Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettynyt ja kusetettu olo. Mies kaverit.

Vierailija
17.07.2023 |

Olen ollut miesvaltaisella alalla nyt pari v töissä.
Musta on pidetty ja muutamien työkavereiden kanssa olen paljonkin tekemisissä työajan ulkopuolella. No nyt oltiin firman kesäpäivillä ja yks työkaveri kenen kanssa en oikein tule juttuun avautui. Sanoi suureen ääneen et jos sä olisit ruma nainen olisit saanut jo kenkää. Ainoa mikä sus on ammattitaitoista on perseen pyöritys.
Kuulemma nää mun kaverina pitämäni henkilötkin on alunperin olleet vaan seksin perässä. Haukkuneet mua yksinkertaiseksi mut seksikkääksi ym. Otin ton ihan vaan v........a menin sitten ja kysyin yhdeltä kaverilta suoraan onko sanonut noin.. Suu sanoi viiveellä ei pidä paikkaansa mut elekieli kertoi totuuden.
Nyt sitten ahdistaa töissä ihan älyttömästi, mun ammattitaito vietiin ja saan olla täällä ilmeisesti takapuoleni ansiosta.

Kommentit (126)

Vierailija
61/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun kannattaa nyt vetäytyä kaikesta työpaikan ulkopuolisesta kanssakäymisestä, ja ruveta korostamaan sitä, että teet työsi hyvin. Et anna kenenkään kosketella, etkä hiplata. Jos joku ihmettelee osallistumattomuuttasi, niin kerrot vaan reippaasti, että sinut on kuulemma valittu töihin pelkän p***een takia, niin et halua antaa minkäänlaista signaalia työkavereille. Pidä ne ukot varpaillaan, koska tuossa liikutaan seksuaalisen häirinnän alueella jo. 

Muutenkin voit tehdä vaivihkaa tiettäväksi, että luulit työpaikkasi porukan olevan mukavaa väkeä, mutta totuus on toinen.

Vierailija
62/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja uskot jonkun lörppösuun kommentteja? Jospa tyyppi on kateellinen, turhautunut tai muusta syystä purkaa vihansa sinuun?

En uskonut mutta keskustelut asianosaisten niin sanottujen kavereideni kanssa paljasti totuuden.

Eli elekieli? Kerro vähän millaisilla eleillä viestitään näin?

Elekieli on sitä että mies ei sano sitä nainen on etukäteen päättänyt tai mitä nainen haluaa kuulla niin kaikki miehen liikahdukset on elekieltä joka todistaa miehen valehtelevan ja sillä nainen oikeuttaa puhtaan ja rehellisen sukupuolivihan miestä kohtaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, yhteys ammattiliittoon. Kerää todisteita, osaat kyllä näin someaikana ja todisteiden kanssa kiusaajaäijät ulos firmasta. Myös pomo joutuu vastuuseen vaikka jälkikäteen, ennakkotapauksia kyllä löytyy. Ja ota yhteys myös työsuojeluun.

-juristinainen-

Vierailija
64/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisin avautumaan esimiehelle epäasiallisesta kohtelusta työpaikalla.

Tämä esimies on myös yksi näistä vapaa ajan kavereistani. Kuulemma hänkin on kommenttoinut ettei se syy miksi saan pitää työni ole ammattitaito.

Esimiehelläkin on pomo. Sitten seuraavalle portaalle, jos lähiesimies ei ole tehtäviensä tasalla.

Onhan siellä pomo. Ainut vaan että mitä tästä seuraa esimiehelle varoitus. Minulle kenkää.

Miten niin sinulle tulisi kenkää? 

Vierailija
65/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh. Ja aina sanotaan että miehet on niin reiluja työkavereita.

Näin sanoo vain sellainen, joka ei ole työskennellyt miesten kanssa. Kieroja selkään puukottavia juoruilijoita ne on, just tuollaisia mitä AP kuvaa.

T. Miesvaltaisella alalla vuodesta 2005

Tämä on myös minun kokemukseni. Sen lisäksi juoruilevat enemmän kuin 50 naista yhteensä.

