Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Remppa henkilöiden hinnat pilvissä

Vierailija
17.07.2023 |

remppamiesten palkkioista

Ilmeisesti rakennus/remppa alalla menee edelleen liian lujaa.

Pyysin tarjouksia melko yksinkertaisen terassin tekemisestä. Meinasi pumppu pysähtyä hinnoista. Taidan vaihtaa alaa jos tuntihinta alkaa hipoa 250:-/h.
Ei mitään järkeä. Tein lopulta itse.

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräälle tuttavalle laitettiin pesukone kiinnitys Turussa,  Putkimiehen käynti 10 min, vhimmäislaskutus 2t = 80euroa.

Niitä "kotitalkkareita" tarvitaan nyt, kun ihmiset vanhenevat ja tarvitsevat juurikin näihin tämätyyppisiin asioihin tekijöitä KOHTUUHINNOILLA!

Matkoihin menee aikaa ja keikkoja ei saa aina ihan peränjälkeen sovittua. 

Suomessa puolet menee suoraan veroihin ja muihin maksuihin. Olettaen, että olet toiminimiyrittäjä. Toisen ihmisen palkkaaminen syö tuosta summasta vielä enemmän. 

Vierailija
82/98 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailuta ja pyydä urakkatarjous. Hinnat pysyy kohtuullisena. Minulle naisena on tullut mitä absurdeimpia tarjouksia mökin remonteista. 

2 m2 varastokopin rakennustarjoukset vaihteli 6000 € - 11000 €. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maksoi kirvesmies 55 €/h, putkari 52 €/h ja sähkäri 65 €/h. Kyseessä kylppäri- ja saunaremppa. Ja ihan laillisesti meni kaikki, ei teetätetty pimeänä.

Vierailija
84/98 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnittelen omakotitalon rakentamista ja sen puitteissa pyytänyt tarjouksia erilaisista urakoista.

Linja tuntuu olevan: heitellään hatusta hintoja, ei kerrota materiaalien hintoja josta syntyy suurin osa laskun loppusummasta. esitetään kiireistä ja valitetaan urakoiden määrää jne.

Jätän tekemättä talon.

Ihan rempoista sama kokemus. Firmat heittelee hatusta hintoja ja valittavat kuinka on liian kiireistä, ei voi tehdä, tarjouspyyntöihin ei välillä vastata. Taitaa olla liian hyvin asiat monella remppafirmalla.

Vierailija
85/98 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ihmettelin putkifirman ukolle, mistä johtuu että näitä ilmalämpöpumppuja asennetaan vain kiinteään hintaan 600€, eikä tehdä tuntityönä kun jokainen kohde on erinlainen. Kovin tuli epämääräistä selittelyä. Meille laitettiin aikoinaan pumppu ja asennusaika oli tasan 2 tuntia.

Vierailija
86/98 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suunnittelen omakotitalon rakentamista ja sen puitteissa pyytänyt tarjouksia erilaisista urakoista.

Linja tuntuu olevan: heitellään hatusta hintoja, ei kerrota materiaalien hintoja josta syntyy suurin osa laskun loppusummasta. esitetään kiireistä ja valitetaan urakoiden määrää jne.

Jätän tekemättä talon.

Ihan rempoista sama kokemus. Firmat heittelee hatusta hintoja ja valittavat kuinka on liian kiireistä, ei voi tehdä, tarjouspyyntöihin ei välillä vastata. Taitaa olla liian hyvin asiat monella remppafirmalla.

Yrittäjät / puhelinvastaajat on työmaalla. Hyvillä tekijöillä on töitä. 

Vierailija
87/98 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran ihmettelin putkifirman ukolle, mistä johtuu että näitä ilmalämpöpumppuja asennetaan vain kiinteään hintaan 600€, eikä tehdä tuntityönä kun jokainen kohde on erinlainen. Kovin tuli epämääräistä selittelyä. Meille laitettiin aikoinaan pumppu ja asennusaika oli tasan 2 tuntia.

Meillä piti tehdä erikoisporausta betoniseinän läpi. Koko kerrostalo tärisi ja asunto oli täynnä betonipölyä. Halusin vaan tyypit veke. Maksoin. Ei mitään hääviä työtä hengittää betonipölyä. 

Vierailija
88/98 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meidän asennus kesti 5-6 h.

Vierailija
89/98 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuseppä mies kirjoitti:

Niin se on. Olen tehnyt terasseja 18 euron tuntipalkalla. Olen itse puuseppä kirvesmies. Tänä keväänä ja kesänä olen tehnyt 3 terassia ihmisille. Lähinnä vanhuksille. Firmat ottaa 200 euroa tunti niin se vaan on. Minulla on töitä riittänyt  ja teen kyllä pimeesti hommat.

Olet yhteiskunnan syöpä, jos et maksa veroja, senkin rikollinen.

