Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka ei välitä mansikoista?

Vierailija
18.07.2023 |

Piti nyt kuitenkin ostaa yksi 400 gramman rasia ja useampi päivä meni, että sain ne syötyä etteivät menneet piloille. Senkin ostin vieraita varten, joita ei sitten tullutkaan. Viime kesänä en syönyt yhtään mansikkaa.

Kovasti niistä ihmiset kohkaa ja säilövät "pakkaseen".

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lapsuuden syksyiset marjaretket (ei tietenkään liity mansikoihin). Mukana oli mummokin ja koira - tottakai. Istahdettiin välillä aurinkoiselle kankaalle puolukkamättäiden keskelle ja syötiin eväitä. Aikuiset joi termarista kahvia, minulle oli mehupullo.

Leipiä oli käärittynä voipaperiin: Lauantaimakkaraa ja juustoa. Keitettyjä kananmunia.

Voi noita muistoja 70-luvulta.

Vierailija
22/28 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se hullu Maiju Mansikka jo suljetulla osastolla vai vieläkö se tekee niitä paskoja videoita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustikka - Mansikka 100-0

Juuri näin. 👌

Vierailija
24/28 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan lapsuuden syksyiset marjaretket (ei tietenkään liity mansikoihin). Mukana oli mummokin ja koira - tottakai. Istahdettiin välillä aurinkoiselle kankaalle puolukkamättäiden keskelle ja syötiin eväitä. Aikuiset joi termarista kahvia, minulle oli mehupullo.

Leipiä oli käärittynä voipaperiin: Lauantaimakkaraa ja juustoa. Keitettyjä kananmunia.

Voi noita muistoja 70-luvulta.

Ai että. Melko samat muistot.

Vierailija
25/28 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lopultakin ymmärtänyt lopettaa mansikoiden jokavuotisen pakastamisen. Raahasin niitä torilta, söin muutaman ja pakastin " talvea varten". Siellä ne oli pakkasessa vielä seuraavana kesänä ja jakelin tutuille. Joo, helpottaa.

Mikähän näitä pakastajia riivaa, kauhea tarve ostaa mansikoita vinopino pakkaseen, ja sinne ne usein jäävät.

Saahan kaupan pakastealtaasta mansikoota talvellakin, jos niitä pitää sillon saada. Outoa tuo hamstraus.

Vissiin kai, jos on iso perhe niin saa ruuanjatketta.

- ap

Vierailija
26/28 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää. Tuoreena saatan syödä, mutta tälle vuodelle en ole ostanut. Eräs vieras toi tuliaisina pikkurasian ja söin muutaman. En tykkää mansikasta hillona, en mehuna, en tuoksuna.

Tämä nyt on täysin väärä kokemus ja mielipide.

Vierailija
27/28 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lopultakin ymmärtänyt lopettaa mansikoiden jokavuotisen pakastamisen. Raahasin niitä torilta, söin muutaman ja pakastin " talvea varten". Siellä ne oli pakkasessa vielä seuraavana kesänä ja jakelin tutuille. Joo, helpottaa.

Mikähän näitä pakastajia riivaa, kauhea tarve ostaa mansikoita vinopino pakkaseen, ja sinne ne usein jäävät.

Saahan kaupan pakastealtaasta mansikoota talvellakin, jos niitä pitää sillon saada. Outoa tuo hamstraus.

Ovat "omavaraisia", jos ostavat/poimivat mansikkatiloilta.

Vierailija
28/28 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää. Tuoreena saatan syödä, mutta tälle vuodelle en ole ostanut. Eräs vieras toi tuliaisina pikkurasian ja söin muutaman. En tykkää mansikasta hillona, en mehuna, en tuoksuna.

Tämä nyt on täysin väärä kokemus ja mielipide.

Niinpä. Oma kokemuksesi ja mielipiteesi on ainoa oikea.

No joo. Vitsihän tää yritti olla.