Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemukset tindertreffeiltä

Vierailija
16.07.2023 |

Olen köynyt nyt kuudet pikaiset treffit ja kukaan miehistä ei lopulta ole ollut kiinnostunut minusta. Juttelevat kyllä tapamisessa, mutta sen jäljeen ei kuulu mitään.,
Taidan jättää koko jutun, ja olla yksin loppuelämän.

Kommentit (193)

Vierailija
61/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on muuttanut kovasti treffailukulttuuria. Juurikin tämä, että on paljon tarjontaa, jolloin kumppanin hakeminen jää pinnalliseksi. Valtavan monen miehen profiiliin on kuluneiden viiden vuoden sisään myös tupsahtaneet termit "eettisesti monisuhteinen", "poly", "avoimessa suhteessa" jne. Valitaan se hauskanpito ja vapaus sitoutumisen sijaan. Tuollaista oli ennen teini-ikäisillä, mutta tuntuu, että nykyään myös yhä vanhemmilla.

Tämä. Ja tavalliset miehet alkaa kuvitella olevansa jotain jenkkiräppäreitä joille miljoona on taskuraha ja naisia on joka sormelle😁😆

Tutkimusten mukaan noin 50% miehistä ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä naisilta näissä deittiaplikaatioissa. Eli eiköhän se enemmänkin mene niin päin, että Tinder ottaa ne viimeisetkin luulot ja itseluottamuksen rippeet pois tavis mieheltä.

Vierailija
62/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli ihan samanlaista lähes aina. Kivaa oli treffeillä ja riitti jutunaihetta mutta kun ei vaan mikään kelpaa miehille. En oikein tiedä mitä tuolta hakevat vai onko tarjontaa vaan niin paljon?

N26

Minulla sama kokemus naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kokenut miehen kanssa mitään erityistä kemiaa ensitapaamisella. Kun oldn tutustunut paremmin ja tykästynyt, niin kemiakin on herännyt. Ihmiset on tässä varmaan aika erilaisia.

No on. Minä tunnen kemiaa vain juoppoihin renttuihin pahoihin poikiin aluks. Samanlaisiin kuin isäni.

Siksi parempi onkin kun otan sellaisen johon se pikkuhiljaa syttyy.

Itselleni kemia taas on jotain alkukantaista. Jotain jota ei voi edes järjellä selittää. Jotain joka joko on tai ei. Se ei syty pikkuhiljaa. Jos sitä ei ole alussa, sitä ei tule koskaan olemaankaan.

Sama. Siksi en ymmärräkään näitä, jotka voivat tapailla pitkänkin aikaa ja sitten jättää, koska "ei ole kemiaa". Mitä hittoa oikeasti, kuinka epätoivoinen täytyy olla jos tapailee kuukausia ja menee vielä sänkyynkin jos ei tunne kemiaa? Kyllä se pitäisi tietää jo ensimmäisistä treffeistä.

Tämä koko "kemia"homma on syy, miksen jaksa lähteä näihin sovelluksiin. En vain jaksa rämpiä, "tapailemassa" ihmisiä jotka todennäköisesti eivät herätä minkäänlaisia tuntemuksia.

Törmäät ihmiseen irl, niin tietää käytännössä heti siitä energiasta, jännitteestä, että onko "sitä" vai ei.

Tinder moninkertaistaa mahdollisuudet kohdata ihminen, jonka kanssa voi olla kemiaa. En mä ainakaan kohtaa samaa määrää oman ikäluokkani miehiä missään muualla, varsinkaan tilanteissa joissa olisi luontevaa mennä tekemään tuttavuutta.

Tottahan tuo, mutta en silti yksinkertaisesti jaksa juosta kahvittelemassa mahdollisesti satojen eri ihmisten kanssa.

Vierailija
64/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on muuttanut kovasti treffailukulttuuria. Juurikin tämä, että on paljon tarjontaa, jolloin kumppanin hakeminen jää pinnalliseksi. Valtavan monen miehen profiiliin on kuluneiden viiden vuoden sisään myös tupsahtaneet termit "eettisesti monisuhteinen", "poly", "avoimessa suhteessa" jne. Valitaan se hauskanpito ja vapaus sitoutumisen sijaan. Tuollaista oli ennen teini-ikäisillä, mutta tuntuu, että nykyään myös yhä vanhemmilla.

Avoimia ja monisuhteita on aina ollut, Tinderissä ne tulevat vain ns tavistenkin näkyville.

Mm. De Beauvoir ja Sartre olivat avoimessa suhteessa.

On toki, mutta nyt ne ovat räjähdysmäisesti lisääntyneet. Aina on myös ollut miehiä, jotka ovat valmiita pettämään. Tällaiset monisuhteisuudet ym antavat luvan vapaaseen liihotteluun. Mielestäni kyse vain vastuuttomuudesta ja kyvyttömyydestä sitoutua.

