä niillä on tekemistä :( Ja mies muistelee kaiholla exsäänsä

Vierailija
33/45 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteessa: kyllä.

muissa suhteissa: se ainariippuu..

ole aina rehti: rehti ei petä ikinä

Vierailija
34/45 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sovittu, että ollaan yksiavioisessa suhteessa, niin pettäminen on väärin olipa exiä 0-100.

Vierailija
35/45 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin en minäkään. Entiset on entisiä mutta kun Api kirjoitti suoralainaus: "Jos on jo useita seksisuhteita takana, niin onko väliä jos suhteessa pettää?" - Niin ainakin minä ymmärsin tuon niin, että hänellä on jo ollut useita seksikumppaneita, eikä vieläkään ole saanut tarpeekseen vaan haluaisi edelleen harrastaa muiden tai jonkun toisen kanssa seksiä kuin vain mahd. kumppaninsa. 

Vierailija
36/45 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin en minäkään. Entiset on entisiä mutta kun Api kirjoitti suoralainaus: "Jos on jo useita seksisuhteita takana, niin onko väliä jos suhteessa pettää?" - Niin ainakin minä ymmärsin tuon niin, että hänellä on jo ollut useita seksikumppaneita, eikä vieläkään ole saanut tarpeekseen vaan haluaisi edelleen harrastaa muiden tai jonkun toisen kanssa seksiä kuin vain mahd. kumppaninsa. 

Väärin ymmärsit.

Vierailija
37/45 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on sovittu, että ollaan yksiavioisessa suhteessa, niin pettäminen on väärin olipa exiä 0-100.

Ei ole enää suuri vääryys jos useita kumppaneita takana. Muutama lisärako vuodessa päälle oman puolison lisäksi, niin avot. ;) Se ei ole keltään pois kerta valmiiksi vehkeet käytettyjä...

Vierailija
38/45 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole väliä jos käyttää pienempää penistä mikä omalla miehellä on. Koolla on väliä monessa asiassa. Mutta jos kävisi suuremman poran alla niin sit ois väliin...

T. Nainen

Vierailija
39/45 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille on avoin suhde ja panokavereita voi ottaa tarpeen mukaan. Suosittelen.

Samaa mieltä. Avoin suhde ja polyamoria ratkaisee kaikki ongelmat elämässä, seksuaaliterapeutitkin sen tietää.

Yhyy!

Ulkoistin oman elämäni terapeutille ja sain sormilleni.

Yhyy!

Vierailija
40/45 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan niillä... Kyllähän se menneet vaikuttaa paljonkin nykyiseen suhteeseen. Esim. mieheni ex oli todella tyhmä tyttö, siis oikeasti, hänellä ei ole mitään yleissivistystä ja nippa nappa päässyt peruskoulunkaan läpi. Sen jälkeen ei mitään ammattia... Kyllä kun kuulin tästä, niin avasi enemmän silmiäni miestäni kohtaan. Olen pitänyt miestäni aiemmin fiksuna ja järkevänä ihmisenä, mutta kun tämän kuulin, niin pisteet laski... Miten noin koulutettu ihminen on voinut seurustella tuollaisen tuhannen tollukan kanssa...?

Saanut erittäin hyvää pillua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä