Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekninen kysymys seksistä. Miehille ja naisille...

Vierailija
17.07.2023 |

Se hetki kun penis menee sisään. Suuaukon täytyy olla kostea jotta sisään meno onnistuu.
En ole nuolemisen jälkeenkään niin kostea että se onnistuu joten käytämme liukkaria.
En tajua leffoja jossa suudellaan hetki ja nainen istuu miehen syliin siten että muna vaan solahtaa sisään. No, leffojahan ne tietty on mutta silti...
Seksissä mieheni kanssa fiilis herkästi lässähtää kun sisään laitto menee asettelemiseksi.

Kommentit (245)

Vierailija
241/245 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin taannoin vuoden verran miehen kanssa jonka kanssa seksi oli lähes täydellistä. Ei siinä todellakaan tarvittu mitään liukkareita, märkä olin aina. Mies pani niin hyvin että jos yhdynnän alussa olin vain märkä niin lopussa olin jo tosi märkä, sitä litinää miehen nussiessa minua oli ihana kuunnella. Mieheltä myös tuli runsaasti touhutippoja joten senkään puolesta ei ollut tarvetta liukkarille. 

Tämä kyseinen mies vielä osasi viedä peniksensä sisälleni ilman että tarvitsi käsillä tai muuten avustaa. Se vain liukui sisälleni, sen verran taitava mies oli kyseessä. Ja minä aivan märkänä, usein jopa ilman mitään esileikkejä. 

Vierailija
242/245 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/245 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
244/245 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen "yhdyntäni" oli laivalla naisen kanssa, joka ei kostunut ollenkaan. Hän itse iski minut ja halusi, vaikka ei edes nuppia saatu sisään pitkän nuolennan jälkeenkään.

Aika pitkään meni, ennen kuin tajusin, että kaikki muut naiset saavat aina orgasmin kanssani. Vaikea alku seksielämään.

Vierailija
245/245 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla kun on mies jota oikeasti haluan niin ei tarvitse suutelua, hivelyä ja kullin imemistä kummempaa esileikkiä niin kosteutta riittää ihan tarpeeksi. 

Isompikin kalu menee helposti sisään.

Käytössä ollut jo vuosia e-pillerit.