Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys täysi-ikäisille: onko teillä pehmolelu sängyssänne? Entä muualla?

Vierailija
18.07.2023 |

Mulla on kettu sängyn kulmassa. Se vaan oli niin söpö ja ostin. Olohuoneessa on mun lapsuudenaikainen pupu-pehmo ja naapurilta saatu suuri pehmo-tonttu.

Tyttärelläni sitten taas on varmaan 20 pehmoeläintä, mutta sängyssään vaan pari kolme. Hän on 19.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa pehmolelu sängyssäni on mieheni.

Vierailija
22/35 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, hylje.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Jewel-niminen kettu, jossa on paljetteja. Siitä saa näkyviin kauniin säihkyvän viininpunainen puolen tai jos paljetit kääntää, se on hopeainen.

Vierailija
24/35 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kettunen mullakin on. Ei sängyssä, vaan tässä sohvan nurkassa kaverina. Sain tämän keväällä puolisolta, kun hän tuli käymään luonani sairaalassa. Ikää mulla on 51 v.

Vierailija
25/35 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjahyllyn päällä on iso siili. Sängyssä ei, en halua tyynyjäkään kuin sen yhden, muut on tiellä.

26/35 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama tilanne. kuin mr. Beanilla. Yksi rakas pehmis asuu vuoteessani. Mies 60 v.

On niitä paikallisen kyselytutkimuksemme mukaan muillakin täysijärkisiksi luettavilla aikuisilla, myös miehillä.

Vierailija
27/35 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on elävä, lämmin ja pehmeä koira. Talvisin se lämmittää mukavasti jalkopäässä.

Vierailija
28/35 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pehmolelua, mutta melkein koko elämäni minulla on ollut lemmikki/lemmikkejä. Onko pehmo lemmikin korvike?

Vierailija
29/35 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Saattaa olla, eträ pehmo onkin lemmikin korvike.

Vierailija
30/35 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nalle, jonka olen saanut syntymän aikaan. Lisäksi olen mieheltä saanut pari pehmolelua kun olimme pidemmän komennuksen ulkomailla.

Vierailija
31/35 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta vanhempieni luona on tallessa muutamat rakkaimmat pehmolelut ja lapsilla on omansa huoneissaan/kaapeissaan ja osa varastossa laatikossa. Vanhimmalla lapsellamme, 22v., on kämpillään pari pehmoa, jotka vein hänelle sinne silloin kun hän oli koronassa ja eivät ne ole takaisinkaan tulleet.

Vierailija
32/35 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi astmaatikolle tuollaiset pölynkerääjät.

Eli ei ole ainuttakaan.

Vierailija
33/35 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On useampi! On turvallista nukkua, kun vieressä on monia pehmoja. Yksi pääsee kainaloon :) T. Pian 30 v.

Vierailija
34/35 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean Blåhaj (se isompi versio) löytyy sängyn jalkopäästä, lapsuuden lempparipehmolelu istuu sohvalla.

Vierailija
35/35 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi halityynyä ja niihin neljät lakanat jos ne nyt lasketaan pehmoleluiksi. Plus sohvalla istuu kissasisäkkö-pehmo jonka kanssa katson telkkaria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän