Haittaako jos heteromieheltä puuttuu miehinen uho? Ei tykkää jääkiekosta, formulasta eikä viinanjuonnista?
Kommentit (133)
Ei haittaa. Päinvastoin se on ollut nykyisessä miehestäni positiivinen piirre. On miehekäs, mutta lätkä ja futis jätetään muille. Ja alkoholia käytetään kohtuudella. 8v aikana olen kerran nähnyt mieheni humalassa. Oli silloin hyvin läheisyydenkipeä.
Ei haittaa. Naiset hädin tuskin huomaavat olemassaoloasia joten miksi haittaisi?
Päinvastoin, kuulostaa hyvältä mieheltä.
En ymmärrä miten joku urheilun seuraaminen liittyy mihinkään uhoon.
Sellainen lapsekas uho saa vain vaikuttamaan ettei itsetunto ole kunnossa. Joten pahempi jos sitä ei tarvitse.
Nuo asiathan on eipämiehekkäitä. Miehekkäämpää on itse urheilla ja tehdä taidetta.
Olisko testosteronit alhaalla?
Luonnossakin uroot ottavat mittaa toisistansa ja parhaat pääsee parittelemaan.
Mulle dokaaminen=relaamista, aika kaukana uhoamisesta siis. m56
Se on parasta. Miehen pitäisi olla just tuollainen kiva, kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei olla luonnossa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä uho? Absolutisti ei oo hyvä.
Miksi absolutisti ei ole hyvä?
Nuo mielenkiinnonkohteet tekevät ihmisestä juntin. Ei miestä.
Vierailija kirjoitti:
Luonnossa myös uroot tap e t a an parittelun jälkeen joten
Kysytkö tosissasi, haittaako, jos mies on älykäs ja osaa käyttäytyä eikä örvellä menemään kuin Mauri Peltokangas tai Teuvo Hakkarainen???
Vierailija kirjoitti:
Niimpä. Lisääntyminen ja suvun jatkaminen on elämän perusasioita. Muuten uhkaa sukupuutto.
Vierailija kirjoitti:
Se pikkujuttu vain, että tähänkin asti ihmiskunnan pärjäämisen salaisuus on ollut äly, mutta parinvalinnan suosiessa muskelia, älyllinen kehitys kollektiivina hidastuu. Että kiitti vaan kun pidätte meidät apinoina!
Ainoastaan ja vain hyvä asia.
Uhoajat ovat hirvittävän noloja. No löytävät puolisoikseen konservatiivisia naisia, jotka sitten valittavat miten hankala mies on.
Minusta nämä miehiset ja naiselliset piirteet saisi heittää menemään, kyse ihmisistä ja yksilöistä.
Itse arvostan rauhallista tyyppiä, jolla oma homma hallussa, jolloin ei ole tarvetta meuhkata. Olen itse samanlainen.
Mikä uho? Absolutisti ei oo hyvä.