Pettynyt ja kusetettu olo. Mies kaverit.
Olen ollut miesvaltaisella alalla nyt pari v töissä.
Musta on pidetty ja muutamien työkavereiden kanssa olen paljonkin tekemisissä työajan ulkopuolella. No nyt oltiin firman kesäpäivillä ja yks työkaveri kenen kanssa en oikein tule juttuun avautui. Sanoi suureen ääneen et jos sä olisit ruma nainen olisit saanut jo kenkää. Ainoa mikä sus on ammattitaitoista on perseen pyöritys.
Kuulemma nää mun kaverina pitämäni henkilötkin on alunperin olleet vaan seksin perässä. Haukkuneet mua yksinkertaiseksi mut seksikkääksi ym. Otin ton ihan vaan v........a menin sitten ja kysyin yhdeltä kaverilta suoraan onko sanonut noin.. Suu sanoi viiveellä ei pidä paikkaansa mut elekieli kertoi totuuden.
Nyt sitten ahdistaa töissä ihan älyttömästi, mun ammattitaito vietiin ja saan olla täällä ilmeisesti takapuoleni ansiosta.
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi olet töissä ammattitaitosi takia etkä muiden avujen joten jatka vaan reippaasti. Miehetkin katsos on kieroja ja kateellisia ja ne painaa alas sellaista minkä kokee uhaksi. Joten se nyt paljasti pitävänsä sinua uhkana. Laita se pelkäämään.
Näin. Sanomisille on usein tuollaiset syyt.
Tämäkään ei auta kun kyseessä on 30vuotta talossa ollut huippu ammattilainen. Joka jää kohta eläkkeelle. En ole millään mittarilla hänelle uhka. Mietin onko se tosiaan noin että hän ei enää ajattele minusta seksuaalisesti niin on rehellinen.
Taitaa olla just toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas joku naiivi nainen luulee, että miehet haluavat olla naisten kavereita.
Siis h.....i me ollaan vietetty aikaa näiden miesten kanssa yksin, heidän perheidensä kanssa ym. Silti mä olen ilmeisesti vaan kävelevä perse.
Ei kannata kaveerata työkavereiden kanssa. Työt työnä ja vapaa-aika muiden kanssa. Pidä selkeä linja. Some learn the hard way.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä sattumoisin nainen tämä avautuja, kuulostaa ainakin kovasti siltä.
Vanhempi mies.
Selkeesti Persu. Purrahan jopa kannustaa lääppimmään.
Pidätkö töissä joogapöksyjä tai muuten kireitä housuja? Vai miten ne on päässeet sun takapuolta arvioimaan? Eihän se nyt normihousuissa niin ketään heilauta, enää nykyään. Vaikea uskoa ap:ta. Tai sitten homma on jotain pilipalihommaa, jossa ei tarvita suurta ammattitaitoa vaan perzeelläkin pärjää. :)
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö töissä joogapöksyjä tai muuten kireitä housuja? Vai miten ne on päässeet sun takapuolta arvioimaan? Eihän se nyt normihousuissa niin ketään heilauta, enää nykyään. Vaikea uskoa ap:ta. Tai sitten homma on jotain pilipalihommaa, jossa ei tarvita suurta ammattitaitoa vaan perzeelläkin pärjää. :)
Pidän hyvin istuvia suoria housuja. Vapaalla melkein aina leggingsit.
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh. Ja aina sanotaan että miehet on niin reiluja työkavereita.
Haha. Tosiaan. Muuten vain kadehtivat toisensakin hengiltä.
Onko miestyöntekijä sattumoisin pudottanut jotain lähelläsi ja kyyristyessään nostamaan sitä, on nuuhkinut peppuasi sieraimet laajentuneina?
Onko tämmöistä tapahtunut?
Ei kannata kaveerata työkavereiden kanssa. Ne ei oo oikeasti sun kavereita.
Noin yleisesti ottaen olen huomannut, että miesvoittoisella alalla pärjää parhaiten ne naiset jotka ei yritä olla miehiä, mutta jotka ei myöskään korosta ulkonäköään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas joku naiivi nainen luulee, että miehet haluavat olla naisten kavereita.
Siis h.....i me ollaan vietetty aikaa näiden miesten kanssa yksin, heidän perheidensä kanssa ym. Silti mä olen ilmeisesti vaan kävelevä perse.
Ei kannata kaveerata työkavereiden kanssa. Työt työnä ja vapaa-aika muiden kanssa. Pidä selkeä linja. Some learn the hard way.
Työpaikka ei ole kaverikerho.
Tätäkin sattuu kirjoitti:
Onko miestyöntekijä sattumoisin pudottanut jotain lähelläsi ja kyyristyessään nostamaan sitä, on nuuhkinut peppuasi sieraimet laajentuneina?
Onko tämmöistä tapahtunut?
No ei tuollaista suoraan. Mutta pientä olkapäistä, käsistä koskettelua on paljon. Aiemmin olen pitänyt tuota täysin normaalina. Nyt mietin onko tuokin jo seksuaalista.
Vierailija kirjoitti:
Noin yleisesti ottaen olen huomannut, että miesvoittoisella alalla pärjää parhaiten ne naiset jotka ei yritä olla miehiä, mutta jotka ei myöskään korosta ulkonäköään.
Mä vietän 155h kuukaudesta näiden ihmisten kanssa. Mun mielestä on ihan luonnollista et ystävystyy. Ilmeisesti miehillä se ei sitten koskaan ole pyyteetöntä.
Kokemuksesta voin kertoa että siinä on ystävyys varatuillakin miehillä kaukana kun työpaikalla on kaunis nainen. Aina vähintään yksi ukkeli lyöttäytynyt "läheisemmäksi ystäväksi" ja siitä siirtynyt pikkuhiljaa työpaikan ulkopuolelle viestittelemään yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vietän 155h kuukaudesta näiden ihmisten kanssa. Mun mielestä on ihan luonnollista et ystävystyy. Ilmeisesti miehillä se ei sitten koskaan ole pyyteetöntä.
Vastaan 40v miehen ominaisuudessa. Ikinä siis ikinä en ole kaveerannut yhdenkään naisen kanssa ilman ajatusta seksistä.
Mulla on kavereita ne on miehiä 100% ajasta jutut menee paremmin yhteen kuin yhdenkään naisen kanssa.
Jotenkin en nyt usko tätä juttua...
Vierailija kirjoitti:
Ikävä juttu jos näin on.
Ohuesti asiaan liittyen, olen asioinut viime kuukausina paljon Motoneteissä ja ollakseen tuollainen liike, siellä on paljon nuoria naisia henkilökunnassa! Varmasti yli puolet.
Voiko Motonet olla noin kiero, että palkkaavat nuoria naisia houkuttelemaan pääasiassa miesvoittoista asiakaskuntaa??
Toki pitää sanoa, että erinomaista palvelua olen siellä aina saanut.
Haha, just yks mun tuttava sai Motonetista töitä. On pieni ja siro, muodokas blondi, kas kummaa. Mutta on myöskin erittäin hyvä työssään, tunnen hänet hyvin. Pystyy pistämään kunnolla kampoihin, on myös sanavalmis nainen.
Milloinhan jengi ymmärtäisi ettei kannata kaveeraa työajan ulkopuolella.. Siinä on ihan liian iso riski, joko menee sukset ristiin muuten tai sit suhun rakastutaan. Jokatapauksessa ongelmat seuraa sit sinne työpaikalle.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin en nyt usko tätä juttua...
En minäkään tätä haluaisi uskoa. Kohta pitää taas mennä nukkumaan niin jaksaa huomenna olla tirkisteltävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä juttu jos näin on.
Ohuesti asiaan liittyen, olen asioinut viime kuukausina paljon Motoneteissä ja ollakseen tuollainen liike, siellä on paljon nuoria naisia henkilökunnassa! Varmasti yli puolet.
Voiko Motonet olla noin kiero, että palkkaavat nuoria naisia houkuttelemaan pääasiassa miesvoittoista asiakaskuntaa??
Toki pitää sanoa, että erinomaista palvelua olen siellä aina saanut.
Haha, just yks mun tuttava sai Motonetista töitä. On pieni ja siro, muodokas blondi, kas kummaa. Mutta on myöskin erittäin hyvä työssään, tunnen hänet hyvin. Pystyy pistämään kunnolla kampoihin, on myös sanavalmis nainen.
Oliks se immu vai kuka selitti Hesan baareista. Mitä paremman näköiset myyjät sitä isompi myynti ja menee suoraan verrannoillisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla, että siellä on viljelty vähän härskiä naisia koskevaa huumoria. Sehän loppuu kun tulee nainen taloon töihin. Voi sitten harmittaa osaa miehistä, etenkin jos on selvästi jotain asenneongelmia naisia kohtaan, kuten tällä muutenkin asennevammaisella joka tuli oikeasti harjoittamaan henkistä väkivaltaa. Yleensä suurin osa miehistä on kuitenkin ihan ok, vaikka saattavat myötäillä muutaman kusipään juttuja. Tuollaista kusipäätä ei kukaan mieskään halua kimppuunsa.
Tämä kävi mielessä. Olen pukeutunut aina hyvin konservatiivisesti töihin. Pitää ilmeisesti pukeutua vielä vanhoillisemmin mutta saanko sitten lopputilin. Jos ainoa syy pitää minut siellä on perdeeni.