Vierailija
66/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, yhteys ammattiliittoon. Kerää todisteita, osaat kyllä näin someaikana ja todisteiden kanssa kiusaajaäijät ulos firmasta. Myös pomo joutuu vastuuseen vaikka jälkikäteen, ennakkotapauksia kyllä löytyy. Ja ota yhteys myös työsuojeluun.

-juristinainen-

Alkaisin samalla ahkerasti hakemaan uutta työpaikkaa, tuossa työpaikassa on ilmapiiri jo pilalla.

Vierailija
67/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä esimies on myös yksi näistä vapaa ajan kavereistani. Kuulemma hänkin on kommenttoinut ettei se syy miksi saan pitää työni ole ammattitaito.

Esimiehelläkin on pomo. Sitten seuraavalle portaalle, jos lähiesimies ei ole tehtäviensä tasalla.

Onhan siellä pomo. Ainut vaan että mitä tästä seuraa esimiehelle varoitus. Minulle kenkää.

No minun panos yrityksen hyväksi on minimaalisen pieni verrattuna esimieheeni tai kavereihin. He tekevät yrityksen tuotot ja heitä ei voi korvata helposti toisin kuin minut

Vierailija
68/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, huh. Kyllä siellä Porvoon panimolla taas tapahtuu!

Vierailija
69/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kaveerata työkavereiden kanssa. Ne ei oo oikeasti sun kavereita.

Noin yleisesti ottaen olen huomannut, että miesvoittoisella alalla pärjää parhaiten ne naiset jotka ei yritä olla miehiä, mutta jotka ei myöskään korosta ulkonäköään.

Mä vietän 155h kuukaudesta näiden ihmisten kanssa. Mun mielestä on ihan luonnollista et ystävystyy. Ilmeisesti miehillä se ei sitten koskaan ole pyyteetöntä.

Niin vietetään me muutkin, silti en kaveeraa työajan ulkopuolella heidän kanssaan. Ei tulisi mieleenkään, saa kuunnella ukkojen paskapuhetta ihan riittävästi työaikana.

Vierailija
70/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-juristinainen-

Jos tuosta organisaatiosta poistetaan esimies ja kaverini. Koko yritys on pulassa senjälkeen.

Vierailija
71/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina12 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kaveerata työkavereiden kanssa. Ne ei oo oikeasti sun kavereita.

Noin yleisesti ottaen olen huomannut, että miesvoittoisella alalla pärjää parhaiten ne naiset jotka ei yritä olla miehiä, mutta jotka ei myöskään korosta ulkonäköään.

Mä vietän 155h kuukaudesta näiden ihmisten kanssa. Mun mielestä on ihan luonnollista et ystävystyy. Ilmeisesti miehillä se ei sitten koskaan ole pyyteetöntä.

Vastaan 40v miehen ominaisuudessa. Ikinä siis ikinä en ole kaveerannut yhdenkään naisen kanssa ilman ajatusta seksistä.

Mulla on kavereita ne on miehiä 100% ajasta jutut menee paremmin yhteen kuin yhdenkään naisen kanssa.

.

Teetkö sä sitten aloitteita vai odotat vaan et nainen tippuu sun munan päälle?

Sekä että.

Pikkujouluissa odotan että tippuu munan päälle ilman pikkareita ja liukastettuna.

Vierailija
72/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minun panos yrityksen hyväksi on minimaalisen pieni verrattuna esimieheeni tai kavereihin. He tekevät yrityksen tuotot ja heitä ei voi korvata helposti toisin kuin minut

Tee sitten kuten viestissä 61 kerrotaan, sinä et ole tehnyt mitään väärin mutta vedä rajat sille mitä nuo miehet saavat sulle tehdä.

Vierailija
73/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimiehelläkin on esimies.

Vierailija
74/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on Provo, niin paska. Jos totta niin HR on se osoite, jonka tehtävänä on hoitaa asia. En jäisi tuollaiseen mestaan. Seksuaalisesta häirinnästä voi tehdä myös oikeiskeissin. Lue työpaikkahäirinnästä ja toimi sen mukaan.

Miksi niin monet miehet on sinkkuja? Tämän takia. Vaikka olisi provo, niin kyllähän näitä oikeasti tapahtuu.

Vierailija
75/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi uusi työpaikka, sairaita äijiä ei tarvitse sietää nykyaikana. Mutta, hae tukea ammattiliitosta ja työsuojelusta, kerro miten sinua on kohdeltu ko. työpaikassa.

Tiedät myös, että ko. työpaikalla tulee lain mukaan olla työsuojelu- ja työterveyspalvelut, joten mene aluksi vaikka työterveyteen puhumaan tilanteesta, heillä on velvollisuus ottaa tilanne esille työpaikan johdon kanssa. Sinua ei voi sanoa irti, siihen pitää olla laillisesti pätevä syy.

Vierailija
76/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti olet vakituinen vai? Työpaikkasi pysyvyys ei riipu tuottopanoksestasi. Vaikka et tuottaisi euron latia, sinut on sinne töihin otettu, etkä ainakaan siksi menetä työtäsi, ettet halua esitellä takapuoltasi. Miten vieläkin on tuollaisia äijiä??

Jos et ole liiton jäsen niin kipinkapin liittymään, ja sitten pidät kirjaa kaikesta, miten sinua kohdellaan siellä.

Vierailija
77/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on Provo, niin paska. Jos totta niin HR on se osoite, jonka tehtävänä on hoitaa asia. En jäisi tuollaiseen mestaan. Seksuaalisesta häirinnästä voi tehdä myös oikeiskeissin. Lue työpaikkahäirinnästä ja toimi sen mukaan.

Miksi niin monet miehet on sinkkuja? Tämän takia. Vaikka olisi provo, niin kyllähän näitä oikeasti tapahtuu.

Millä minä todistan nuo jutut todeksi?

Kerronko että kuulin firman kesäpäivillä juopuneelta työkaverilta ja jutut varmistui todeksi keskustelemalla f2f kavereiden kanssa.

Niin en tiedä mitä tässä tekisi minulla oli viikko sitten työ josta nautin. Nyt mua ahdistaa mennä sinne. Irtisanoutuminen olisi helppoa mutten usko että saisin yhtä hyvin palkattua työtä mistään.

Vierailija
78/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti olet vakituinen vai? Työpaikkasi pysyvyys ei riipu tuottopanoksestasi. Vaikka et tuottaisi euron latia, sinut on sinne töihin otettu, etkä ainakaan siksi menetä työtäsi, ettet halua esitellä takapuoltasi. Miten vieläkin on tuollaisia äijiä??

Jos et ole liiton jäsen niin kipinkapin liittymään, ja sitten pidät kirjaa kaikesta, miten sinua kohdellaan siellä.

Toistaiseksi voimassa oleva työsuhde. Vaikka minulla on hyvä takapuoli en ole tyhmä, kyllä mä tiedän miten maailma toimii.

Jos firmalla on vaihtoehto menettää miljoonia tai menettää ihminen joka ei tuota mitään. Kumpihan vaihtoehto tulee käymään?

Vierailija
79/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas joku naiivi nainen luulee, että miehet haluavat olla naisten kavereita.

Siis h.....i me ollaan vietetty aikaa näiden miesten kanssa yksin, heidän perheidensä kanssa ym. Silti mä olen ilmeisesti vaan kävelevä perse.

Ei kannata kaveerata työkavereiden kanssa. Työt työnä ja vapaa-aika muiden kanssa. Pidä selkeä linja. Some learn the hard way.

Tätä kaveerausta miespuolisten työkavereiden kanssa mäkin ihmettelen. Mitä ap on tavoitellut sillä?

Olen mies naisvaltaisella alalla enkä kaveeraa vapaa-ajalla heidän kanssaan. Mikä motiivini sellaiseen olisi? Sanoisinko vaimolle, että sori jäi Sirpan kanssa yks ammatillinen debatti kesken, nähdään myöhemmin illalla?

Vierailija
80/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan saannissa ulkonäkö vaikuttaa vähintään yhtä paljon, kuin osaaminen. Ihmisillä on tarve olla komeiden ja kauniiden ihmisten joukossa. Komeat miehet saa rumia helpommin hyvän työpaikan, palkankorotuksen, ja työyhteisön arvostuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme