Jos on jo useita seksisuhteita takana, niin onko väliä jos suhteessa pettää?
Onko sillä merkitystä jos pettää parisuhteessa jos takana on esim. jo kymmeniä eri panokavereita?
Loukkaako sellainen puolisoa enää siinä vaiheessa jos hänelläkin on tiedossa, että toisella on ollut kymmeniä panokavereita?
Onko sillä enää tuossa vaiheessa väliä jos tuleekin vielä esim. muutama uusi panokaveri lisää? :)
Minusta eri asia jos kummallakaan ei ole ollut kumppaneita ennen, että ovat toisilleen ensimmäiset. Mutta jos on jo valmiiksi monen polkema, niin mitä väliä jos käy vielä lisää hommissa?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole väliä jos käyttää pienempää penistä mikä omalla miehellä on. Koolla on väliä monessa asiassa. Mutta jos kävisi suuremman poran alla niin sit ois väliin...
T. Nainen
Tämä ihan hyvä näkökulma :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on juuri sellainen kyläluuta, on käynyt varmaan puolet kaupungin naisista läpi. Kyllä minua haittaisi jos hän pettäisi minua. Menneisyyskin aluksi vähän vaivasi, mutta siinä pystyin puhumaan itselleni järkeä. Mies on ihana ja hänen kokemuksensa takaa minulle nautintoa. Kyllä taito ja harjoitus näissäkin asioissa vaikuttaa. Hän oli ylivoimaisesti paras joka minulle on koskaan ollut. Kyllä näissä asioissa voi olla myös kultainen keskitie. En haluaisi neitsyttä, mutta myöskään haluaisi että miehellä on sivusuhteita.
Ällöttävää. Eikö ällötä yhtään, kun nussit miehesi kanssa, että hänen kikulia on uitettu muissakin pilluissa? Tuleeko kesken nainnin mielikuvia miehestäsi jyystämässä muita naisia?
Ei ällötä. Enemmänkin on ihanaa ajatella, että hän on nauttinut ja tuottanut nautintoa. Minua ei ällötä muutenkaan helposti ja olen ollut aina sitä mieltä, että turha yököttely on varma tapa olla estoinen ja taata itselleen huono seksielämä ja sitä harrastavat enimmäkseen nuoret ja epävarmat ihmiset. Hyvien rakastajien (miehissä ja naisissa) tunnusmerkki on se, että ei pienestä ällötä vaan ihmiset otetaan ihmisinä henkisesti ja ruumiillisesti ja annetaan palaa. Joskus voi olla mustasukkaisuuden pistos, mutta enimmäkseen onnittelen itseäni että sain kaupungin parhaan rakastajan. Terv. Se jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on juuri sellainen kyläluuta, on käynyt varmaan puolet kaupungin naisista läpi. Kyllä minua haittaisi jos hän pettäisi minua. Menneisyyskin aluksi vähän vaivasi, mutta siinä pystyin puhumaan itselleni järkeä. Mies on ihana ja hänen kokemuksensa takaa minulle nautintoa. Kyllä taito ja harjoitus näissäkin asioissa vaikuttaa. Hän oli ylivoimaisesti paras joka minulle on koskaan ollut. Kyllä näissä asioissa voi olla myös kultainen keskitie. En haluaisi neitsyttä, mutta myöskään haluaisi että miehellä on sivusuhteita.
Ällöttävää. Eikö ällötä yhtään, kun nussit miehesi kanssa, että hänen kikulia on uitettu muissakin pilluissa? Tuleeko kesken nainnin mielikuvia miehestäsi jyystämässä muita naisia?
Ei ällötä. Enemmänkin on ihanaa ajatella, että hän on nauttinut ja tuottanut nautintoa. Minua ei ällötä muutenkaan helposti ja olen ollut aina sitä mieltä, että turha yököttely on varma tapa olla estoinen ja taata itselleen huono seksielämä ja sitä harrastavat enimmäkseen nuoret ja epävarmat ihmiset. Hyvien rakastajien (miehissä ja naisissa) tunnusmerkki on se, että ei pienestä ällötä vaan ihmiset otetaan ihmisinä henkisesti ja ruumiillisesti ja annetaan palaa. Joskus voi olla mustasukkaisuuden pistos, mutta enimmäkseen onnittelen itseäni että sain kaupungin parhaan rakastajan. Terv. Se jolle vastasit
:D Siis sinusta on ihanaa ajatella, että miehesi on työnnellyt kyrpäänsä toisten naisten tiukkoihin, kiimaisiin pilluihin ja nauttinut niistä panoista (jopa enemmän mitä kanssasi?) Melko vähä-älyistä ajattelua... Hyihyi... Itse en pystyisi tuohon.
Säälittävää että ihmiset alentuvat irtosuhteisiin. Seksi kuuluu avioliittoon ja kun sen sinne säästöön, niin ei tule ongelmia.
Mutta sitten sai vielä parempaa ;)