Pettynyt ja kusetettu olo. Mies kaverit.
Olen ollut miesvaltaisella alalla nyt pari v töissä.
Musta on pidetty ja muutamien työkavereiden kanssa olen paljonkin tekemisissä työajan ulkopuolella. No nyt oltiin firman kesäpäivillä ja yks työkaveri kenen kanssa en oikein tule juttuun avautui. Sanoi suureen ääneen et jos sä olisit ruma nainen olisit saanut jo kenkää. Ainoa mikä sus on ammattitaitoista on perseen pyöritys.
Kuulemma nää mun kaverina pitämäni henkilötkin on alunperin olleet vaan seksin perässä. Haukkuneet mua yksinkertaiseksi mut seksikkääksi ym. Otin ton ihan vaan v........a menin sitten ja kysyin yhdeltä kaverilta suoraan onko sanonut noin.. Suu sanoi viiveellä ei pidä paikkaansa mut elekieli kertoi totuuden.
Nyt sitten ahdistaa töissä ihan älyttömästi, mun ammattitaito vietiin ja saan olla täällä ilmeisesti takapuoleni ansiosta.
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisin avautumaan esimiehelle epäasiallisesta kohtelusta työpaikalla.
Tämä esimies on myös yksi näistä vapaa ajan kavereistani. Kuulemma hänkin on kommenttoinut ettei se syy miksi saan pitää työni ole ammattitaito.
Esimiehelläkin on pomo. Sitten seuraavalle portaalle, jos lähiesimies ei ole tehtäviensä tasalla.
Onhan siellä pomo. Ainut vaan että mitä tästä seuraa esimiehelle varoitus. Minulle kenkää.
Miten niin sinulle tulisi kenkää?
No minun panos yrityksen hyväksi on minimaalisen pieni verrattuna esimieheeni tai kavereihin. He tekevät yrityksen tuotot ja heitä ei voi korvata helposti toisin kuin minut
Silti olet vakituinen vai? Työpaikkasi pysyvyys ei riipu tuottopanoksestasi. Vaikka et tuottaisi euron latia, sinut on sinne töihin otettu, etkä ainakaan siksi menetä työtäsi, ettet halua esitellä takapuoltasi. Miten vieläkin on tuollaisia äijiä??
Jos et ole liiton jäsen niin kipinkapin liittymään, ja sitten pidät kirjaa kaikesta, miten sinua kohdellaan siellä.
Toistaiseksi voimassa oleva työsuhde. Vaikka minulla on hyvä takapuoli en ole tyhmä, kyllä mä tiedän miten maailma toimii.
Jos firmalla on vaihtoehto menettää miljoonia tai menettää ihminen joka ei tuota mitään. Kumpihan vaihtoehto tulee käymään?
Miksi sinua on sinne palkattu ellet tuota mitään? Vähän ontuu nyt nuo selitykset ja mitä sun takapuolella on asian kanssa tekemistä? Täällä on annettu hyviä neuvoja sinulle.
Hra 47 kirjoitti:
Elina12 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata kaveerata työkavereiden kanssa. Ne ei oo oikeasti sun kavereita.
Noin yleisesti ottaen olen huomannut, että miesvoittoisella alalla pärjää parhaiten ne naiset jotka ei yritä olla miehiä, mutta jotka ei myöskään korosta ulkonäköään.
Mä vietän 155h kuukaudesta näiden ihmisten kanssa. Mun mielestä on ihan luonnollista et ystävystyy. Ilmeisesti miehillä se ei sitten koskaan ole pyyteetöntä.
Vastaan 40v miehen ominaisuudessa. Ikinä siis ikinä en ole kaveerannut yhdenkään naisen kanssa ilman ajatusta seksistä.
Mulla on kavereita ne on miehiä 100% ajasta jutut menee paremmin yhteen kuin yhdenkään naisen kanssa..
Teetkö sä sitten aloitteita vai odotat vaan et nainen tippuu sun munan päälle?
Sekä että.
Pikkujouluissa odotan että tippuu munan päälle ilman pikkareita ja liukastettuna.
Tunttutätit on parhaimpia!
Jotkut menee perse edellä puuhun, toiset perse edellä töihin.
Kumpikaan ei kovin tuottavaa toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas joku naiivi nainen luulee, että miehet haluavat olla naisten kavereita.
Siis h.....i me ollaan vietetty aikaa näiden miesten kanssa yksin, heidän perheidensä kanssa ym. Silti mä olen ilmeisesti vaan kävelevä perse.
Ei kannata kaveerata työkavereiden kanssa. Työt työnä ja vapaa-aika muiden kanssa. Pidä selkeä linja. Some learn the hard way.
Tätä kaveerausta miespuolisten työkavereiden kanssa mäkin ihmettelen. Mitä ap on tavoitellut sillä?
Olen mies naisvaltaisella alalla enkä kaveeraa vapaa-ajalla heidän kanssaan. Mikä motiivini sellaiseen olisi? Sanoisinko vaimolle, että sori jäi Sirpan kanssa yks ammatillinen debatti kesken, nähdään myöhemmin illalla?
Miksi ihmiset kaveeraavat?
Mä ainakin sen takia että viihdyin heidän kanssaan. Oli ihan luontevaa lähteä heidän kanssaan syömään tai keikoille.
No onko vielä? Eikö sinulla ole muita kavereita? Kannattaa tutustua muihin ihmisiin jotka myös kohtelevat sinua ihmisenä eikä pelkkänä panona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä esimies on myös yksi näistä vapaa ajan kavereistani. Kuulemma hänkin on kommenttoinut ettei se syy miksi saan pitää työni ole ammattitaito.
Esimiehelläkin on pomo. Sitten seuraavalle portaalle, jos lähiesimies ei ole tehtäviensä tasalla.
Onhan siellä pomo. Ainut vaan että mitä tästä seuraa esimiehelle varoitus. Minulle kenkää.
No minun panos yrityksen hyväksi on minimaalisen pieni verrattuna esimieheeni tai kavereihin. He tekevät yrityksen tuotot ja heitä ei voi korvata helposti toisin kuin minut
Silti olet vakituinen vai? Työpaikkasi pysyvyys ei riipu tuottopanoksestasi. Vaikka et tuottaisi euron latia, sinut on sinne töihin otettu, etkä ainakaan siksi menetä työtäsi, ettet halua esitellä takapuoltasi. Miten vieläkin on tuollaisia äijiä??
Jos et ole liiton jäsen niin kipinkapin liittymään, ja sitten pidät kirjaa kaikesta, miten sinua kohdellaan siellä.
Toistaiseksi voimassa oleva työsuhde. Vaikka minulla on hyvä takapuoli en ole tyhmä, kyllä mä tiedän miten maailma toimii.
Jos firmalla on vaihtoehto menettää miljoonia tai menettää ihminen joka ei tuota mitään. Kumpihan vaihtoehto tulee käymään?Miksi sinua on sinne palkattu ellet tuota mitään? Vähän ontuu nyt nuo selitykset ja mitä sun takapuolella on asian kanssa tekemistä? Täällä on annettu hyviä neuvoja sinulle.
Minä teen asioita jotka säästävät esimiehen ja muiden työajan tärkeämpiin hommiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on Provo, niin paska. Jos totta niin HR on se osoite, jonka tehtävänä on hoitaa asia. En jäisi tuollaiseen mestaan. Seksuaalisesta häirinnästä voi tehdä myös oikeiskeissin. Lue työpaikkahäirinnästä ja toimi sen mukaan.
Miksi niin monet miehet on sinkkuja? Tämän takia. Vaikka olisi provo, niin kyllähän näitä oikeasti tapahtuu.
Millä minä todistan nuo jutut todeksi?
Kerronko että kuulin firman kesäpäivillä juopuneelta työkaverilta ja jutut varmistui todeksi keskustelemalla f2f kavereiden kanssa.
Niin en tiedä mitä tässä tekisi minulla oli viikko sitten työ josta nautin. Nyt mua ahdistaa mennä sinne. Irtisanoutuminen olisi helppoa mutten usko että saisin yhtä hyvin palkattua työtä mistään.
Se on kieltämättä hankalampi homma. Kirjallisesti voisit yrittää, onko teillä joku chatti käytössä töissä? Tai ihan kännykällä tietysti voi laittaa viestiä ja kysyä siltä avautujalta, että kuka on puhunut ja mitä, ja kysellä. Kirjallisesti mahdollisimman selkeät todisteet ja kysymykset. Ehkä kannattaa sen tosiaan tehdä ensin ennen HR:ää jne, niin voi heille näyttää. Ja todellakin ymmärrän, että ahdistaa. Ihan sikamaista käytöstä. Potkut kuuluisi noille muille, myös esimiehelle. En tiedä mitä työtä teet, mutta varmasti jotain muuta löydät, tosin korvaukset ansaitset tuosta kohtelusta.
En ole ap mut koittakaa nyt oikeasti käyttää järkeä. Jos tää AP on joku sihteeri ja nää muut tyypit vaikka jotain koodaajia ym mitä ei kortistosta löydy. Niin mitähän helvettiä oletatte tapahtuvan?
