Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekninen kysymys seksistä. Miehille ja naisille...

Vierailija
17.07.2023 |

Se hetki kun penis menee sisään. Suuaukon täytyy olla kostea jotta sisään meno onnistuu.
En ole nuolemisen jälkeenkään niin kostea että se onnistuu joten käytämme liukkaria.
En tajua leffoja jossa suudellaan hetki ja nainen istuu miehen syliin siten että muna vaan solahtaa sisään. No, leffojahan ne tietty on mutta silti...
Seksissä mieheni kanssa fiilis herkästi lässähtää kun sisään laitto menee asettelemiseksi.

Kommentit (245)

Vierailija
221/245 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. Liukkari ei haise yhtään milleen ja sehän pestään normaalisti pois seksin jälkeen.

Jos haisee, on jossain vikaa, mutta ei liukkarissa.

Et ymmärtänyt lukemaasi. Liukkari itsessään ei haise jos ei ole hajustettua, mutta liukuvoide voi sotkea emättimen oman bakteerikannan jonka vuoksi hajua alkaa muodostua myöhemmin. Ilman liukuvoidetta pilluni pysyy kunnossa ja hajuttomana.

Liukuvoidetta ei myöskään emättimen sisältä pestä ja siellä se muhii sen aikaa kunnes emätin sen putsaa pois.

En käytä myöskään liukastettuja kondomeja koska en pidä niiden tuntumasta ja ne ärsyttävät limakalvojani. Ilman liukastetta olevat kondomit sopivat kyllä.

Et taida itse ymmärtää.

Vaimoni käyttänyt liki koko ikänsä liukkaria. Liukkarin käytön jälkeen loppui hiivatulehdukset täysin ja seksikin ollut mahdollista useammin ilman, että pitänyt pitää välipäiviä pillun takia.

Miten se, että vaimosi pillu pysyy kunnossa liukuvoiteen kanssa hyödyttää sellaista ihmistä joka ei tarvitse liukuvoidetta tai liukuvoide aiheuttaa bakteeriepätasapainon tai allergiaa? Kaikki eivät liukkaria tarvitse ja kaikille liukkarit ei sovi. Se oli viestini pointti, kun mukamas kaikkien pitäisi liukuvoidetta käyttää ja mukamas kaikilla liukkari parantaa seksielämää. Tämä ei pidä paikkaansa.

No mites sun jankutuksesi hyödyttää niitä, joille liukkari ON hyäksi ja lisää nautintoa?  Ihan hullua. Ole käyttämättä ihan vapaasti, eihän kukaan voi /halua pakottaakkaan. Ja älä lue näitä jos sua noin hirveesti inhottaa.

Enhän ole sanonutkaan, että kukaan ei liukkarista hyödy. Jos ei kostu seksin aikana riittävästi niin varmasti hyötyy liukuvoiteesta tai öljystä. Toin vaan ilmi sen, että kaikille ei sovi eikä kaikki tarvitse, kun täällä toitotetaan raivokkaasti, että kaikki hyötyy liukkarista. Mikä siinä häiritsee, että ei kaikki tarvitse eikä liukuvoide kaikilla lisää nautintoa. Jollain liukuvoide voi olla alapään ongelmien taustalla ja sekin mahdollisuus on hyvä tiedostaa.

Annoit aikaisemmin ymmärtää, että naisessa on jotain vikaa, jos joutuu käyttämään liukkareita. Siksi sait palautetta kommenteistasi. Naisten kostumisissa on luonnolista vaihtelua, mutta sinun maailmasi on mustavalkoinen, joko tai. 

Aika erikoinen palaute on faktan tyrmääminen, että liukuvoiteen takia emättimen bakteerikanta joillakin menee epätasapainoon.

En ole väittänyt, että jossain naisessa on vikaa. Olen kyllä sanonut, että jos ei kostu riittävästi voi liukkarista olla hyötyä, mutta kaikille se ei sovi. Mitä mustavalkoista siinä on, että liukkaria kaikki ei tarvitse tai voi käyttää jos haluaa pitää pillun kunnossa? Ennemmin mustavalkoinen on tuo ajatusmalli, että kaikki hyötyisivät liukkarista. Se ei pidä paikkaansa. Miksi se suututtaa liukkaria käyttäviä?

Älä ihmeessä käytä!

Enhän minä käytäkään ja sekös täällä tuntuu ärsyttävän jostain kumman syystä.

En minä tässä ole lupaa kysellyt olla käyttämättä vaan tuonut sen ilmi, että kaikki eivät liukkarista hyödy ja siitä voi tulla ongelmia. Varmasti löytyy muitakin ja hyötyvät sitten tästä tiedosta.

Olet sen nyt  tuonut ilmi, monasti. Riittääkö se?

Mikä sinua nyppii?

Silloin, kun asian olen tuonut ilmi on väitetty, että ei pidä paikkaansa tai möyhötty, että yritän olla jotenkin parempi ihminen joka vähättelee muita naisia tai sanoo toista huonoksi ja muuta älyvapaata.

Mikä siinä ärsyttää?

Vierailija
222/245 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sallitte niin vastaan paskanjauhamisen ohi alkuperäiseen kysymykseen.

Minulla on ollut tasan yksi naisystävä jolla oli lähes häpyhuuleton viivapimppi ja joka kirjaimellisesti valui kirkasta liukasta limaa reisille niin että riitti kun pyyhkäisi sormilla limat huulille ja työnsi kuivan kalun sisään.

Sinne upposi kuin hohtimet kaivoon.

Aivan toivoton oli isoilla ulkona roikkuvilla sisemmillä häpyhuulilla varustettu yh-mamma joka oli niin löysä että fistaaminenkin onnistui ihan naisen omilla mehuilla. Sen häpyhuulet olivat jotenkin tahmeat ja liimautuivat kiinni kalun kuivaan varteen niin pahasti että työntö pysähtyi siihen vaikka kalun kärkikin oli uponnut jo likomärkään reikään.

Tuon kanssa piti vain liukastaa kalun varsi pusseihin saakka jollain että sisään työntäminen ylipäätään onnistui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/245 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yksikään mies halua naisellen tehdä mitään muuta, kuin työntää se kalu heti vaan sisälle, ja siihen ja ainoastaan siihen tarvitaan jotain ainetta että onnistuu.

Surkeeta seksiä, jos näin on.

Vierailija
224/245 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö yksikään mies halua naisellen tehdä mitään muuta, kuin työntää se kalu heti vaan sisälle, ja siihen ja ainoastaan siihen tarvitaan jotain ainetta että onnistuu.

Kyllä me  tehdään muutakin, mutta naiset haluaa kullia sisäänsä ja sillä menään heidän halustaan. Toki halu on yhteinen, kuten seksissä pitääkin olla. Turha selittää, ettei miehet tee niin kuin naiset haluaa. 

Vierailija
225/245 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me  tehdään muutakin, mutta naiset haluaa kullia sisäänsä ja sillä menään heidän halustaan. Toki halu on yhteinen, kuten seksissä pitääkin olla. Turha selittää, ettei miehet tee niin kuin naiset haluaa. 

En minä mitään selitä, mutta kyllä yleisesti naiset haluavat ensin ainakin muuta, ja lopuksi sitten sitä kalua sisään. Ihan yleisesti tiedossa tämä. Ja itsekkin olen aina halunnut. Voi olla, että varsinkin ekoissa tapaamisissa naiset haluavat miellyttää miestä ja siki noin. Kyllä naiset haluavat nuolentaa ja käsiseksi yms.

Vai ajatteletko, että naiset hauavat imeä kalua hulluna ja sitten naimaan? Niin, eihän naiset TARVITSE mitään esikäsittelyä saadakseen edes joskus sen orgasmin sitten.

Vierailija
226/245 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sallitte niin vastaan paskanjauhamisen ohi alkuperäiseen kysymykseen.

Minulla on ollut tasan yksi naisystävä jolla oli lähes häpyhuuleton viivapimppi ja joka kirjaimellisesti valui kirkasta liukasta limaa reisille niin että riitti kun pyyhkäisi sormilla limat huulille ja työnsi kuivan kalun sisään.

Sinne upposi kuin hohtimet kaivoon.

Aivan toivoton oli isoilla ulkona roikkuvilla sisemmillä häpyhuulilla varustettu yh-mamma joka oli niin löysä että fistaaminenkin onnistui ihan naisen omilla mehuilla. Sen häpyhuulet olivat jotenkin tahmeat ja liimautuivat kiinni kalun kuivaan varteen niin pahasti että työntö pysähtyi siihen vaikka kalun kärkikin oli uponnut jo likomärkään reikään.

Tuon kanssa piti vain liukastaa kalun varsi pusseihin saakka jollain että sisään työntäminen ylipäätään onnistui.

Miten se nyrkki sujahti sisään, mutta sinun kulli ei meinannut millään? Onko sinullakin jättimäinen vehje kuten eräällä toisella mielestään on?

Vierailija
227/245 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä mitään selitä, mutta kyllä yleisesti naiset haluavat ensin ainakin muuta, ja lopuksi sitten sitä kalua sisään. Ihan yleisesti tiedossa tämä. Ja itsekkin olen aina halunnut. Voi olla, että varsinkin ekoissa tapaamisissa naiset haluavat miellyttää miestä ja siki noin. Kyllä naiset haluavat nuolentaa ja käsiseksi yms.

Vai ajatteletko, että naiset hauavat imeä kalua hulluna ja sitten naimaan? Niin, eihän naiset TARVITSE mitään esikäsittelyä saadakseen edes joskus sen orgasmin sitten.

Voihan sen orgasmin hoitaa vaikka kesken yhdyntää tai jotkut saa yhdynnässäkin. Itse tykkään aloittaa yhdynnällä ja suuseksiä vähän myöhemmin.

Vierailija
228/245 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sen orgasmin hoitaa vaikka kesken yhdyntää tai jotkut saa yhdynnässäkin. Itse tykkään aloittaa yhdynnällä ja suuseksiä vähän myöhemmin.

Voi toki, tai ihan ensin naiselle...oma mies hoitaa aina minut ensin...ja sitten toiseenkin kertaan. Pääasia, että miehet hoitaa.Usein vain kuulee ja saa lukea, että mies kun saa, niinei vähempää vois enää naisen orgasmit sitten kiinnostaa.

Mutta se liukkari on tässä oikein hyvä ja nautintoa lisäävä juttu.

Vierailija
229/245 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi toki, tai ihan ensin naiselle...oma mies hoitaa aina minut ensin...ja sitten toiseenkin kertaan. Pääasia, että miehet hoitaa.Usein vain kuulee ja saa lukea, että mies kun saa, niinei vähempää vois enää naisen orgasmit sitten kiinnostaa.

Mutta se liukkari on tässä oikein hyvä ja nautintoa lisäävä juttu.

Liukkaria suuseksiin? No nyt on kaikki kuultu. Vaikea uskoa, että lisää nautintoa.

Minullakin mukava tilanne, että mies tykkää useammankin kerran orgasmia tehdä minulle nuolemalla. Tykkään silti aloittaa yhdynnällä ja mies keskeyttää yhdynnän valitsemallaan hetkellä nuollakseen pilluani. Viimeistään silloin jos hänen alkaa olla vaikea pidätellä. Hän saa siinä sopivan tauon jotta kestää pitempään ja minä saan orgasmin.

Vierailija
230/245 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liukkaria suusekiin ei meilläkään! Mutta joskus käytetään molemminpuolin, Tiramisu makuliukkaria, nam.

Vierailija
231/245 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liukkaria suusekiin ei meilläkään! Mutta joskus käytetään molemminpuolin, Tiramisu makuliukkaria, nam.

Tiramisu kakkuna ja kulli kullina. 😋

Vierailija
232/245 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tiramisu piirakka maistu?

Vierailija
233/245 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä maistanut enkä itseasiassa kuullutkaan siitä aiemmin. Eiköhän piirakkanakin menisi. 😊

Vierailija
234/245 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä maistanut enkä itseasiassa kuullutkaan siitä aiemmin. Eiköhän piirakkanakin menisi. 😊

Tästä piirakasta  ei kyllä liho! Ja kullikin maistuu, toki aina maistuu ilmankin.

Vierailija
235/245 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä piirakasta  ei kyllä liho! Ja kullikin maistuu, toki aina maistuu ilmankin.

Jaa no jos meinasit sitä piirakkaa niin täytyy muuttaa vastaustani, ei kiitos. Olen hetero. Kullista myös tykkään ihan neutraalina itsenään. Joskus on oman pillun liukasteet pinnassa, kun otan suihin ja se on ok.

Vierailija
236/245 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
237/245 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uopp

Vierailija
238/245 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
239/245 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uopp

Vierailija
240/245 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin taannoin vuoden verran miehen kanssa jonka kanssa seksi oli lähes täydellistä. Ei siinä todellakaan tarvittu mitään liukkareita, märkä olin aina. Mies pani niin hyvin että jos yhdynnän alussa olin vain märkä niin lopussa olin jo tosi märkä, sitä litinää miehen nussiessa minua oli ihana kuunnella. Mieheltä myös tuli runsaasti touhutippoja joten senkään puolesta ei ollut tarvetta liukkarille.