Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapaus Björkvist. Onko kukaan ruvennut miettimään, että itselle voisi käydä noin? Meillä joskus

Vierailija
13.12.2006 |

ollut todella pahpja riitoja ja hirveä ajatus siitä, että jos mies pimahtais. " Jos oisit mies ni vetäisin turpaan" -tyyliin.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan tiedä... toivottavasti ei kuitenkaan näin käy.

Vierailija
2/63 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan se oli ennen häitä heilunu hulluna, ei kuka tahansa tolleen sekoo. Minun mies on terve ja henkisesti tasapainoinen, enkä ois ottanut jo ois pientäkään viitettä väkivaltaisesta käytöksestä taikka epätasapainottumuudesta, tunteettomuudesta tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei asiat oo niin yksoikosia. Ei se Jarmokaan mikään täyspaha oo ollu, oishan se Paula lähtenyt muuten.

Vierailija
4/63 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

johan se oli ennen häitä heilunu hulluna, ei kuka tahansa tolleen sekoo. Minun mies on terve ja henkisesti tasapainoinen, enkä ois ottanut jo ois pientäkään viitettä väkivaltaisesta käytöksestä taikka epätasapainottumuudesta, tunteettomuudesta tms.

Vierailija
5/63 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli joskus humalassa erittäin epävakaa ja pelkäsin häntä todella paljon. Mulla olikin tapana häipyä kun otti viinaa.

Vuosiin ei ole ollut mitään ongelmia, mutta silti näitä tämmöisiä uutisia lukiessa tulee mieleen, että olemmeko me joskus lööpeissä...

Ja mieheni tuntevat eivät varmastikaan ikinä voisi uskoa, että tekisi jotain sellaista.

Vierailija
6/63 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan edes sanallisesti hauku tai huuda joten enpä oikein usko että noin tulisi käymään. Tosin kuka tahansa voi seota, voihan sitä oma lapsikin vaikka joku päivä alkaa niin vihata että tappaa meidät molemmat. Näinkin on käynyt joillekin :(

Vierailija
7/63 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään vertaistukiryhmän kautta useitakin naisia, joiden miehellä on yhtäkkiä vain naksahtanut, seurauksena henkirikos ja vankeusrangaistus. Suurin osa näistä perheistä on ollut ihan normaaleja, hyvin koulutettuja, mukavia ja pidettyjä ihmisiä; juuri sellaisia, joiden elämässä ei voisi koskaan kuvitella tapahtuvan vastaavaa. Ja yhtenä päivänä sitten tapahtuu, ja kaikkien elämä muuttuu lopullisesti :( Koskaan ei voi tietää. Pitäkää se mielessä! Vaikka ei osuisi (ja toivottavasti ei osukaan) omalle kohdalle, niin ehkä mietitte kaksi kertaa ennen kuin lähdette haukkumaan tai arvostelemaan...

Vierailija
8/63 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kunnolla turpaansa, pikkutönimisistä nyt puhumattakaan. En nyt sano, että olisi lohdullista, mutta tottahan se on.

Vierailija
9/63 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hullu mikä hullu. Psykopatia ei puhkea yhtäkkiä, ainakin lehtijuttujen perusteella se on selvä psykopaatti eikä mikään mielenhäiriössä tehty tappo ja muutenkin sehän oli todella ällö tyyppi. Sellanen narsistinen nousukas, näyttelijä jolla ei ollut mitään periaatteita ja todella suuret luulot itsestään.

Mutta tietysti sellaset joitten miehet ovat väkivaltaan taipuvaisia tulisi olla varovaisia. Minulla on vaan yksi asia sanottavan teille: jättäkää sellaset luuserit!!!!!

Vierailija
10/63 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jotka eivät osaa " elää yksin" , etenkin yh:t, huonon itsetunnon omaavat ja varsinkin lapsena väkivaltaisessa kodissa kasvaneet naiset ovat näitten miesten uhreja.

Kasvattakaa siis tytöistänne itseensä luottavia, terveen itsetunnon omaavia pärjääviä naisia. Se että naisella on ura ei tarkoita sitä että naisen minäkuva on kohdallaan.

Ja huolehtikaa etenkin ettei tyttöjenne tarvitse kasvaa kodissa jossa äitiä pidetään heittopussina.

Vierailija
11/63 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se juju näissä jutuissa onkin. Kas, kun kyse onkin sinun miehestäsi ja sinun perheestäsi eikä vain jostain tuntemattomasta. Se on niin helppo sanoa ja viisastella. Ihan sama periaatteena et jokainen tietää ylipainon olevan vaarallista, silti joka toinen suomalainen on läski.

Vierailija
12/63 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mieheni ei koskaan juuri edes ääntään korota, jos riitelemme.

Jälkiviisaana voi sanoa, että jos mies oli " antanut selkään" jo ennen häitä, niin Paulan ei olisi koskaan pitänyt naida miestä. Sellainen mies, joka haluaa hallita naista ja on väkivaltainen sekä omistuksenhaluinen, voi suutuspäissään myös vahingoittaa pahemmin.

Jos teillä on sen kaltaisia puolisoita, ottakaa ero. Se on ainoa tilanne, jossa itse eroa suosittelen.

Vierailija
13/63 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan mahdotonta teidän tapauksessa.

Vierailija:

Koska mieheni ei koskaan juuri edes ääntään korota, jos riitelemme.

Vierailija
14/63 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta mua kyllä huolestuttaisi enemmän jos mies ei ikinä edes ääntään korottaisi. Omani ei ole ikinä ollut väkivaltainen, mutta ihmeellisenä pitäisin sellaista miestä joka ei edes joskus vähän huuda. Huudanhan itsekin, ja kyllä sekoaisin jos en ikinä saisi tunteitani tuulettaa. Eri asia jos huuto muuttuu hakkaamiseksi tai pahemmaksi.

Vierailija
15/63 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai pedofiilistä. homosta.

Vierailija
16/63 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai pedofiilistä. homosta.

Vierailija
17/63 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus on tönäissyt vähän, ni voipi jäädä siihen. Sitten saattaa olla jörriköitä, jotka eivät koskaan sano mitään ja kun pimahtaa ni pimahtaa kunnolla. Kuten sukulaiselleni kävi.

Vierailija
18/63 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sehän se juju näissä jutuissa onkin. Kas, kun kyse onkin sinun miehestäsi ja sinun perheestäsi eikä vain jostain tuntemattomasta. Se on niin helppo sanoa ja viisastella. Ihan sama periaatteena et jokainen tietää ylipainon olevan vaarallista, silti joka toinen suomalainen on läski.

Minulla oli kerran mies joka minua kerran löi niin että puoli päätä turpos. Minä jätin sen luuseri-sian heti! Se oli uskomattoman helppo ja selkee asia tehdä, koska minä olin PÄÄTTÄNYT jo aikaa sitten että minua ei koskaan, ei kukaan mies ikinä lyö! Silloin kun sellasta tapahtuu, niin sillon minun kanssani ei enää kyllä neuvotella mistään, vaan se on kerrasta poikki.. te naiset jotka annatte hakata itseänne, olette kyllä outoja!!!! Mikä teitä vaivaa, oletteko jotain maskokisteja ja itsekkäitä läheisriippuvaisia joille lastenkaan etu ei merkkaa mitään?

Vierailija
19/63 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Että on jees lyödä nätisti? Missä on raja pahalle lyömiselle?

Leipäveitsessä vai?

Mua ei lyödä lujaa eikä hiljaa kuin kerran, vaikka on yhteiset lapset, avioliitto ja asuntolaina. Siihen loppuu.

[/quote]

Vierailija
20/63 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan usko että miehestäni tulee psyko naps vaan. Useimmat naiset ei edes myönnä, että äijä oli jo ensi tapaamisesta lähtien vähän outo. Rakkaudellahan ne sen pelastaa!