Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettynyt ja kusetettu olo. Mies kaverit.

Vierailija
17.07.2023 |

Olen ollut miesvaltaisella alalla nyt pari v töissä.
Musta on pidetty ja muutamien työkavereiden kanssa olen paljonkin tekemisissä työajan ulkopuolella. No nyt oltiin firman kesäpäivillä ja yks työkaveri kenen kanssa en oikein tule juttuun avautui. Sanoi suureen ääneen et jos sä olisit ruma nainen olisit saanut jo kenkää. Ainoa mikä sus on ammattitaitoista on perseen pyöritys.
Kuulemma nää mun kaverina pitämäni henkilötkin on alunperin olleet vaan seksin perässä. Haukkuneet mua yksinkertaiseksi mut seksikkääksi ym. Otin ton ihan vaan v........a menin sitten ja kysyin yhdeltä kaverilta suoraan onko sanonut noin.. Suu sanoi viiveellä ei pidä paikkaansa mut elekieli kertoi totuuden.
Nyt sitten ahdistaa töissä ihan älyttömästi, mun ammattitaito vietiin ja saan olla täällä ilmeisesti takapuoleni ansiosta.

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja uskot jonkun lörppösuun kommentteja? Jospa tyyppi on kateellinen, turhautunut tai muusta syystä purkaa vihansa sinuun?

En uskonut mutta keskustelut asianosaisten niin sanottujen kavereideni kanssa paljasti totuuden.

Eli elekieli? Kerro vähän millaisilla eleillä viestitään näin?

Vierailija
42/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja uskot jonkun lörppösuun kommentteja? Jospa tyyppi on kateellinen, turhautunut tai muusta syystä purkaa vihansa sinuun?

En uskonut mutta keskustelut asianosaisten niin sanottujen kavereideni kanssa paljasti totuuden.

Hämmennys. Tyypit jäi selvästi miettimään mitä mä olen kuullut. Sit änkyttäen kieltovastaus ja tilanteesta pakeneminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh. Ja aina sanotaan että miehet on niin reiluja työkavereita.

Näin sanoo vain sellainen, joka ei ole työskennellyt miesten kanssa. Kieroja selkään puukottavia juoruilijoita ne on, just tuollaisia mitä AP kuvaa.

T. Miesvaltaisella alalla vuodesta 2005

Vierailija
44/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kaveerata työkavereiden kanssa. Ne ei oo oikeasti sun kavereita.

Noin yleisesti ottaen olen huomannut, että miesvoittoisella alalla pärjää parhaiten ne naiset jotka ei yritä olla miehiä, mutta jotka ei myöskään korosta ulkonäköään.

Mä vietän 155h kuukaudesta näiden ihmisten kanssa. Mun mielestä on ihan luonnollista et ystävystyy. Ilmeisesti miehillä se ei sitten koskaan ole pyyteetöntä.

Saattaa olla, että siellä on viljelty vähän härskiä naisia koskevaa huumoria. Sehän loppuu kun tulee nainen taloon töihin. Voi sitten harmittaa osaa miehistä, etenkin jos on selvästi jotain asenneongelmia naisia kohtaan, kuten tällä muutenkin asennevammaisella joka tuli oikeasti harjoittamaan henkistä väkivaltaa. Yleensä suurin osa miehistä on kuitenkin ihan ok, vaikka saattavat myötäillä muutaman kusipään juttuja. Tuollaista kusipäätä ei kukaan mieskään halua kimppuunsa.

Jännä et toisinpäin ei käy! Naisvaltaiselle alalle kun se mies tulee, niin likaiset jutut ei ainakaan vähene, voi käydä jopa päinvastoin.

Täälläkin on varmaan paljon hoitajia ym. jotka tietää tasan mistä puhun.

Vierailija
45/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin yleisesti ottaen olen huomannut, että miesvoittoisella alalla pärjää parhaiten ne naiset jotka ei yritä olla miehiä, mutta jotka ei myöskään korosta ulkonäköään.

Mä vietän 155h kuukaudesta näiden ihmisten kanssa. Mun mielestä on ihan luonnollista et ystävystyy. Ilmeisesti miehillä se ei sitten koskaan ole pyyteetöntä.

Vastaan 40v miehen ominaisuudessa. Ikinä siis ikinä en ole kaveerannut yhdenkään naisen kanssa ilman ajatusta seksistä.

Mulla on kavereita ne on miehiä 100% ajasta jutut menee paremmin yhteen kuin yhdenkään naisen kanssa.

.

Teetkö sä sitten aloitteita vai odotat vaan et nainen tippuu sun munan päälle?

Vierailija
46/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh. Ja aina sanotaan että miehet on niin reiluja työkavereita.

Narsistit on aina yhtä vajaaälyisiä :D

Vierailija
47/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään työpaikka ole lintukoto. Kuulostaa tyypilliseltä miesten väliseltä juttukulttuurilta. Muista myös, että kaikista puhutaan jonkin verran selän takana.

Vierailija
48/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina12 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan 40v miehen ominaisuudessa. Ikinä siis ikinä en ole kaveerannut yhdenkään naisen kanssa ilman ajatusta seksistä.

Mulla on kavereita ne on miehiä 100% ajasta jutut menee paremmin yhteen kuin yhdenkään naisen kanssa.

.

Teetkö sä sitten aloitteita vai odotat vaan et nainen tippuu sun munan päälle?

No en mä oikeastaan tee mitään. Olen mukava ja auttavainen. Odottelen rauhassa sitä oikeaa hetkeä. Usein se tulee työkaverien kesken illanvietossa kun on vähän otettu ilolientä ja estot lähtee.

Vierailija
49/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmennys. Tyypit jäi selvästi miettimään mitä mä olen kuullut. Sit änkyttäen kieltovastaus ja tilanteesta pakeneminen.

Voisin itse käyttäytyä noin, jos kuulisin et joku olis puhunut minusta paskaa (vaikka olenkin heteronainen, niin sillä tuskin tässä väliä). Vaikka siis olisin täysin syytön. En saa heti sanaa suustani. Mistä sitä tietää varmuudella miksi ihminen muuttuu tuollaiseksi.

No, sinä ne tunnet paremmin miten käyttäytyvät ja reagoivat yleensä.

Vierailija
50/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisin avautumaan esimiehelle epäasiallisesta kohtelusta työpaikalla.

Tämä esimies on myös yksi näistä vapaa ajan kavereistani. Kuulemma hänkin on kommenttoinut ettei se syy miksi saan pitää työni ole ammattitaito.

Esimiehelläkin on pomo. Sitten seuraavalle portaalle, jos lähiesimies ei ole tehtäviensä tasalla.

Vierailija
51/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin itse käyttäytyä noin, jos kuulisin et joku olis puhunut minusta paskaa (vaikka olenkin heteronainen, niin sillä tuskin tässä väliä). Vaikka siis olisin täysin syytön. En saa heti sanaa suustani. Mistä sitä tietää varmuudella miksi ihminen muuttuu tuollaiseksi.

No, sinä ne tunnet paremmin miten käyttäytyvät ja reagoivat yleensä.

Niin minä olen nähnyt tuon saman reaktion muutaman kerran ja aina on ollut jotain samantyyppistä juttua taustalla. Ollaan vähän liioiteltu tai keksitty juttua ja joku saa kiinni.

Vierailija
52/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus: Oot parempi duunissas kuin tuo haukkuja, ja miespuoliset työkaverit pitää kyllä sua pantavan näköisenä, mutta se ei kerro sun osaamisesta alalla yhtään mitään. 

Mut jos liikaa ahdistaa, ala katella uutta duunia paremmalla palkalla. 

Vierailija
53/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisin avautumaan esimiehelle epäasiallisesta kohtelusta työpaikalla.

Tämä esimies on myös yksi näistä vapaa ajan kavereistani. Kuulemma hänkin on kommenttoinut ettei se syy miksi saan pitää työni ole ammattitaito.

Esimiehelläkin on pomo. Sitten seuraavalle portaalle, jos lähiesimies ei ole tehtäviensä tasalla.

Onhan siellä pomo. Ainut vaan että mitä tästä seuraa esimiehelle varoitus. Minulle kenkää.

Vierailija
54/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista ap, että useimmat miehet pelkäävät vahvoja naisia (tai no ainakin vierastavat).

Voit hyvin käyttää sitä vahvuutenasi ja aseenasi. Ja jos oot selvinnyt jo kaksi vuotta, niin olet varmasti riittävän pätevä.

Ja liiku vapaa-ajallasi mukavempien tyyppien seurassa...

(t. mies)

Tähän samaan p......n törmännyt jo niin monta kertaa ettei huvita viettää aikaa kohta kenenkään muun kun naisten kanssa.

Jaaha. Tää oliki tällainen miesvihaprovo sit.

Vierailija
55/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olet ollut kyseisessä yrityksessä? Ilmeisesti et kauhean kauaa kun amaatti taito ei ole kehittynyt vielä sille tasolle että olisit työkavereiden silmissä työkaveri etkä pelkkä silmänruoka joka vähän auttelee töissä

Vierailija
56/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ettekö te muijat vieläkään tajua, että te olette vain panemista varten? Ja that's it.

Ja ettekö te tyhmät äijät tajua, että te olette pian syytteessä ja syystä! Päitä tippuu vähemmästäkin, digiaikana!

Vierailija
57/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miesvaltaisella alalla töissä. Työkaverit suurin osa 25 vuotta vanhempia mutta muutama vaan 10-15 vuotta vanhempi. Nähtiin jonkin verran työajan ulkopuolellakin osaa. Pidin näitä miehiä ihan mukavina kavereina mutta

- yksi yritti pöksyihin hommautumalla kaksin kanssani ja juottamalla minulle alkoholia

- yksi kosi minua kaikkien kuullen firman iltariennoissa ja myönsi kyllä olevansa naimisissa ja 3 vuotiaan tytön isä mutta kyllä hän eroaa ja lapsi sopeutuu meidän liittoon ja tämän puheen kuuli siis kaikki työkaverit. Oli kuulemma ihastunut minuun heti kun näki minut ensimmäisen kerran töissä.

- yksi kuolasi perääni firman juhlissa ja haastoi riitaa kun kerran minulla oli avecina sen aikainen poikaystäväni ja tämä tyyppi oli sitten todella mustasukkainen

- yksi koetti iskeä jopa töissä ja koetti järjestää meille kahden keskistä työmatkaa jossa olisimme yöpyneet eri kaupungissa kaksin. Tästä kävin sanomassa jo pomolle sen verran että huolehtii että tällaista matkaa ei koskaan tule meidän kahden kesken ja sanoin että muuten ei tartte sekaantua ja pystyn hoitamaan tyypin. Pomo oli yllättynyt kertomastani mutta totesi myöhemmin että oli huomannut myöhemmin sen mitä sanoin tyypistä kun tajusi seurata tilannetta töissä kertomani jälkeen.

Vierailija
58/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat juuri tuollaisia selkäänpuukottajia. Esitetään reilua hyvää tyyppiä, mutta samalla kieroillaan selän takana.

Vierailija
59/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta voin kertoa että siinä on ystävyys varatuillakin miehillä kaukana kun työpaikalla on kaunis nainen. Aina vähintään yksi ukkeli lyöttäytynyt "läheisemmäksi ystäväksi" ja siitä siirtynyt pikkuhiljaa työpaikan ulkopuolelle viestittelemään yms.

Ja tämä kaikki tietenkin siltä omalta naiselta salaa, joka ehkä täällä vauvapalstallakin ylistelee ihanaa miestään.

Vierailija
60/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan olet ollut kyseisessä yrityksessä? Ilmeisesti et kauhean kauaa kun amaatti taito ei ole kehittynyt vielä sille tasolle että olisit työkavereiden silmissä työkaveri etkä pelkkä silmänruoka joka vähän auttelee töissä

2 vuotta. Olen kuvitellut että osaisin riittävästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi