Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekninen kysymys seksistä. Miehille ja naisille...

Vierailija
17.07.2023 |

Se hetki kun penis menee sisään. Suuaukon täytyy olla kostea jotta sisään meno onnistuu.
En ole nuolemisen jälkeenkään niin kostea että se onnistuu joten käytämme liukkaria.
En tajua leffoja jossa suudellaan hetki ja nainen istuu miehen syliin siten että muna vaan solahtaa sisään. No, leffojahan ne tietty on mutta silti...
Seksissä mieheni kanssa fiilis herkästi lässähtää kun sisään laitto menee asettelemiseksi.

Kommentit (245)

Vierailija
101/245 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästikin olen sitten kuivempaa tyyppiä.

Nuolemisenkaan jälkeen en ole niin kostea että voisi vaan laittaa sisään.

Ap

Etkö kiihotu siitä tarpeeksi tai ylipäänsä esileikistä? Siitä käsittääkseni kuivuus johtuu ellet ole vaihdevuosi-ikäinen, jolloin luonnostaan voi käydä näin. 

Itse olen valmis yleensä jo pidemmän suutelun tuloksena, nuolemisen jälkeen enemmän kuin valmis.

Vierailija
102/245 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kiihottuminen = märkä?

Onko sitten viallinen jos ei kostu? Tai eikö ole kiihottunut jos ei kostu....

Ihmisten kehot ovat erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/245 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kun lukee, saa valitettavasti käsityksen, että sitä liukkautta tarvitaan vain sen kalun sisään viemiseksi. ei muuta.

Paljosta jää moni nainen ja mieskin ilman, jos ei mitään muuta ole tarvis tehdä.

Vierailija
104/245 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on anatominen ero...

Toisilla naisilla on emättimen suuaukko hyvinkin ahdas.  Toisilla se on hyvin avoin.

Vierailija
105/245 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen samaa mallia. Miehen pitää asetella itsensä hyvin varovasti sisään. Joko pitää kostuttaa paikat sormettamisen yhteydessä tai sitten vain liukkaria. Ei auta vaikka omia mehuja valuisi niinkin runsaasti, että lakanat kastuu (minulla käy niinkin, eli kostun kyllä oikein hyvin), koska ei ne vaan jää siihen suuaukolle. Liukkari autta jonkin verran, mutta ei senkään kanssa yhtään mikään sujahda noin vain sisään. Mieheni on kyllä sanonut, että tykkkää siitä, kosk kuulemma puristusta on sitten myös kalun tyvelle.

Nuorena kun uskalsin kysellä gyneltä tyhmiä kysymyksiä, niin kysyin tuostakin, että olenko jotenkin epänormaali ja voiko reikää suurentaa, kun seksi on aloitettu jo pitkän aikaa sitten, mutta aina se alku on yhtä ähellystä ja miehen pitää ihan huolellisesti asetella itseään, kun ei vaan muutn mene sisään. Gyne toki tutki, kun pyysin ja sanoi sitten, että kyseessä on vain anatominen ero ja kaikki normaalia ja että en ehkä kuitenkaan haluaisi, että emättimen suuaukkoa laajennettaisiin. Gynenkin pitää muuten aina laittaa spekula hyvin varovasti sisään, ei mene samalla lailla kuin opetusfilmeissä nuorille, että näin se sisätukimus tehdään ja spekula sitten vaan sujahtaa sinne nipsnaps. Ei sujahda minulle.

en edes liukkarilla voisi istua miehen syliin niin, että menisi suorilta sisään. Ajatus tuntuisi houkuttelevalta, että saisipa joskus senkin kokea, mutta ei voi mitään. Minun kanssa pitää asetella asiat.  sitten kun on päässyt kynnyksen yli, niin voi alkaa irroitella

Vierailija
106/245 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen samaa mallia. Miehen pitää asetella itsensä hyvin varovasti sisään. Joko pitää kostuttaa paikat sormettamisen yhteydessä tai sitten vain liukkaria. Ei auta vaikka omia mehuja valuisi niinkin runsaasti, että lakanat kastuu (minulla käy niinkin, eli kostun kyllä oikein hyvin), koska ei ne vaan jää siihen suuaukolle. Liukkari autta jonkin verran, mutta ei senkään kanssa yhtään mikään sujahda noin vain sisään. Mieheni on kyllä sanonut, että tykkkää siitä, kosk kuulemma puristusta on sitten myös kalun tyvelle.

