Haittaako jos heteromieheltä puuttuu miehinen uho? Ei tykkää jääkiekosta, formulasta eikä viinanjuonnista?
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaat kumpi on enemmän naisten mieleen:
- Herkkä taiteellinen runopoika joka tykkää soittaa kitaraa. Kasvissyöjä ja absolutisti.
- Testosteriniraivoinen lätkäfani joka syö lenkkimakkaraa ja juo olutta päälle.
Oma poikani kuuluu ennemminkin tuohon ekaan ryhmään ja kyllä tämä tuntui olevan ongelma ainakin yläasteella. Joutui kiusatuksi ja koko ajan sanottiin homoksi. Myös äijämäisille sukulaisille se pojan herkyys ja taiteellisuus oli punainen vaate.
Sitten poikameni taidelukioon ja tapasi kaltaisiaan poikia. Se joukkoon kuulumisen ja hyväksytyksi tulemisen tunne oli varmasti mahtava. Eikä todellakaan ole tuntunut olevan ongelmia tyttöystävien saamisessa näillä pojilla. Käytännössä kaikki jotka tiedän (iso määrä poikia) alkoi seurustella jo lukiossa ja ovat sen jälkeen pääsääntöisesti olleet suhteissa. Ovat nyt siis jättäneet jo lukion taakseen ja opiskelemassa, mutta kaverisuhteet ovat suurelta osin pysyneet. Näkevät toki harvemmin, kun ovat muuttaneet ympäriinsä.
Yläaste onkin ainoa konteksti jossa nuo öykkäröivät orangit voivat yhteiskunnassa "menestyä". Ei kukaan vaikka nyt esimerkiksi työelämässä suvaitse sellaista käytöstä. Se nyt ei vaan kertakaikkiaan käy.
No ei työelämässäkään mitkään runopojat pärjää, se on nähty
Ne just pärjää, omassa työpaikassa koko johtoryhmä näitä, poislukien minä (olen nainen). Yleisin koulutustausta DI tai TKT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaat kumpi on enemmän naisten mieleen:
- Herkkä taiteellinen runopoika joka tykkää soittaa kitaraa. Kasvissyöjä ja absolutisti.
- Testosteriniraivoinen lätkäfani joka syö lenkkimakkaraa ja juo olutta päälle.
Oma poikani kuuluu ennemminkin tuohon ekaan ryhmään ja kyllä tämä tuntui olevan ongelma ainakin yläasteella. Joutui kiusatuksi ja koko ajan sanottiin homoksi. Myös äijämäisille sukulaisille se pojan herkyys ja taiteellisuus oli punainen vaate.
Sitten poikameni taidelukioon ja tapasi kaltaisiaan poikia. Se joukkoon kuulumisen ja hyväksytyksi tulemisen tunne oli varmasti mahtava. Eikä todellakaan ole tuntunut olevan ongelmia tyttöystävien saamisessa näillä pojilla. Käytännössä kaikki jotka tiedän (iso määrä poikia) alkoi seurustella jo lukiossa ja ovat sen jälkeen pääsääntöisesti olleet suhteissa. Ovat nyt siis jättäneet jo lukion taakseen ja opiskelemassa, mutta kaverisuhteet ovat suurelta osin pysyneet. Näkevät toki harvemmin, kun ovat muuttaneet ympäriinsä.
Yläaste onkin ainoa konteksti jossa nuo öykkäröivät orangit voivat yhteiskunnassa "menestyä". Ei kukaan vaikka nyt esimerkiksi työelämässä suvaitse sellaista käytöstä. Se nyt ei vaan kertakaikkiaan käy.
No ei työelämässäkään mitkään runopojat pärjää, se on nähty
Sun kokemus työelämästä taitaa rajoittua jonkun räkälän portsarin vakanssiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysytkö tosissasi, haittaako, jos mies on älykäs ja osaa käyttäytyä eikä örvellä menemään kuin Mauri Peltokangas tai Teuvo Hakkarainen???
sitä pitäisi perustaa sellainen treffipalvelu, jossa olisi nämä järkevät miehet ja naiset. Uhoa uhkuvat miehet ja jännitystä etsivät naiset voisivat olla sitten omissaan. Ongelmana on vain se että nämä uhoavat miehet(osa heistä) tykkää tuhota kilttejä naisia, jotka sen jälkeen eivät luota enää yhtään miehiin..
Ja naiset ovat kyvyttömiä ajopuita kaikessa? Ihan itse ansaittu kohtalo tuo on, jos kaikki kunnon miesten viisastelut ja varoittelut jänkhämiehistä on mennyt ohi viettien johdatellessa hiirulaista loukkuun homeisella juuston lemahduksellaan.
Tyhmästä päästä kärsii lopulta koko kroppa.
Jännityksen haku sukupuolesta riippumatta kertoo pohjalla olevasta selvittämättömästä oman päänupin ongelmasta. Jotkut eivät pysty niitä ratkomaan koskaan. Vaan kierre senkun jatkuu.
Naisella vakavatkaan päänupin ongelmat ei aja naista yksinäisyyteen. Miehet on valmiita kannattelemaan.
Totta.
Olen nyt n. 15 vuotta kouluttanut pitkäaikaistyöttömien kursseilla. Iso osa porukasta no syrjäytyneitä.
Joka vuosi toistuu sama kaava. Pääosa kurssien naisista on parisuhteissa, pääosa miehistä ei ole.
Sama on monessa muussakin asiassa. Elänhallintakyvytön mies on yksin syrjäytyneenä ja vastaava nainen on toisenlaiset teiniäidit ohjelmassa.
Ei, vaan ne vastaavat miehet on niitä teiniäitien lasten isiä, poikaystäviä jne.
Syrjäytyneen miehen vastine on syrjäytynyt peräkammarin tyttö tai muu vetäytynyt ja yksinäinen, ei mikään menevää elämää viettävä sosiaalinen nuori.
Oman huomionni mukaan usein sen teiniäidin mies on tätä vanhempi somessa salikuvillapullisteleva piripää tai uhoava gangsta wanaape. Koskaan ei mikään syrjäytynyt hissukka mies joka katsoo animea ja lihoaa tietokoneella istuen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kuvatun kaltainen keski-ikäinen runopoika. Naiset viihtyvät seurassani oikein hyvin ja minä heidän. Romanttisessa mielessä naiset kiinnostuvat minusta hyvin harvoin. Itse asiassa myös minä naisista. Ajattelen olevani hieman tavanomaisesta poikkeava ja näin ollen kumppanikseni haluaviakaan ei ole lähtökohtaisesti niin paljon. Tämä on minulle aivan fine. Ihmiset ovat erilaisia ja tärkeää on olla oma itsensä.
Kuulostaa, että olet sinut itsesi kanssa. Ei tarvi ulista eikä kysellä av:lla haittaako, kelpaanko jne.
Ei kai missään vaadita että pitäisi olla 1970-luvulle jämähtänyt luiskaotsainen karvapersejuntti vaikka tykkääkin pimpasta?
Tosin nykyään ei voi olla varma kun uusia sukupuolia ja suuntautumisia keksitään päivittäin niin että heteron määritelmäkin voi kattaa tänään vaikka mitä kummaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysytkö tosissasi, haittaako, jos mies on älykäs ja osaa käyttäytyä eikä örvellä menemään kuin Mauri Peltokangas tai Teuvo Hakkarainen???
sitä pitäisi perustaa sellainen treffipalvelu, jossa olisi nämä järkevät miehet ja naiset. Uhoa uhkuvat miehet ja jännitystä etsivät naiset voisivat olla sitten omissaan. Ongelmana on vain se että nämä uhoavat miehet(osa heistä) tykkää tuhota kilttejä naisia, jotka sen jälkeen eivät luota enää yhtään miehiin..
Ja naiset ovat kyvyttömiä ajopuita kaikessa? Ihan itse ansaittu kohtalo tuo on, jos kaikki kunnon miesten viisastelut ja varoittelut jänkhämiehistä on mennyt ohi viettien johdatellessa hiirulaista loukkuun homeisella juuston lemahduksellaan.
Tyhmästä päästä kärsii lopulta koko kroppa.
Jännityksen haku sukupuolesta riippumatta kertoo pohjalla olevasta selvittämättömästä oman päänupin ongelmasta. Jotkut eivät pysty niitä ratkomaan koskaan. Vaan kierre senkun jatkuu.
Naisella vakavatkaan päänupin ongelmat ei aja naista yksinäisyyteen. Miehet on valmiita kannattelemaan.
Totta.
Olen nyt n. 15 vuotta kouluttanut pitkäaikaistyöttömien kursseilla. Iso osa porukasta no syrjäytyneitä.
Joka vuosi toistuu sama kaava. Pääosa kurssien naisista on parisuhteissa, pääosa miehistä ei ole.
Sama on monessa muussakin asiassa. Elänhallintakyvytön mies on yksin syrjäytyneenä ja vastaava nainen on toisenlaiset teiniäidit ohjelmassa.
Ei, vaan ne vastaavat miehet on niitä teiniäitien lasten isiä, poikaystäviä jne.
Syrjäytyneen miehen vastine on syrjäytynyt peräkammarin tyttö tai muu vetäytynyt ja yksinäinen, ei mikään menevää elämää viettävä sosiaalinen nuori.Oman huomionni mukaan usein sen teiniäidin mies on tätä vanhempi somessa salikuvillapullisteleva piripää tai uhoava gangsta wanaape. Koskaan ei mikään syrjäytynyt hissukka mies joka katsoo animea ja lihoaa tietokoneella istuen.
Okei, minun tietämissäni tapauksissa se isä/mies on ollut joku samaa ikäluokkaa oleva basic bro tai cool jonne.
Mutta harvemmin kai ne teiniäidit mitään lihavia, tietokoneella istuvia hissukoita on, joten ei niiden poikaystävätkään tietenkään sellaisia ole. Nehän on aivan eri tyyppisiä ihmisiä ja on hassua, jos tuollainen koneella lihova syrjäytynyt hissukkamies jumittaa jossain teini-iän menevissä/suosituissa/sosiaalisissa tytöissä.
Vierailija kirjoitti:
Olisko testosteronit alhaalla?
Luonnossakin uroot ottavat mittaa toisistansa ja parhaat pääsee parittelemaan.
Taitaa olla. Kannattaa vihjata korvaushoidosta, alkaa munakin taas jäykistymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kuvatun kaltainen keski-ikäinen runopoika. Naiset viihtyvät seurassani oikein hyvin ja minä heidän. Romanttisessa mielessä naiset kiinnostuvat minusta hyvin harvoin. Itse asiassa myös minä naisista. Ajattelen olevani hieman tavanomaisesta poikkeava ja näin ollen kumppanikseni haluaviakaan ei ole lähtökohtaisesti niin paljon. Tämä on minulle aivan fine. Ihmiset ovat erilaisia ja tärkeää on olla oma itsensä.
Kuulostaa, että olet sinut itsesi kanssa. Ei tarvi ulista eikä kysellä av:lla haittaako, kelpaanko jne.
Ei myöskään saa. Peli on jo hävitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelin ovat hävinneet ne, jotka av:lla käyttävät naisesta puhuttaessa sanaa "saa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelin ovat hävinneet ne, jotka av:lla käyttävät naisesta puhuttaessa sanaa "saa".
Saamistahan se on. Molemmat nauttii, mies ja muna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäytännössä huomattua:
Naiset eivät pidä miehisestä uhoamisesta ja miesten keskisistä pissaamiskilpailuista.
Mutta naiset pitävät miehistä jotka noita harrastavat, eivätkä pidä miehistä jotka jättäytyvät noista pois.
Ensimmäisenä mainitut ovat niitä menomiehiä jotka saavat naiset kiljumaan innoissaan uimarannalla ja myöhemmin sängyssä kun mies ottaa miehekkäästi ja dominoivasti. Jälkimmäiset ovat seksuaalisesti nollia, elleivät saavuta huomattavaa menestystä rahan ja statuksen hankinnassa.
Nyt on kunnon psykoosit päällä.
Kyllä tuo paikkansa pitää.
Jos mies ei osallistu miesten keskiseen kisailuun ja joukkueurheilulajeihin, niin kyllä se lisää naisettomuuden todennäköisyyttä.
No - mä nyt ainakin juon kaljaa ja jalkapallo oikeastaan ei edes ole urheilua, se on taidetta, lihaksi tullutta runoutta, nurmikenttien tanssia, balettia ja shakkia.
Muu urhelu on toki boring.
Mun mielestä olen feministinen yon käynyt jätkä. Kyllähän nyt fudista saa katsoa ja miesporukoissa viihtyä olematta toksinen.
Nyt on kunnon psykoosit päällä.