Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ilmoitat kaikki elämäsi tapahtumat sadoille ihmisille Facessa?

Vierailija
16.07.2023 |

Jotakin tarvettahan tämän tarvitsee täyttää, mutta mitä? Henkilökohtaisesti minua ahdistaisi jakaa asioitani laajalti, ne eivät kenellekään kuulu, ja tuskin kiinnostaakaan, mutta päällimmäisenä tunteena nousee ahdistus.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereina on sukulaisia ja kauempana asuvia kavereita. Noin 30. Ihan hirveetä, jos haluaa jotain heidän elämästään tietää. Itse päivitän jotain noin 4 kertaa vuodessa. 

Vierailija
22/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset ihmiset facessa. Saako nauraa?

Itseasiassa se on aikuisten ja vanhojen suosima sovellus. Nuoret ovat lähteneet aikoja sitten.

Mutta facebookissa on asiallista keskustelua aika ajoin.

Jaa-a. Minä olen kurkkuani myöten täynnä poliittisia näkökantojaan itku kurkussa suoltavia keski-ikäisiä *tyttösiä*. Ei yksi tai kaksi kertaa päivässä, vaan kymmenen 🙄 Väliin toki luontokuvia ja omaa pärstää. En tiedä mikä näitä vaivaa, mutta taudinkuva on vakava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kavereina on sukulaisia ja kauempana asuvia kavereita. Noin 30. Ihan hirveetä, jos haluaa jotain heidän elämästään tietää. Itse päivitän jotain noin 4 kertaa vuodessa. 

Se ei puhelimella tai tapaamalla selviä?

Vierailija
24/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa se on aikuisten ja vanhojen suosima sovellus. Nuoret ovat lähteneet aikoja sitten.

Mutta facebookissa on asiallista keskustelua aika ajoin.

Jaa-a. Minä olen kurkkuani myöten täynnä poliittisia näkökantojaan itku kurkussa suoltavia keski-ikäisiä *tyttösiä*. Ei yksi tai kaksi kertaa päivässä, vaan kymmenen 🙄 Väliin toki luontokuvia ja omaa pärstää. En tiedä mikä näitä vaivaa, mutta taudinkuva on vakava.

Näitäkin on kommenttikentillä joo.

Vierailija
25/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen Facessa väärällä nimellä ja ilman kuvaa. Oksettaa ihmiset jotka suoltavat joka ikisen suolen käänteensä kyseiselle alustalle. Facessa olen itse vain sen takia että haluan kuulua pariin matkailuun ja ruokaan liittyvään ryhmään. Nykyisinhän Face taitaa olla enemmän elämämkolulaisten sekä kuudenkympin ja kuoleman välillä olevien ihmisroskien kaatopaikka.

N33

Vierailija
26/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se on jonkinlainen todistajien aitio; kerron kissani kuolleen, ja 92 ihmistä laittaa itkuhymiö, 50 kommentoi sydän. Somen myötä ihmiset ovat muuttuneet oudoiksi, he tarvitsevat elämilleen katsomon ja todistajat, muuten ei oikein ole elämää.

Jep, ei elämää ja vieläkin pahempaa; ei tunne edes olevansa olemassa! Tapahtumille ja kuville tarvitaan katsomo ja todistajat.

Kulisseja pitävät tuolla somettelullaan yllä.

Vierailija
27/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut someriippuvaiset kuvittelee, että ketään kiinnosta se oman perseen kuvaaminen salilla ym paikoissa.

Vierailija
28/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitennii? Hyvät ystäväthän voi kertoa luottamuksellisia asioita rehellisesti toisilleen, vai mitä.

Vaikka tili olisi ns yksityinen.

Harrastusryhmien kauttahan pääsee käsiksi toisten tileihin.

Se mitä sitten tapahtuu, onkin ihmeellistä.

Kaikki on ns julkisia eläimiä.

Pelottaako?