Nuorena kun uskalsin kysellä gyneltä tyhmiä kysymyksiä, niin kysyin tuostakin, että olenko jotenkin epänormaali ja voiko reikää suurentaa, kun seksi on aloitettu jo pitkän aikaa sitten, mutta aina se alku on yhtä ähellystä ja miehen pitää ihan huolellisesti asetella itseään, kun ei vaan muutn mene sisään. Gyne toki tutki, kun pyysin ja sanoi sitten, että kyseessä on vain anatominen ero ja kaikki normaalia ja että en ehkä kuitenkaan haluaisi, että emättimen suuaukkoa laajennettaisiin. Gynenkin pitää muuten aina laittaa spekula hyvin varovasti sisään, ei mene samalla lailla kuin opetusfilmeissä nuorille, että näin se sisätukimus tehdään ja spekula sitten vaan sujahtaa sinne nipsnaps. Ei sujahda minulle.

en edes liukkarilla voisi istua miehen syliin niin, että menisi suorilta sisään. Ajatus tuntuisi houkuttelevalta, että saisipa joskus senkin kokea, mutta ei voi mitään. Minun kanssa pitää asetella asiat.  sitten kun on päässyt kynnyksen yli, niin voi alkaa irroitella

Vaimolla ollut aina vähän sama juttu. Olettaisin, meillä syynä ollut kaluni paksuus ja koko muutenkin. Aina joutunut ikäänkuin murtautumaan sisään ja sittenkin vaadittu aina esileikit pitkän kaavan mukaan. 

Vierailija
107/245 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me käytetty ainakin yli 10 vuotta ja ikinä ei ole ollut mitään haittoja. Mutta meillä on paljon käsiseksiä. Myös niitä käteenvetoja lähes päivittäin.

Tutkittu asia että lisää nautintoa.

Tutkittu tai ei, ei silti lisää nautintoa minulla vaan tuntuu ällöttävältä käsissä sekä pimpissä.

Outoa, mutta älä sitten käytä.

Ja ainahan sen voi pestä pois jos kuivuu tai kun kuivuu.

Aika tylsää olisi käydä pesulla kesken seksin.

Kuinkahan moni näistä liukkaria tarvitsevista pesee omat liukasteet pois ennen seksiä ja laittaa liukkaria tilalle. Itse en ole koskaan vaginayhdynnässä liukkaria tarvinnut.

Seksin jälkeen toki, ei kesken tietenkään.

Kyllä se liukkari kuivuu kesken seksinkin ellei ole hyvin pikainen sessio. En myöskään itse ainakaan halua imeä kullia missä liukuvoidetta enkä viitsi miehellekään syöttää sitä pilluni pinnalta. Ei ole edes hyväksi syödä liukuvoiteita.

Vierailija
108/245 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me käytetty ainakin yli 10 vuotta ja ikinä ei ole ollut mitään haittoja. Mutta meillä on paljon käsiseksiä. Myös niitä käteenvetoja lähes päivittäin.

Tutkittu tai ei, ei silti lisää nautintoa minulla vaan tuntuu ällöttävältä käsissä sekä pimpissä.

Kuinkahan moni näistä liukkaria tarvitsevista pesee omat liukasteet pois ennen seksiä ja laittaa liukkaria tilalle. Itse en ole koskaan vaginayhdynnässä liukkaria tarvinnut.

Puhu vain itsestäsi äläkä yleistä.  Sen nyt vaan on fakta, että moni tiukkapilluinen tarvitsee liukkaria ison ja paksun kullin kanssa, ettei limakalvot hajoa ja tule hiivatulehduksia. Varsinkin kun naisen kuukausikierrossa limakalvojen paksuus ja liukkaus vaihtelee.  Turha siitä on mussuttaa jos itse ei tarviste.

Tarvitsee jos on ongelmia kostumisen suhteen. Mikäli emätin kostuu kuten kuuluu ja seksi on nautinnollista niin liukuvoide on tarpeetonta. Jos ei kostu normaalisti niin silloin liukuvoide toki lisää nautintoa koska estää limakalvojen rikkoutumista, mutta riittävästi luonnostaan kostuvalla limakalvot eivät kuivu kesken seksin jolloin limakalvot eivät mene rikki.

Turhaan siinä kiukkuat, olet ilmeisesti kuivapilluinen ja siksi limakalvot eivät kestä seksiä. Ei siitä tarvitse hermostua, käytät vaan sitä liukkaria ehkäisemään kuivista limakalvoista johtuvia ongelmia. Tuskin on sinulta pois, että joillakin kostumisen kanssa ei ole ongelmaa.

Vierailija
109/245 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan on fakta, että naiselle seksi on muutakin kuin sen kullin työntö sisään.

Ja nautinnolliseen seksiin ja käsiseksiin on parasta jokin liukkari.

Totta. Sisällä liikuttelu hyvin tärkeää.

Käsin hyväilyssä kannattaa kokeilla öljyä. Saatat yllättyä positiivisesti.

Vierailija
110/245 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu vain itsestäsi äläkä yleistä.  Sen nyt vaan on fakta, että moni tiukkapilluinen tarvitsee liukkaria ison ja paksun kullin kanssa, ettei limakalvot hajoa ja tule hiivatulehduksia. Varsinkin kun naisen kuukausikierrossa limakalvojen paksuus ja liukkaus vaihtelee.  Turha siitä on mussuttaa jos itse ei tarviste.

Tarvitsee jos on ongelmia kostumisen suhteen. Mikäli emätin kostuu kuten kuuluu ja seksi on nautinnollista niin liukuvoide on tarpeetonta. Jos ei kostu normaalisti niin silloin liukuvoide toki lisää nautintoa koska estää limakalvojen rikkoutumista, mutta riittävästi luonnostaan kostuvalla limakalvot eivät kuivu kesken seksin jolloin limakalvot eivät mene rikki.

Turhaan siinä kiukkuat, olet ilmeisesti kuivapilluinen ja siksi limakalvot eivät kestä seksiä. Ei siitä tarvitse hermostua, käytät vaan sitä liukkaria ehkäisemään kuivista limakalvoista johtuvia ongelmia. Tuskin on sinulta pois, että joillakin kostumisen kanssa ei ole ongelmaa.

Puhutpa ikävästi ja vähättelevästi muista naisista.

Vierailija
111/245 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, nainen kostuu kiihottuessaan ja mikäli ei kostu kroppa ei toimi sillä tavalla kuin kuuluisi. En kutsuisi vialliseksi, mutta hän kärsii kuivista limakalvoista ja on ongelmaa kostumisen suhteen.

Ihmiskehot ovat tosiaan erilaisia, jollain on diabetes, korkea verenpaine, psoriasis tai vaikkapa crohnin tauti ja jollain sitten kuivat limakalvot eikä emätin kostu normaalisti.

Vierailija
112/245 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin liukaria lisätään välillä, ei ole kiire minnekkään!

Ja sekin jo tuntuu ihanalle, kun sen tekee mies...

Vierailija
113/245 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, nainen kostuu kiihottuessaan ja mikäli ei kostu kroppa ei toimi sillä tavalla kuin kuuluisi. En kutsuisi vialliseksi, mutta hän kärsii kuivista limakalvoista ja on ongelmaa kostumisen suhteen.

Ihmiskehot ovat tosiaan erilaisia, jollain on diabetes, korkea verenpaine, psoriasis tai vaikkapa crohnin tauti ja jollain sitten kuivat limakalvot eikä emätin kostu normaalisti.

Oletko koskaan kuullut mainittavan, että naisen iällä voisi olla asian kanssa mitään tekemistä? Jos vanhemmiten, vaihdevuosien lähestyessä, limakalvot alkavat olla kuivemmat, niin silloinkin kroppa toimii normaalisti eikä ole vikatilassa.

Vierailija
114/245 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan mulle kiukuttelet, mun kullissa ole mitään limakalvoja. Puhun kokemuksesta, mitä on naiminen ison kalun kanssa.  Mutten ymmärrä, että pitää toisia naisia dissata, jos nyt itsellä sattuu olemmaan tarpeeksi liukas pillu tai sellainen pillu minne menee  kalu helposti sisään. Kaikilla naisilla ei ole, eikä mene. 

Vierailija
115/245 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enkös minä puhunut itsestäni. 😄

Tuleeko äreys kuivien limakalvojen sivuoireena? Itselläni emätin kostuu hyvin kaikkina kuukautiskierron aikoina.

Vierailija
116/245 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä kun lukee, saa valitettavasti käsityksen, että sitä liukkautta tarvitaan vain sen kalun sisään viemiseksi. ei muuta.

Paljosta jää moni nainen ja mieskin ilman, jos ei mitään muuta ole tarvis tehdä.

Luuletko, että asiat seksissä ei onnistu ilman liukuvoidetta? Seksi voi olla hyvin monipuolista eikä liukuvoidetta siihen tarvita. Anaaliseksissä tarvitsee.

Vierailija
117/245 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on anatominen ero...

Toisilla naisilla on emättimen suuaukko hyvinkin ahdas.  Toisilla se on hyvin avoin.

Kyllä sitä kosteutta saa emättimen ulkopuolelle ja suuaukolle jos sitä siellä on. Kuivista limakalvoista kärsivä joutuu käyttämään liukuvoidetta.

Vierailija
118/245 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että asiat seksissä ei onnistu ilman liukuvoidetta? Seksi voi olla hyvin monipuolista eikä liukuvoidetta siihen tarvita. Anaaliseksissä tarvitsee.

Mikäs vimma sulla on? Onnistuu toki, mutta jos haluaa oikeasti nauttia, niin liukkari sitä lisää, ja jollei ole seksi sellaista, jossa vaan kalu runtataan sisään ja se on seksi siinä, niin ei mulle kiitos.

Pidä sinä omat juttusi, monet muut haluavat liukkaria, ja siksi sitä on kauppojen hyly pullollaan, mitä SE on sulta pois.

Vierailija
119/245 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutpa ikävästi ja vähättelevästi muista naisista.

Vastasin vain selkeällä tavalla hyökkäävän sävyiseen viestiin. Millä tavalla vähättelen? Onko vähättelyä puhua asioista niiden oikeilla nimillä? Onko sekin vähättelyä jos sanoo ihmisen kärsivän atooppisesta ihosta mikäli hänellä on atooppista ihottumaa?

Vierailija
120/245 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan kuullut mainittavan, että naisen iällä voisi olla asian kanssa mitään tekemistä? Jos vanhemmiten, vaihdevuosien lähestyessä, limakalvot alkavat olla kuivemmat, niin silloinkin kroppa toimii normaalisti eikä ole vikatilassa.

Emätin ei enää kostu riittävästi. Vanhoilla ihmisillä usein myös sydän alkaa temppuilla, sydämessä on vikaa tai suonet kalkkeutuu tm. Kroppa vanhemmiten yleensä alkaa rapistua eikä toimi enää hyvin.