A) firma ajetaan nurin koska ammattilaiset saa kenkää.
B) sihteeri saa jäädä yksin töihin
Hemmetti tätä sivustoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos firmalla on vaihtoehto menettää miljoonia tai menettää ihminen joka ei tuota mitään. Kumpihan vaihtoehto tulee käymään?Miksi sinua on sinne palkattu ellet tuota mitään? Vähän ontuu nyt nuo selitykset ja mitä sun takapuolella on asian kanssa tekemistä? Täällä on annettu hyviä neuvoja sinulle.
Minä teen asioita jotka säästävät esimiehen ja muiden työajan tärkeämpiin hommiin.
Jaah, mikä nyt sitten onkaan tärkeämpää, jonkun ne on tehtävä. Lakkaa olemasta kaveri heille ja hoida hommasi hyvin, se riittää. Siinäpä saavat sitten ihmetellä omaa käyttäytymistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun edellinen "esimies" manipuloi yrityksen toimitusjohtajankin minua vastaan.
Antoi minulle potkut ja ilmoitti tulorekisteriin, että olin itse irtisanonut itseni.
Uhkasi vielä haastaa minut oikeuteen päästään keksimistä asoista.
Täysin selvä laiton irtisanominen. Ja kun en suostunut liiton edustajan kanssa kolmikantaneuvotteluun, koska en halunnut nähdä tuota narsistia, sain 90 päivää karenssia. "Reilu peli" :D
Setämiesdraamaa! Niitä vaan harmittaa, kun nainen osaa hoitaa hommat.
Miehet ei osaa olla. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätäkin sattuu kirjoitti:
Onko miestyöntekijä sattumoisin pudottanut jotain lähelläsi ja kyyristyessään nostamaan sitä, on nuuhkinut peppuasi sieraimet laajentuneina?
Onko tämmöistä tapahtunut?
No ei tuollaista suoraan. Mutta pientä olkapäistä, käsistä koskettelua on paljon. Aiemmin olen pitänyt tuota täysin normaalina. Nyt mietin onko tuokin jo seksuaalista.
On se seksuaalista lähentelyä.
Ovat todennäköisesti miettineet millaista on vedellä käkättimeen tai kakattimeen, pillusta puhumattakaan.
Maailmassa on sivistyneitä kultuureja jotka tiedostaa tämän tapahtuman tapahtuvan jo mielen tasolla.
Siksi naiset ovat kotona turvassa tai töissä naisvaltaisilla aloilla erikseen, koska mies on sika.
Ennaltaehkäisevät sivityneet kultuurit myös pukevat naiset suoja-asuihin, koska mies on pääsääntöisesti vaarallinen uhkaava ja holtiton sika.
Salli mun nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat juuri tuollaisia selkäänpuukottajia. Esitetään reilua hyvää tyyppiä, mutta samalla kieroillaan selän takana.
Narsistit ovat sellaisia, sukupuoli ei määritä sitä kehitysvammaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on Provo, niin paska. Jos totta niin HR on se osoite, jonka tehtävänä on hoitaa asia. En jäisi tuollaiseen mestaan. Seksuaalisesta häirinnästä voi tehdä myös oikeiskeissin. Lue työpaikkahäirinnästä ja toimi sen mukaan.
Miksi niin monet miehet on sinkkuja? Tämän takia. Vaikka olisi provo, niin kyllähän näitä oikeasti tapahtuu.
Kerronko että kuulin firman kesäpäivillä juopuneelta työkaverilta ja jutut varmistui todeksi keskustelemalla f2f kavereiden kanssa.
Niin en tiedä mitä tässä tekisi minulla oli viikko sitten työ josta nautin. Nyt mua ahdistaa mennä sinne. Irtisanoutuminen olisi helppoa mutten usko että saisin yhtä hyvin palkattua työtä mistään.Se on kieltämättä hankalampi homma. Kirjallisesti voisit yrittää, onko teillä joku chatti käytössä töissä? Tai ihan kännykällä tietysti voi laittaa viestiä ja kysyä siltä avautujalta, että kuka on puhunut ja mitä, ja kysellä. Kirjallisesti mahdollisimman selkeät todisteet ja kysymykset. Ehkä kannattaa sen tosiaan tehdä ensin ennen HR:ää jne, niin voi heille näyttää. Ja todellakin ymmärrän, että ahdistaa. Ihan sikamaista käytöstä. Potkut kuuluisi noille muille, myös esimiehelle. En tiedä mitä työtä teet, mutta varmasti jotain muuta löydät, tosin korvaukset ansaitset tuosta kohtelusta.
On meillä chat. Tää mies ei ole koskaan pitänyt musta. Ollaan viestitelty ainoastaan työasioita. Uskon että hän aavistaisi heti jos kysyn ja kertoisi siitä eteenpäin.
Niin mulle tuli ihan h....a olo. Maksetaanko mulle siitä että joku voisi saada joskus seksiä. Tai oonko mä joku strippari mitä voi miettiä kun runkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Setämiesdraamaa! Niitä vaan harmittaa, kun nainen osaa hoitaa hommat.
Kaikki heikkoitsetuntoisia persoonallisuushäiriöisiä vatipäitä ärsyttää toisten paremmuus.
Pahinta tässä on se että mä pidin tuosta työstä ja näistä ihmisistä.. Mä olen törmännyt monesti hyväksikäyttö yrityksiin enkä osannut aavistaa tätä yhtään. En tiedä ketä tässä pitäisi syyttää itseään vai noita.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei osaa olla. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätäkin sattuu kirjoitti:
Onko miestyöntekijä sattumoisin pudottanut jotain lähelläsi ja kyyristyessään nostamaan sitä, on nuuhkinut peppuasi sieraimet laajentuneina?
Onko tämmöistä tapahtunut?
No ei tuollaista suoraan. Mutta pientä olkapäistä, käsistä koskettelua on paljon. Aiemmin olen pitänyt tuota täysin normaalina. Nyt mietin onko tuokin jo seksuaalista.
On se seksuaalista lähentelyä.
Ovat todennäköisesti miettineet millaista on vedellä käkättimeen tai kakattimeen, pillusta puhumattakaan.
Maailmassa on sivistyneitä kultuureja jotka tiedostaa tämän tapahtuman tapahtuvan jo mielen tasolla.
Siksi naiset ovat kotona turvassa tai töissä naisvaltaisilla aloilla erikseen, koska mies on sika.
Ennaltaehkäisevät sivityneet kultuurit myös pukevat naiset suoja-asuihin, koska mies on pääsääntöisesti vaarallinen uhkaava ja holtiton sika.
Salli mun nauraa.
Kun elämänkokemuksella nauraa, niin ei paljoa naurata enää.
Tottahan tuossa on ripaus jos koko annoksellinenkin.
Mies on peto ja uhka naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin en tiedä mitä tässä tekisi minulla oli viikko sitten työ josta nautin. Nyt mua ahdistaa mennä sinne. Irtisanoutuminen olisi helppoa mutten usko että saisin yhtä hyvin palkattua työtä mistään.Se on kieltämättä hankalampi homma. Kirjallisesti voisit yrittää, onko teillä joku chatti käytössä töissä? Tai ihan kännykällä tietysti voi laittaa viestiä ja kysyä siltä avautujalta, että kuka on puhunut ja mitä, ja kysellä. Kirjallisesti mahdollisimman selkeät todisteet ja kysymykset. Ehkä kannattaa sen tosiaan tehdä ensin ennen HR:ää jne, niin voi heille näyttää. Ja todellakin ymmärrän, että ahdistaa. Ihan sikamaista käytöstä. Potkut kuuluisi noille muille, myös esimiehelle. En tiedä mitä työtä teet, mutta varmasti jotain muuta löydät, tosin korvaukset ansaitset tuosta kohtelusta.
On meillä chat. Tää mies ei ole koskaan pitänyt musta. Ollaan viestitelty ainoastaan työasioita. Uskon että hän aavistaisi heti jos kysyn ja kertoisi siitä eteenpäin.
Niin mulle tuli ihan h....a olo. Maksetaanko mulle siitä että joku voisi saada joskus seksiä. Tai oonko mä joku strippari mitä voi miettiä kun runkkaa.
Kirjoitatko tuollaista noille työkavereillekin? Lakkaa tuota itsesäälissä rypemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo naisten taktiikka on aina yhtä paljastava kun ainoat kerrat kun mieheltå pyydetään kirjallisesti yhtään mitään on ne kerrat kun miestä vastaa kerätään todisteita muuten miehen mielipiteellä ei ole mitään arvoa naisille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitatko tuollaista noille työkavereillekin? Lakkaa tuota itsesäälissä rypemistä.
.
No en. Anteeksi mutta tämä hieman vaivaa mua.
Samalla kertaa lähti unelmatyö ja muutama kaveri. Viikko sitten tulevaisuutta oli helppo ajatella nyt en tiedä pystynkö olemaan tuolla enää töissä.
Miksi ihmiset kaveeraavat?
Mä ainakin sen takia että viihdyin heidän kanssaan. Oli ihan luontevaa lähteä heidän kanssaan syömään tai keikoille.