Vierailija
29/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Facessa on käytännössä enää keski-ikäiset ja vanhukset jaarittamassa epäelämästään useampaan kertaan päivässä. Nuoret pääsääntöisesti haluavat kuvata itseään ja naamaansa, ja postata niitä Instaan ja muualle.

Naama ja peffakuvat ovat sitten sitä hyvää elämää, niinkö?

Vierailija
30/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ilmoita. Muutaman kerran vuodessa laitan kuvan.

Vierailija
31/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se onkin niin että someriippuvaiset paikkailevat jotain vaille jäämistään lapsuudessaan sillä huomiolla jota sieltä hakevat. Ihankuin pikkulapset jotka hakevat vanhemman huomiota.

Vierailija
32/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omille kavereille jakaa mitä jakaa, mutta ne jotka jakelee mm. jakelemisensa tuhansien tuntemattomien ihmisten someryhmissä, esim. maanlaajuinen sinkkuryhmä, onkin sitten... ihan oikeita huom.h...a.

Vierailija
33/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen Facessa väärällä nimellä ja ilman kuvaa. Oksettaa ihmiset jotka suoltavat joka ikisen suolen käänteensä kyseiselle alustalle. Facessa olen itse vain sen takia että haluan kuulua pariin matkailuun ja ruokaan liittyvään ryhmään. Nykyisinhän Face taitaa olla enemmän elämämkolulaisten sekä kuudenkympin ja kuoleman välillä olevien ihmisroskien kaatopaikka.

N33

No elämänkoululaisia siellä on. Monen sorttista.

Vierailija
34/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omille kavereille jakaa mitä jakaa, mutta ne jotka jakelee mm. jakelemisensa tuhansien tuntemattomien ihmisten someryhmissä, esim. maanlaajuinen sinkkuryhmä, onkin sitten... ihan oikeita huom.h...a.

Jep, saa kyllä olla tosi huomionkipeä jos p*nojuttujaan laajasti tuhansille ihmisille jakaa.

Vierailija
35/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää omakuvat. Jos on käyty ulkomailla, illallisella - tai mikä hirveintä - dinnerillä - pitää hetkestä ikuistaa oma naamataulu. Ei kuvia lomamatkalta, nähtävyyksistä tai luonnosta vaan otos Irmelin otsaluusta, kasvoilla luonnoton hymy tai huulten suipistus. Tai jos pariskunta on kimpassa jossain, niin miksi, oli miksi pitää kuvauttaa itsensä?! Kyllä FB - kaverit muistaa minkänäköisoä tyypit on. Ei tarttis Raimon ja Annelin vetää vatsaa sisään sillan kaiteeseen nojaillessaan - ottakaa mieluummin kuva mitä sieltä sillalta näkyy.

Vierailija
36/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on ylilauta ja seiskapäivää? Lihamarkkinapalstoja, pikavippejä, huumeita, nopeaa elämää?

Onko pakollista?

Vierailija
37/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskot +-50 ja naistehuone 40+ 😃

Vierailija
38/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadoille? Ei ole niin paljon kavereita. Joskus laitan kuvan jostakin tapahtumasta.

Vierailija
39/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se on jonkinlainen todistajien aitio; kerron kissani kuolleen, ja 92 ihmistä laittaa itkuhymiö, 50 kommentoi sydän. Somen myötä ihmiset ovat muuttuneet oudoiksi, he tarvitsevat elämilleen katsomon ja todistajat, muuten ei oikein ole elämää.

Jep, ei elämää ja vieläkin pahempaa; ei tunne edes olevansa olemassa! Tapahtumille ja kuville tarvitaan katsomo ja todistajat.

Kulisseja pitävät tuolla somettelullaan yllä.

Kulissit kaatuvat aina koska ne eivät ole aitoa elämää. Jonkin aikaa vain kestää. Sitten taas uudenlaiset kulissit pystyyn. Elämän kiertokulku.

Vierailija
40/87 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset pitää yhteyttä toisiinsa, kun eivät nykyään kerkeä niin paljon kyläilemään. Helpompi laittaa facebookkiin asiat, eikä tarvitse lähteä kotoa pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi