Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettynyt ja kusetettu olo. Mies kaverit.

Vierailija
17.07.2023 |

Olen ollut miesvaltaisella alalla nyt pari v töissä.
Musta on pidetty ja muutamien työkavereiden kanssa olen paljonkin tekemisissä työajan ulkopuolella. No nyt oltiin firman kesäpäivillä ja yks työkaveri kenen kanssa en oikein tule juttuun avautui. Sanoi suureen ääneen et jos sä olisit ruma nainen olisit saanut jo kenkää. Ainoa mikä sus on ammattitaitoista on perseen pyöritys.
Kuulemma nää mun kaverina pitämäni henkilötkin on alunperin olleet vaan seksin perässä. Haukkuneet mua yksinkertaiseksi mut seksikkääksi ym. Otin ton ihan vaan v........a menin sitten ja kysyin yhdeltä kaverilta suoraan onko sanonut noin.. Suu sanoi viiveellä ei pidä paikkaansa mut elekieli kertoi totuuden.
Nyt sitten ahdistaa töissä ihan älyttömästi, mun ammattitaito vietiin ja saan olla täällä ilmeisesti takapuoleni ansiosta.

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin avautumaan esimiehelle epäasiallisesta kohtelusta työpaikalla.

Vierailija
2/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh. Ja aina sanotaan että miehet on niin reiluja työkavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin avautumaan esimiehelle epäasiallisesta kohtelusta työpaikalla.

Tämä esimies on myös yksi näistä vapaa ajan kavereistani. Kuulemma hänkin on kommenttoinut ettei se syy miksi saan pitää työni ole ammattitaito.

Vierailija
4/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi olet töissä ammattitaitosi takia etkä muiden avujen joten jatka vaan reippaasti. Miehetkin katsos on kieroja ja kateellisia ja ne painaa alas sellaista minkä kokee uhaksi. Joten se nyt paljasti pitävänsä sinua uhkana. Laita se pelkäämään.

Vierailija
5/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva perseestä.

Vierailija
6/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uskot jonkun lörppösuun kommentteja? Jospa tyyppi on kateellinen, turhautunut tai muusta syystä purkaa vihansa sinuun?

Vierailija
7/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja uskot jonkun lörppösuun kommentteja? Jospa tyyppi on kateellinen, turhautunut tai muusta syystä purkaa vihansa sinuun?

En uskonut mutta keskustelut asianosaisten niin sanottujen kavereideni kanssa paljasti totuuden.

Vierailija
8/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku naiivi nainen luulee, että miehet haluavat olla naisten kavereita.

Vierailija
9/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä sattumoisin nainen tämä avautuja, kuulostaa ainakin kovasti siltä.

Vierailija
10/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku naiivi nainen luulee, että miehet haluavat olla naisten kavereita.

Siis h.....i me ollaan vietetty aikaa näiden miesten kanssa yksin, heidän perheidensä kanssa ym. Silti mä olen ilmeisesti vaan kävelevä perse.

Vierailija
11/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä sattumoisin nainen tämä avautuja, kuulostaa ainakin kovasti siltä.

Vanhempi mies.

Vierailija
12/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ap, että useimmat miehet pelkäävät vahvoja naisia (tai no ainakin vierastavat).

Voit hyvin käyttää sitä vahvuutenasi ja aseenasi. Ja jos oot selvinnyt jo kaksi vuotta, niin olet varmasti riittävän pätevä.

Ja liiku vapaa-ajallasi mukavempien tyyppien seurassa...

(t. mies)

Vierailija
13/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sulla on hyvä perse niin onhan se nyt saletti että se tuo miesten silmissä plussaa. Tuo vanha ukko oli libidoineen kai jo niin kuihtunut että viitsi asiasta sanoa eikä kieli enää ollut poskessa.

Vierailija
14/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista ap, että useimmat miehet pelkäävät vahvoja naisia (tai no ainakin vierastavat).

Voit hyvin käyttää sitä vahvuutenasi ja aseenasi. Ja jos oot selvinnyt jo kaksi vuotta, niin olet varmasti riittävän pätevä.

Ja liiku vapaa-ajallasi mukavempien tyyppien seurassa...

(t. mies)

Tähän samaan p......n törmännyt jo niin monta kertaa ettei huvita viettää aikaa kohta kenenkään muun kun naisten kanssa.

Vierailija
15/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi olet töissä ammattitaitosi takia etkä muiden avujen joten jatka vaan reippaasti. Miehetkin katsos on kieroja ja kateellisia ja ne painaa alas sellaista minkä kokee uhaksi. Joten se nyt paljasti pitävänsä sinua uhkana. Laita se pelkäämään.

Näin. Sanomisille on usein tuollaiset syyt.

Vierailija
16/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjumala taas. Ala pitää pitkää tunikaa ja katso säilyykö paikka. Ei kyllä huvittaisi viettää vapaa-aikaa tuollaisten kanssa. Ehkä alat etsiä uutta työpaikkaa itse, jos sellaisia löytyy.

Vierailija
17/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin työpaikkaa, sairasta porukkaa

Vierailija
18/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu jos näin on.

Ohuesti asiaan liittyen, olen asioinut viime kuukausina paljon Motoneteissä ja ollakseen tuollainen liike, siellä on paljon nuoria naisia henkilökunnassa! Varmasti yli puolet.

Voiko Motonet olla noin kiero, että palkkaavat nuoria naisia houkuttelemaan pääasiassa miesvoittoista asiakaskuntaa?? 

Toki pitää sanoa, että erinomaista palvelua olen siellä aina saanut.

Vierailija
19/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin. Sanomisille on usein tuollaiset syyt.

Tämäkään ei auta kun kyseessä on 30vuotta talossa ollut huippu ammattilainen. Joka jää kohta eläkkeelle. En ole millään mittarilla hänelle uhka. Mietin onko se tosiaan noin että hän ei enää ajattele minusta seksuaalisesti niin on rehellinen.

Vierailija
20/126 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka suoltaa tollaista tekstiä työkavereista ei ole vakavasti otettava. Riippumatta siitä mikä on oikeasti totta niin häntä ei kannata uskoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi