Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on jo useita seksisuhteita takana, niin onko väliä jos suhteessa pettää?

Vierailija
18.07.2023 |

Onko sillä merkitystä jos pettää parisuhteessa jos takana on esim. jo kymmeniä eri panokavereita?
Loukkaako sellainen puolisoa enää siinä vaiheessa jos hänelläkin on tiedossa, että toisella on ollut kymmeniä panokavereita?
Onko sillä enää tuossa vaiheessa väliä jos tuleekin vielä esim. muutama uusi panokaveri lisää? :)

Minusta eri asia jos kummallakaan ei ole ollut kumppaneita ennen, että ovat toisilleen ensimmäiset. Mutta jos on jo valmiiksi monen polkema, niin mitä väliä jos käy vielä lisää hommissa?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on avoin suhde ja panokavereita voi ottaa tarpeen mukaan. Suosittelen.

Vierailija
2/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ei kyllä suhteessa pysy. Noin pinnallisilla ihmisillä ei ole kykyä ymmärtää parisuhteita ja ihmissuhteita syvemmin kuin sen verran kuinka syvälle pystyy vehkeensä upottamaan, tai toisinpäin. Että jossain kohtaa jotakuta sattuu. Parisuhde on muutakin kuin s*ksiä, ja s*ksikin usein vähän enemmän kuin se, että pelkästään saa, ei niin väliä toisen nautinnoista. Mutta jos yhteisistä säännöistä poiketaan, niin sehän on silti pettämistä. Ne, joille s*ksin laadulla ja tunteilla ei ole niin väliä, voivat kokeilla avosuhdetta, sopii helppoheikeille kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella ettei minulle olisi mitään väliä vaikka kumppani pettäisi, jos itselläni olisi joku kymmenen tai enemmän seksikumppaneita takana. Silloin kokisin olevani jo niin epäonnistunut suhteiden kanssa ettei yksinkertaisesti jaksaisi enää kiinnostaa, kun kuitenkin on tiedossa että suhde tulee epäonnistumaan.

Vierailija
4/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuossa vaiheessa enää mitään väliä mihin rakoon tökkäsee.

Vierailija
5/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä on tärkeää, että tuleva puoliso on ns. puhdas ja jakamaton. Jos hän olisi jo jakanut, niin se olisi pettymys ja toimet sen mukaiset...

Vierailija
6/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on aina väärin.

Vierailija
7/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua ainakin loukkaisi. - Itseäni biseksuaalina harmittaa myös joidenkin mielikuvat siitä, että koska olen biseksuaali, niin olisin sen vuoksi, jotenkin luonnoltani tai siis en vain minä vaan biselsuaalit yleisest uskottomampia kuin, hetero tai homoseksuaalit.

Vierailija
8/45 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kuvitella ettei minulle olisi mitään väliä vaikka kumppani pettäisi, jos itselläni olisi joku kymmenen tai enemmän seksikumppaneita takana. Silloin kokisin olevani jo niin epäonnistunut suhteiden kanssa ettei yksinkertaisesti jaksaisi enää kiinnostaa, kun kuitenkin on tiedossa että suhde tulee epäonnistumaan.

Miksi asettuisit parisuhteesen, jos tietäisit sen epäonnistuvan?

Vierailija
9/45 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei silloin ole mitään mieltä olla siinä pari suhteessakaan. Tai kyllä asiat täytyy toisen kanssa puhua mielikuvatasolla selkeiksi. Onko ok vai ei. Jos on, niin ei muuta kuin laitat tai saat vain parrua peppuun

Vierailija
10/45 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän ajattelutavan vuoksi monet miehet toivoo ettei kumppanilla olisi paljon seksikokemuksia.

Vierailija
11/45 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän seksisuhteita, sitä vaikeampaa on sitoutua. Psykologinen fakta. Ihminen vertailee tietoisesti ja tiedostamattaan ja mitä enemmän on kokemusta, sitä enemmän on myös niitä hyviä seksikertoja. Puolisoksi valitaan kuitenkin, se jonka kanssa arki sujuu parhaiten, ei sitä jonka kanssa seksi oli parasta. Joskus nämä toki kohtaa.

Vierailija
12/45 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän ajattelutavan vuoksi monet miehet toivoo ettei kumppanilla olisi paljon seksikokemuksia.

Tämä. Minun miehelleni on tosi tärkeää, että hän sai minut neitsyenä. Itsellään hänellä on joitakin seksisuhteita/seurusteluja takana. Ja kyllähän ne toki minuakin harmittaa.

Vierailija
13/45 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin loukkaa samalla tavalla. Yhtälailla siinä menee koko suhteen perusta eli luottamus. Ei luottamusta = ei suhdetta.

N

Vierailija
14/45 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Minun miehelleni on tosi tärkeää, että hän sai minut neitsyenä. Itsellään hänellä on joitakin seksisuhteita/seurusteluja takana. Ja kyllähän ne toki minuakin harmittaa.

:-D

Vierailija
15/45 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin loukkaa samalla tavalla. Yhtälailla siinä menee koko suhteen perusta eli luottamus. Ei luottamusta = ei suhdetta.

N

Jotenkin en ymmärrä tätä. Jos on alkuun nusassut esim puolet kylästä ja sitten alkaa seurustelemaan, niin eikö ole vähän teennäistä yrittää olla siveyden sipuli ja esittää, että tässä sitä nyt muka yhden kanssa ollaan sivistyneesti vaikka koko kylän viljat jo niitettynä?

Eikö ne aikaisemmat seksikumppanit naura tämmöisille "seurustelijoille" että nyt hän on muka parisuhteessa ja ruoho sen kun vihertää aitojen toisilla puolilla?

Vierailija
16/45 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en todellakaan ottaisi edes sellaista miestä, jolla olisi paljon seksisuhteita. Ei sovi mun arvoihin ja etoisi ajatus, että nuohonnut koko kylän pimppaloorat. Multa ei löytyisi minkäänlaista arvostusta sellaiselle ihmiselle, pitäisin sitä naurunalaisena ja vähättelisin.

Eli vastaus kysymykseesi: ei olisi enää mitään väliä.

T. N89

Vierailija
17/45 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöt sovitaan parisuhtessa yhdessä, joillekin voi olla ok ja joillekin taas ei. Pääasia että löytyy "kaveri" joka haluaa pelata samoilla säännöillä, niin ei loukkaa.

Vierailija
18/45 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tuossa vaiheessa enää mitään väliä mihin rakoon tökkäsee.

Niin moni nainen toivoo mieheltä joululahjaksi tippuria ja synttärilahjaksi klamydiaa, tuos välis voi olla kivam jos ois ees herpes....

Vierailija
19/45 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säännöt sovitaan parisuhtessa yhdessä, joillekin voi olla ok ja joillekin taas ei. Pääasia että löytyy "kaveri" joka haluaa pelata samoilla säännöillä, niin ei loukkaa.

Eikö se ole jo loukkaavaa jos ihminen kenen kanssa alkaa seurustelemaan, on käynyt kuksimassa muita ihmisiä ennen nykyistä seurustelua? :D

Vierailija
20/45 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen väliä entisillä suhteilla on? Meillä ollut paljon suhteita molemmilla aikanaan, mutta uskollisia ollaan oltu, (jos voitu...) aina ja se on perusedellytys ollut.

Ihminen on kuitenkin erehtyväinen, ja pitkissä suhteissa voi olla suvantovaiheita ja karikoita, niiltä ei välty kukaan. Meillä vuoskymmenten liitto ja molemmilla ollu 1 pettäminen, eikä se todellakaan  johtunut niistä entisistä suhteist, miten olis voinutkaan.

Yli ollaan päästy kuitenkin ja rakkaus kukoistaa, ja seksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän