Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä vanhemmasta joka hakee ylioppilaskuvan valokuvaamosta kun ei saanut sitä asianosaiselta vapaaehtoisesti?

Vierailija
17.07.2023 |

Kyseisen henkilön mielestä esim. hänen maksamassaan kodissa lapsella joka sinne on väkisin hankittu, ei ole mitään oikeuksia kuten pitää huoneensa ovea kiinni kun ei maksakaan. Kun välit ovat poikki, hakee aikuisen lapsensa kuvia valokuvaamosta ja sisustaa niillä kotiaan, koska hänellä itsellään on oikeus ihan mihin vain.

Kommentit (121)

Vierailija
21/121 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on taas elämää suurempi kriisi. Hohhoijaa. Teinidraamaa.

Vierailija
22/121 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä kuvia on ylipäätään otettu? Senkö takia, että itse saa pällistellä omaa pärstää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/121 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä kuvia on ylipäätään otettu? Senkö takia, että itse saa pällistellä omaa pärstää?

Varmaan että sellainen henkilö, jonka kanssa ei ole tekemisissä, voisi pällistellä sitä.

Vierailija
24/121 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan voi hakea! Poikani kävi yo-kuvassa, minä siis varasin ajan hänelle. Valokuvaamo kysyi pojaltani hänen yhteystietonsa, ilmoitus valmiista kuvista tuli hänelle. Poikani laittoi viestin minulle jatkona ja menin kuvaamoon hakemaan kuvia. Eipä onnistunut.

Voiko olla totta. Naurettavaa.

Vierailija
25/121 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kysymystä. Miten lapsi on hankittu väkisin kotiin, josta tuo vanhempi maksaa? Asuuko lapsi siis vielä biologisten vanhempiensa luona?

Mitä pahaa on siinä, jos hankkii itselleen oman lapsensa ylioppilaskuvan?

Ihmissuhteet eivät ole omistussuhteita. Jos pyydät kuvaa joltakulta etkä saa sitä, niin haet sen sitten sieltä valokuvaamosta ilman lupaa.

Kuvan omistaa se, joka kuvauksen maksoi. Maksamansa kuvat saa hakea. 

Kuka maksoi lukion, kuvat ja ehkä varasi jopa sen ajan sinne? Ei jonkun toisen kuvia mistään saa ilmaiseksi.

Vierailija
26/121 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettava ajatus, että elämänsä eläisi ja muistot siitä hankkisi vanhempaa varten! Ja vieläpä sellaista varten, jota ei valinnut elämäänsä kun pääsi vihdoin valinnan tekemään.

Vierailija
27/121 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kysymystä. Miten lapsi on hankittu väkisin kotiin, josta tuo vanhempi maksaa? Asuuko lapsi siis vielä biologisten vanhempiensa luona?

Ihmissuhteet eivät ole omistussuhteita. Jos pyydät kuvaa joltakulta etkä saa sitä, niin haet sen sitten sieltä valokuvaamosta ilman lupaa.

Sen on todistetusti hakenut joku muu.

Vierailija
28/121 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka maksoi lukion, kuvat ja ehkä varasi jopa sen ajan sinne? Ei jonkun toisen kuvia mistään saa ilmaiseksi.

Lapsi maksoi lukion, kuvat ja varasi ajan. Vanhempi sai jostain selville missä oli ollut ja kävi hakemassa kuvan sieltä.

Vierailija
29/121 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei ole syntymäänsä, kuolemaansa eikä lapsuuden seuraansa valinnut, mutta järjestää ja maksaa jo nuoresta asti asiansa itse jottei narsistinen vanhempi pääse niistä uhriutumaan. Kuitenkin samat säännöt ei päde vanhempaan, vaan tekee kiellosta huolimatta mitä itse haluaa.

Vierailija
30/121 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi ei ole syntymäänsä, kuolemaansa eikä lapsuuden seuraansa valinnut, mutta järjestää ja maksaa jo nuoresta asti asiansa itse jottei narsistinen vanhempi pääse niistä uhriutumaan. Kuitenkin samat säännöt ei päde vanhempaan, vaan tekee kiellosta huolimatta mitä itse haluaa.

Tulihan se narsismikin sieltä. Tässä on nyt vaan yhden versio tarinasta.

Vierailija
31/121 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tulisi aina vanhemman uhriutumista kuunnellessa muistaa.

Vierailija
32/121 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpoiten tästäkin selviää, kun antaa olla, mutta kun joillakin pitää vetää draamaa jokaisesta asiasta ja loukkaantua vuosikausiksi.

Tämä. Helpoiten elämässä selviää ilman omaa tahtoa.

Vierailija
33/121 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tosi töykeää olla antamatta/lähettämättä valokuvaa. Oli välit minkälaiset tahansa. Hän onkuitenkin isä. Täällä katkera ex tilittää.

Vierailija
34/121 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpoiten tästäkin selviää, kun antaa olla, mutta kun joillakin pitää vetää draamaa jokaisesta asiasta ja loukkaantua vuosikausiksi.

Mitä hyödyttää draamailla ja meuhkata nettiä myöten?

Vierailija
35/121 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tulisi aina vanhemman uhriutumista kuunnellessa muistaa.

Miten se on, että osalla näistä lapsista on aina se narsisti vanhempi. Itse lapset, he tietenkin kokevat olevansa virheettömiä. Aina uhreja.

Katsokaa niitä luokkatovereitanne. Miltä he vaikuttavat? He ovat jonkun lapsia. Ne kaikkein ärsyttävimmätkin tyypit. Ehkä he itse ovat juuri se luokan inhottavin tyyppi?

Kun vielä vuonna 2023, jolloin ylioppilaaksi tulo ei ole mitään ihmeellistä jauhetaan vielä jostain kuvista ja kuka saa ja kuka ei saa sellaista, niin joku on pahasti pielessä.

Anna se kuva vanhemmalle, äläkä tee asiasta vaikeampaa kun se on. Se on vain kuva eikä joku valtataistelu.

Niin, turha jäädä mankumaan kuinka haluaa kuvan jostakusta, ja sitten hakea se väkisin kun ei saanut lupaa. Se on vain kuva, ei valtataistelu.

Vierailija
36/121 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyödyttää draamailla ja meuhkata nettiä myöten?

En tiedä. Miksi teet niin? Kolahtiko tämä?

Vierailija
37/121 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempasi veti pitemmän korren, lällätilää.

Tämä. Vanhemmasta kyse on valtataistelusta.

Vierailija
38/121 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti monet vanhemmat suhtautuvat toisiin ihmisiin omaisuutenaan.

Vierailija
39/121 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi pitää omaa haluaan tärkeämpänä.

Vierailija
40/121 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhempasi veti pitemmän korren, lällätilää.

Tämä. Vanhemmasta kyse on valtataistelusta.

Ilmeisesti myös lapsesta.