Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekninen kysymys seksistä. Miehille ja naisille...

Vierailija
17.07.2023 |

Se hetki kun penis menee sisään. Suuaukon täytyy olla kostea jotta sisään meno onnistuu.
En ole nuolemisen jälkeenkään niin kostea että se onnistuu joten käytämme liukkaria.
En tajua leffoja jossa suudellaan hetki ja nainen istuu miehen syliin siten että muna vaan solahtaa sisään. No, leffojahan ne tietty on mutta silti...
Seksissä mieheni kanssa fiilis herkästi lässähtää kun sisään laitto menee asettelemiseksi.

Kommentit (245)

Vierailija
81/245 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis kyllä aika kauheaa olla naisen kanssa, joka ei kostu.

Oon nainen enkö oo ikinä tarvinnut liukkaria. Mutta tää juttu on aika typerä. Onko se parempi että nainen kostuu itse mutta sitä ei kiinnosta tippaakaan seksi sun kanssa. Siinä lykit innoissaan kosteaa reikää ja nainen makaa lahnana ja oottaa et homma on ohi. Kyllä luulis olevan pääasia että nainen nauttii sun kanssa eikä se mistä liukaste lopulta tulee. Ku jos nainen ei kostu riittävän paljon se ei silti tarkoita etteikö se haluis sua.

Silti valitse sen oikeasti kostuvan naisen. Eipä ne mitään lahnoja ole olleet.

Jos haluat tai tarvitset luikkaria, niin käytä sitä. Mä valitsen naisen, joka kostuu ihan luonnostaan. Märkä vako yleensä indikoi halua.

Taidat olla aika nuori, odotahan, kun tulee vuosia lisää niin ymmärrät näistä ongelmista enemmän. Ellet ole se 60v, joka pelkää vanhenemista ja vaihtaa siksi aina nuorempaan.

En ole nuori enkä sentään 60v, enkä varsinkaan pelkää vanhenemista. Siltikään en ole ikinä törmännyt naiseen, joka tarvitsee liukuvoidetta yhdynnässä. En ikinä.

Siksi valitsen sen luonnollisella tavalla kostuneen pillun. 

Mikä siinä on niin väärää?

No voihan se ollakin noi pienikullisella, mutta jos on koko ja paksuutta, niin aika nopeasti joutuu nainen käyttämään liukkaria, ettei limakalvot hajoa liiasta kitkasta. On kokemusta. 

Mikä sitten lasketaan isoksi. Itse en ole 20cm kullin kanssa ikinä liukkaria tarvinnut enkä muidenkaan.

Eri

Vierailija
82/245 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa tietämättömille vähän tietoa liukkarista. 

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yksi-asia-parantaa-seksielamaa-merk…

Ei todellakaan paranna seksi elämää ellei laske bakteerivaginoosia seksielämää parantavaksi. Sen siitä liukuvoiteella läträilystä helposti saan, vähintäänkin lievää epätasapainoa vaginan bakteeristoon.

Liukkari meillä kuuluu vaan perseseksiin jota joskus harvakseltaan harrastetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/245 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo AP aloitus on totta, että kalu menee liukkaasti pilluun/anukseen.

Itsellä tulee kiihoittuessa runsaasti "kiima tippoja" ja ne varastoituvat terskan päällä olevan nahan sisään, kun työnnyn aukolle tai nainen tulee päälle, niin nahka rullaantuu alas ja limastuttaa kunnolla paikat ja on liukasta, eikä satu...

Useimmin nainen kyllä on märkänä, ennen penetratiota, mutta joskus on näinkin menty pikasilla...

Kuulostaa melko kuvottavalta. Onko sinulla kenties muurahaiskarhumuna, pitkä kurttuna roikkuva esinahka? Kuulostaa vastenmieliseltä, että kerää ilmeisen runsaasti erittyviä touhutippoja sisäänsä ja tursauttaa sieltä sitten. Ei tarvitse ihmetellä jos suihinottoja ei pahemmin anneta.

Vierailija
84/245 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä menee niin että puoliso edessä nelinkontin. Tavara silmien alla. Antaa kivaa fiilistä. Minä käytän liukkaria ja sitten otan partneria kaksin käsin perästä kiinni ja lykkään kaluni sisään. Siitä se sitten alkaa. Koitan pidätellä niin kauan kuin puoliso saa orkun ja usimmiten onnistuu. Joskus puoliso ei tavoittele orkkua ja sitten menen omaan tahtiin. Toki koitan pidätellä ja nauttia aktista mahdollisimman pitkään. Voidaan myös vaihtaa välillä asentoa mutta toi loppuhuipennus useimmiten sitten kuitenkin takaapäin.

Luultavasti esittää saavansa orgasmin, että surkea seksi loppuu. Kuulostaa todella tylsältä ja huonolta seksiltä.

Vierailija
85/245 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan paranna seksi elämää ellei laske bakteerivaginoosia seksielämää parantavaksi. Sen siitä liukuvoiteella läträilystä helposti saan, vähintäänkin lievää epätasapainoa vaginan bakteeristoon.

Liukkari meillä kuuluu vaan perseseksiin jota joskus harvakseltaan harrastetaan.

Höpö höpö. Käytetty jo kymmeniä vuosia, eikä ole koskaan ollut bakteerivaginoosia. Tuolla vältetty hiivatulehdukset, mitä tuli nuorempana kokemattomana ilman liukkaria.  Ainakin meillä paksulla isolla kalulla, tilavuus yli 2 x keskiverrosta,  naidessa pakollista tiukkaan pilluun, mutta myös sormetuksessa verraton apu ja nautintoa lisäävä seikka. 

Vierailija
86/245 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen runsaasti kostuva ja välillä hävettää, kun olen niin kostea. Kuitenkin nyt uuden miehen kanssa tuli vastaan ongelma, että penis ei mene sisään helposti ja miestä sattuu. Hän on pyytänyt käyttämään liukuvoidetta ja aluksi ihmettelin miten ihmeessä se on tarpeellista, kun olen niin märkä.

Selitys on se, että vaikka olenkin sisältä todella märkä, ulkopuolelta en ole. Miehelläni on keskivertoa paksumpi penis , joten sisemmät häpyhuulet (jotka minulla ehkä hiukan kookkaat) aiheuttaa kitkaa. Ratkaisuna on se, että pitää levittää sieltä sisältä kostuketta ulkopuolelle, käyttää sylkeä tai liukuvoidetta. Sisään ei tosiaankaan vain luiskahdeta aluksi. Asentoa vaihdettaessa kylläkin sujahtaa tosta noin vaan.

Vierailija
87/245 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Käytetty jo kymmeniä vuosia, eikä ole koskaan ollut bakteerivaginoosia. Tuolla vältetty hiivatulehdukset, mitä tuli nuorempana kokemattomana ilman liukkaria.  Ainakin meillä paksulla isolla kalulla, tilavuus yli 2 x keskiverrosta,  naidessa pakollista tiukkaan pilluun, mutta myös sormetuksessa verraton apu ja nautintoa lisäävä seikka. 

Varmaan kuivapilluisen limakalvoille parempi kuin ilman. Itsellä ei ongelmia kostumisen suhteen niin parempi ilman liukkaria ja silloin jos jonkun lelun kanssa vaikka kokeillut niin bakteerit epätasapainossa sen jälkeen. 21 cm kullilla naitu vuosikymmen eikä liukkarille ole tarvetta, kun pillu tuottaa liukastetta niin, että kullin tyveen valuu.

Vierailija
88/245 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette niin liukkarivastaisia? Ettekö ymmärrä, että sehän lisää nautintoa , naiselle sekä miehelle.

Naiselle vähintäänkin siksi, että se tekee sen käsiseksin NIIN herkulliseksi kuin vain voi! Vai tuikkaatteko sen kalun aina vaan heti sisään kun seisoo? Ei ole seksi sitten hääviä, ainakaan naiselle.

Ja ainakin minun mies aina haluaa terskaan esarin alle myös, että voi kädellä liikutella paremmin kuin kuivaa esaria.

Vierailija
89/245 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi sano miksi se liukkari on pahasta, jos alapeukkua panelet?

Vierailija
90/245 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette niin liukkarivastaisia? Ettekö ymmärrä, että sehän lisää nautintoa , naiselle sekä miehelle.

Naiselle vähintäänkin siksi, että se tekee sen käsiseksin NIIN herkulliseksi kuin vain voi! Vai tuikkaatteko sen kalun aina vaan heti sisään kun seisoo? Ei ole seksi sitten hääviä, ainakaan naiselle.

Ja ainakin minun mies aina haluaa terskaan esarin alle myös, että voi kädellä liikutella paremmin kuin kuivaa esaria.

Itse siksi, että se pilaa tuntumaa ja tuntuu ällöttävältä alkaessaan kuivua. Omat nesteet ei muutu tahmeaksi ja liuku tuntuu ihanalta, liukkarilla ei tunnu yhtä hyvältä. Jos mies hyväilee pimppiä käsin käytämme mieluummin esim manteliöljyä mikä tekee hyvää iholle ja ei muutu imeytyessään ikävän tuntuiseksi. Käsin hyväilyt lähinnä kokovartalohieronnassa. Yleensä haluan yhdyntää ja suuseksiä sekä muuta hyväilyä ja näihin ei liukkaria tarvitse.

Liukkari myös horjuttaa emättimen bakteeristoa ja siksi en suosi sitä.

Vierailija
91/245 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytetty ainakin yli 10 vuotta ja ikinä ei ole ollut mitään haittoja. Mutta meillä on paljon käsiseksiä. Myös niitä käteenvetoja lähes päivittäin.

Tutkittu asia että lisää nautintoa.

Vierailija
92/245 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me käytetty ainakin yli 10 vuotta ja ikinä ei ole ollut mitään haittoja. Mutta meillä on paljon käsiseksiä. Myös niitä käteenvetoja lähes päivittäin.

Käteenvedossa öljy parempi kuin liukuvoide. Ei kuivahda ja muutu tahmeaksi.

Vierailija
93/245 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkittu tai ei, ei silti lisää nautintoa minulla vaan tuntuu ällöttävältä käsissä sekä pimpissä.

Vierailija
94/245 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkittu tai ei, ei silti lisää nautintoa minulla vaan tuntuu ällöttävältä käsissä sekä pimpissä.

Outoa, mutta älä sitten käytä.

Ja ainahan sen voi pestä pois jos kuivuu tai kun kuivuu.

Vierailija
95/245 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
96/245 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika tylsää olisi käydä pesulla kesken seksin.

Kuinkahan moni näistä liukkaria tarvitsevista pesee omat liukasteet pois ennen seksiä ja laittaa liukkaria tilalle. Itse en ole koskaan vaginayhdynnässä liukkaria tarvinnut.

Vierailija
97/245 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni näistä liukkaria tarvitsevista pesee omat liukasteet pois ennen seksiä ja laittaa liukkaria tilalle. Itse en ole koskaan vaginayhdynnässä liukkaria tarvinnut.

Seksin jälkeen toki, ei kesken tietenkään.

Vierailija
98/245 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu vain itsestäsi äläkä yleistä.  Sen nyt vaan on fakta, että moni tiukkapilluinen tarvitsee liukkaria ison ja paksun kullin kanssa, ettei limakalvot hajoa ja tule hiivatulehduksia. Varsinkin kun naisen kuukausikierrossa limakalvojen paksuus ja liukkaus vaihtelee.  Turha siitä on mussuttaa jos itse ei tarviste.

Vierailija
99/245 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu vain itsestäsi äläkä yleistä.  Sen nyt vaan on fakta, että moni tiukkapilluinen tarvitsee liukkaria ison ja paksun kullin kanssa, ettei limakalvot hajoa ja tule hiivatulehduksia. Varsinkin kun naisen kuukausikierrossa limakalvojen paksuus ja liukkaus vaihtelee.  Turha siitä on mussuttaa jos itse ei tarviste.

Vierailija
100/245 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on fakta, että naiselle seksi on muutakin kuin sen kullin työntö sisään.

Ja nautinnolliseen seksiin ja käsiseksiin on parasta jokin liukkari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi