Pettynyt ja kusetettu olo. Mies kaverit.
Olen ollut miesvaltaisella alalla nyt pari v töissä.
Musta on pidetty ja muutamien työkavereiden kanssa olen paljonkin tekemisissä työajan ulkopuolella. No nyt oltiin firman kesäpäivillä ja yks työkaveri kenen kanssa en oikein tule juttuun avautui. Sanoi suureen ääneen et jos sä olisit ruma nainen olisit saanut jo kenkää. Ainoa mikä sus on ammattitaitoista on perseen pyöritys.
Kuulemma nää mun kaverina pitämäni henkilötkin on alunperin olleet vaan seksin perässä. Haukkuneet mua yksinkertaiseksi mut seksikkääksi ym. Otin ton ihan vaan v........a menin sitten ja kysyin yhdeltä kaverilta suoraan onko sanonut noin.. Suu sanoi viiveellä ei pidä paikkaansa mut elekieli kertoi totuuden.
Nyt sitten ahdistaa töissä ihan älyttömästi, mun ammattitaito vietiin ja saan olla täällä ilmeisesti takapuoleni ansiosta.
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mikään annetuista ohjeista ei kuulosta hyvältä, niin sitten on kaksi vaihtoehtoa. Ensimmäinen on se, että lakkaat täysin miettimästä työkavereitasi ja mitä kukin heistä mahdollisesti sinusta miettii, vaan keskityt vain työhösi, jonka hoidat ensiluokkaisen hyvin. Pukeudut ja käyttäydyt, kuten tähänkin asti, ja jos tulee yksikään kommentti, tytöttelyä tai minkäänlaista vihjailua, napautat takaisin välittömästi ja kirjoitat muistiin, mitä on sanottu. Sanomattakin on selvää, että kaveeraus työajan ulkopuolella on osaltasi ohi. Työkaverisi ovat kuitenkin jo juorunneet keskenään, että tiedät noista törkypuheista, joten ehkä he ovat hiukan pelästyneet ja ottavat itsekin hieman etäisyyttä.
Ja se toinen vaihtoehto on alkaa etsiä uutta työpaikkaa.
Kahvitunti. Tähän asti olen ollut miesten ympäröimänä. Nytpä saan istua yksin. Ovat varmasti juorunneet ja käytös mua kohtaan on ihan erilaista. Todennäköisesti tässä ei oikein muuta vaihtoehtoa ole kuin alkaa etsiä uutta työtä.
Jos katsot kalenteriin, niin huomaat ... oho kaikkihan ovat kesälomalla. Meidän tiimistä yksi on paikalla, kun palasi juuri kesälomaltaan.
Tällä alalla kesälomat ei ole rakennuskaudella.
Asiantuntijoillakaan?
Varsinkaan asiantuntijoilla joilla on projekti kesken
Vierailija kirjoitti:
Ap, kuvaa kännykällä heti kun joku ääliö alkaa ölisemään. Loppuu veetuilu, kokemusta on!
Ja lopulta ei tarvi kuin nostaa kännykkä kuvausasentoon, kun sulkevat törkyturpansa ennen kuin edes avaavat!
Ei taida tulla paljon kuvattavaa. Olen muuttunut ilmaksi.
Se nyt on ihan sama onko hyvännäköisellä kinkulla ammattaitoa vai ei. Ainoa syy palkkaukselle on ulkonäkö
Olen itsekin kuullut tuollaisia kommentteja pari kertaa työurani varrella. Onneksi ihmistuntemusta on sen verran, että osaan erottaa katkerat ja luonnevikaiset tyypit niistä, joiden mielipiteellä on merkitystä.
Tuo asian sanoja on riidankylväjä. Tietenkin aina on miehien locker room talkia, eikä se ole tarkoitettu muiden korville. Käytösetikettiin kuuluisi ettei juoruile. Siitä ei ollut kenellekkään mitään iloa.
Ap, kuvaa kännykällä heti kun joku ääliö alkaa ölisemään. Loppuu veetuilu, kokemusta on!
Ja lopulta ei tarvi kuin nostaa kännykkä kuvausasentoon, kun sulkevat törkyturpansa ennen kuin edes avaavat!