Vierailija
90/98 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliöt maksaa noita tuntihintoja, pesukoneet, astianpesukoneet,tietokoneet, piklu remontit, sähkötyöt, auton pesushuollot..kaikko teen itse. Ei mitään rakettitiedettä. Pääsee palkoille helposti.

Vierailija
91/98 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummot ei myöskään osaa tai jaksa koota huonekaluja jne, eli tässä olisi työtä jollekulle kohtuu veloituksilla.

Ei mummot osta ikean sutta ja sekundaa -huonekaluja.

Ja ikeako on ainoa, jonka myymiä huonekaluja joutuu kokoamaan? 

Vierailija
92/98 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkiliikkeen veloitus on todennäköisesti 80€/h ja vaikka itse työ kestäisi 10min niin onhan siihen laskettava matkatkin. Eikä se putkari sitä kahdeksaa kymppiä omaan lompakkoon saanut(kai?). Hän saa siitä ehkä kolmanneksen. Jossain kolmansissa maissa työ on hyvin halpaa kun asiakas vain antaa jonkun summan työmiehelle. Mutta työmiehen on itse laitettava syrjään rahaa eläkevuosia tai terveydenhuoltoa varten ja maksettava poliiseille ja virkamiehille pikku lahjuksia jos haluaa heiltä palvelua. Joten purnataan edelleen kaiken kalleudesta ja veroista mutta muistetaan että asiat voisi olla huonomminkin. 

Vierailija
93/98 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan mietitty uuden maton ostamista vuokra-asunnon olohuoneeseen

Kesä menee sisällä olohuoneessa.

Ulos ei viitsi mennä, kun kerrostalon pihan on vallanneet kiukkuiset eläkeläiset, utelevat naapureiden henkilökohtaisia asioita ja valittavat muiden naapureiden pitämästä metelistä. Kukaan täysjärkinen ei tollaseen pihaan ulos mene.

Kesällä on sisälläkin kivaa, kun tuuletusluukut voi olla auki 3 kuukautta putkeen ja aurinko paistaa ikkunoista sisälle.

Kun perheet asuu kaksioissa ja on 4 pyykkitelinettä koko ajan täynnä kosteaa pyykkiä niin tuuletusluukun on pakko olla auki.

Oi voi, täytyisi taas pestä 4 koneellista

Et ole tainnut koskaan pestä pyykkiä ja ripustaa niitä sitten telineeseen? Koneellinen ei mahdu yhteen telineeseen, eikä välttämättä edes kahteenkaan, jos niiden toivoo kuivuvan jossain tolkullisessa ajassa.

Vierailija
94/98 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummot ei myöskään osaa tai jaksa koota huonekaluja jne, eli tässä olisi työtä jollekulle kohtuu veloituksilla.

Kohtuuveloituksella se on tehtävä pimeänä.

Pesukoneen, kiukauden, liesien jne. asentaminen on luvanvaraista toimintaa ja tarvitsee työntekijältä/yritykseltä erilaisia lupia ja serifikaatteja, jotka myös maksavat, jos haluaa vahingon sattuessa vakuutuksesta korvauksia.

Pimeässä työssä ei ole takuita tai vastuita, eikä vakuutus korvaa ja siitä voi tulla miljoonien korvausvastuu työn tilaajalle, jos vahinko sattuu taloyhtiössä ja rakenteet vaurioituvat tai sattuu tulipalo.

Pesukoneiden asennukset ny vaa ei ole katos mitenkään luvanvaraisia! Ainoastaan osa sähkötöistän on!

Vierailija
95/98 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehdään kaikki rempat itse. Ja jos on pakko ottaa joku ulkopuolinen kysytään ensinksi paljonko maksaa ilman veroja.

Vierailija
96/98 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu kans olisitko itse tuonut laudat paikan päälle,vai pitääkö remppakaverin myös ajaa sinne lautakauppaan ja roudata tavarat paikan päälle ja purkaa vanha ja viedä vanhat jne. 

Vierailija
97/98 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo milloin tämä ketju on aloitettu niin tuolloin oli tehty kaikki tuhot 2020-2023 Marin ex viisikko hallinnon toimesta ja kaikkien tuotteiden ja palveluiden ja töiden hinnat ja katteet nousivat tämän ex viisikko hallinnon aikana kymmeniä ja satoja prosentteja... Suomen tuhoajat...

Vierailija
98/98 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo milloin tämä ketju on aloitettu niin tuolloin oli tehty kaikki tuhot 2020-2023 Marin ex viisikko hallinnon toimesta ja kaikkien tuotteiden ja palveluiden ja töiden hinnat ja katteet nousivat tämän ex viisikko hallinnon aikana kymmeniä ja satoja prosentteja... Suomen tuhoajat...

Kyl ne köyhät jo 2020-2023 vinkui hinnoista mutta 2024 suomen tuhosi juuri nämä köyhät vinkujat, valittajat ja pihtarit kansalaiset!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi