Miksi ilmoitat kaikki elämäsi tapahtumat sadoille ihmisille Facessa?
Jotakin tarvettahan tämän tarvitsee täyttää, mutta mitä? Henkilökohtaisesti minua ahdistaisi jakaa asioitani laajalti, ne eivät kenellekään kuulu, ja tuskin kiinnostaakaan, mutta päällimmäisenä tunteena nousee ahdistus.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ihmiset facessa. Saako nauraa?
Itseasiassa se on aikuisten ja vanhojen suosima sovellus. Nuoret ovat lähteneet aikoja sitten.
Jep olen 54-vuotias ja kaikki mun tutut ovat vielä Facebookissa. Paljon on keskustelua päivittäin.
Nuo nyky-viiskymppiset käyttäjät tiedetään. Facehan on keski-ikäisten hiekkalaatikko. Ei enää alle 45-vuotiaiden. That ship has sailed.
Mulle facebook on tavallaan sellainen vapaa-ajan huvisivusto. Olen erilaisissa harrastusryhmissä siellä. Ja tietysti näen sukulaisia ja tuttavia.
Halutaan että ihmiset on kateellisia
Siihen jää koukkuun kun saa kommentteja
Me me me me
Mutta vain kehuvia ja ylistäviä kommentteja. Pienikin kritiikin poikanen aiheuttaa näille kohtauksen ja alkaa maalittaminen.
Yks facekaveri teki neljä eri päivitystä yhdestä yksittäisestä kampaajakäynnistä. Ensimmäinen päivitys oli se, jossa hän ilmoitti että hänellä on kampaaja seuraavana päivänä. Seuraava päivitys oli se kun oli matkalla kampaajalle. Seuraava päivitys (kuva) oli kun istui kampaajalla väri päässä. Viimeinen päivitys lopputuloksesta (kuva). Ei yhtään vaikuta epätoivoiselta huomionhaulta? Miksi joku olettaa, että ketään kiinnostaa niin paljon? Ei oo lapsena annettu huomiota..