En usko, että ovat lisääntyneet. Sinä vain näet selaamalla Tinderiä, kenellä on millainen sopimus kumppani/e/nsa kanssa. Rehellisyys ja sitoutuminen ovat osa eettisiä monisuhteita.

Pettäminen on kokonaan eri asia.

65/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut Tinderissä kohta 2 vuotta ja käynyt treffeillä 24 eri miehen kanssa. Heistä 18 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle. Kolmea tyyppiä tapasin ensitreffien jälkeen joku 5-9 kertaa, mutta ei edes ole tullut mitään parin kuukauden tapailusuhdetta.

Vierailija
66/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kemiajuttu on kyllä jännä. Omalla kohdalla ihmiset, joihin on kokenut ensitapaamisella jotain mystistä kemiaa ovat olleet kyllä aivan vääriä, valehdelleet härskisti, käyttäneet hyväkseen, olleet ylipäänsä todellisuudessa jotain aivan muuta kuin antoivat ymmärtää. Pitkäaikaiset jutut ovat muodostuneet niiden ihmisten kanssa, jotka eivät tällaista kemiaa alkuun herättäneet. Nykyisin suhtaudun pääasiassa hyvin suurella varauksella niihin tyyppeihin, jotka herättävät jo alussa jotain tuntemuksia. Nämä ihmiset kyllä tietävät varsin hyvin miten toinen hurmataan, mutta totuus voi olla jotain aivan muuta.

Vierailija
67/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kemiajuttu on kyllä jännä. Omalla kohdalla ihmiset, joihin on kokenut ensitapaamisella jotain mystistä kemiaa ovat olleet kyllä aivan vääriä, valehdelleet härskisti, käyttäneet hyväkseen, olleet ylipäänsä todellisuudessa jotain aivan muuta kuin antoivat ymmärtää. Pitkäaikaiset jutut ovat muodostuneet niiden ihmisten kanssa, jotka eivät tällaista kemiaa alkuun herättäneet. Nykyisin suhtaudun pääasiassa hyvin suurella varauksella niihin tyyppeihin, jotka herättävät jo alussa jotain tuntemuksia. Nämä ihmiset kyllä tietävät varsin hyvin miten toinen hurmataan, mutta totuus voi olla jotain aivan muuta.

Joidenkin ihmisten kanssa on sellainen luontainen hyvä olo, rentous, kuin tuntisi jo, vaikkei välttämättä olisi vielä sen ihmeemmin suutaan avannut. Se on minulle kemiaa. Eipä näistä yksikään ole mikää hyväksikäyttävä käärmeöljykauppias ollut omalla kohdalla.

Vierailija
68/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 40 tindertreffit kävin nuorempana. Ei yksikään mies kiinnostunut joten en enää edes yritä. Ikisinkkuna hautaan. N34

Vierailija
69/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nainen mainitsi hakevansa Tinder treffeiltä vain seksiä. Kertokaas millaisilla askelmerkeillä se homma etenee tinderissä? Epäilen että naisille komea mies vain tarjoutuu ja siitä on helppo naisen edetä onko näin?

Olen 50+ mies kokeilen tinderiä lomalla. Tosin hoikka ja poikamainen, miten saa tinderissä seksiä? Iso ongelma. Viikossa 25 tykkäystä ja 2 matchia ulkomaalaisten naisten kanssa. Jep jep

Vierailija
70/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama homma, vahvin kemia löytyy traumataustan ja tunnelukkojen takia ihmisten kanssa jotka ovat torjuvia, vähätteleviä, hyväksikäyttäjiä tai ei saatavilla. En kuitenkaan ole kiinnostunut suhteista joissa ei ole kemiaa tai se kemia on kovin laimeaa. Ihan ok ei riitä. Jos en ikinä löydä sopivaa ja saatavilla olevaa ihmistä joka vie jalat alta, niin sitten olen yksin.

Vierailija
71/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M50+ kirjoitti:

Joku nainen mainitsi hakevansa Tinder treffeiltä vain seksiä. Kertokaas millaisilla askelmerkeillä se homma etenee tinderissä? Epäilen että naisille komea mies vain tarjoutuu ja siitä on helppo naisen edetä onko näin?

Olen 50+ mies kokeilen tinderiä lomalla. Tosin hoikka ja poikamainen, miten saa tinderissä seksiä? Iso ongelma. Viikossa 25 tykkäystä ja 2 matchia ulkomaalaisten naisten kanssa. Jep jep

Etsitkö seuraa omasta ikäluokasta vai huomattavasti nuoremmista? Vaikuttaa aika paljon saumoihin. Harva nainen etsii seuraa yli 10 v vanhemmista, ja vielä harvempi etsii vanhemmista pelkkää seksiseuraa. 40+ miehet taas keskimäärin etsii huomattavastikin itseään nuorempia naisia ja narisee nirsoista naisista kun jää ilman.

Vierailija
72/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasit kuusi ventovierasta ihmistä ja nyt itsetuntosi on romuna ja aiot olla loppuelämäsi yksin, kun kukaan noista kuudesta ei halunnut alkaa seurustella kanssasi. Vähän ylidramaattista.

Vierailija
73/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avoimia ja monisuhteita on aina ollut, Tinderissä ne tulevat vain ns tavistenkin näkyville.

Mm. De Beauvoir ja Sartre olivat avoimessa suhteessa.

On toki, mutta nyt ne ovat räjähdysmäisesti lisääntyneet. Aina on myös ollut miehiä, jotka ovat valmiita pettämään. Tällaiset monisuhteisuudet ym antavat luvan vapaaseen liihotteluun. Mielestäni kyse vain vastuuttomuudesta ja kyvyttömyydestä sitoutua.

En usko, että ovat lisääntyneet. Sinä vain näet selaamalla Tinderiä, kenellä on millainen sopimus kumppani/e/nsa kanssa. Rehellisyys ja sitoutuminen ovat osa eettisiä monisuhteita.

Pettäminen on kokonaan eri asia.

Joo, mutta kuinka monella ihmisellä se päätös monisuhteisuudesta on lähtenyt, kun oma kumppani ei enää ole ollut tarpeeksi. Kun halutaankin enemmän, mutta ei kuitenkaan eroa. Hienoa, mikäli jotkut pariskunnat löytävät yhteisymmärryksen elämäntyyleissä, mutta valtavan paljon on myös näitä miehiä, jotka vain omalla ilmoituksellaan tuovat esille, että haluavat avoimen suhteen. 

Vierailija
74/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli ihan samanlaista lähes aina. Kivaa oli treffeillä ja riitti jutunaihetta mutta kun ei vaan mikään kelpaa miehille. En oikein tiedä mitä tuolta hakevat vai onko tarjontaa vaan niin paljon?

N26

Olen huomannut että mitä enemmän kivaa rentoa jutunaihetta treffeillä riittää, sitä todennäköisempää on ettei ne johda mihinkään.  Silloin puuttuu se jännite ja kutkuttava hermostuneisuus jollaista tuntee aidosti "siinä mielessä" kiinnostavan seurassa ollessa.

Pätee ainakin minuun.

Silloin kun nainen ei herätä seksuaalista kiinnostustani, pystyn olemaan treffeillä rento, hauska ja kaikin puolin hyvää seuraa. Mutta jos nainen herättää kiinnostukseni, niin minua jännittää, alan yrittää liikaa, enkä ole läheskään yhtä sulava ja hauska.

M30

Sama täällä.

Naiset kiinnostuvat minusta eniten kun minä en ole kiinnostunut heistä. Silloin pystyn olemaan peruskohtelias ja viemään tilannetta rennosti. Jos tullaan hyvin toimeen kaveripohjalta, tulee sitä läpänheittoakin.

Kun nainen kiinnostaa oikeasi, en olekaan naisen silmissä suoritusvarma merimies jolle kaunis nainen on "business as usual" ja sitten nainen voisi jännätä että ooh mikä kiinnostava ja mysteerinen mies. Sitten naista ei kiinnosta.

Tämä juuri.

Se minkä olen huomannut on se, ettei suurin osa naisista tunnista "kemiaa".

Kun mies on itsevarma ja supliikki, naiset kokevat että "kemiaa" on. Tämä riippumatta siitä ovatko naiset mukana jutunheitossa, kuuntelemassa passiivisina miestä, vai jännittämässä hiljaisina.

Kun miestä vähän jännittää, nainen ei tunne "kemiaa".

Tämä johtaa Tinderissä juurikin siihen että naiset kiinnostuvat vahvimmin miehistä jotka ovat erittäin kokeneita ja taitavia, mutta eivät vakavissaan kiinnostuneita.

Vierailija
75/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M50+ kirjoitti:

Luulisi sinun tuohon ikään mennessä älynneen että ei ole mitään yleispätevää temppua mikä toimii kaikkiin naisiin.

Jos sinun tyylisi on vain möläyttää seksitarjous, yritä löytää yhtä suorasukainen ja maanläheinen nainen.

Niin ja et ole poikamainen. Olet viisikymppinen mies. Poikavuotesi ovat hyvin, hyvin kaukana takana. Kohderyhmääsi ovat samanikäiset naiset, nuorempia et todennäköisesti saa.

Vierailija
76/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama homma, vahvin kemia löytyy traumataustan ja tunnelukkojen takia ihmisten kanssa jotka ovat torjuvia, vähätteleviä, hyväksikäyttäjiä tai ei saatavilla. En kuitenkaan ole kiinnostunut suhteista joissa ei ole kemiaa tai se kemia on kovin laimeaa. Ihan ok ei riitä. Jos en ikinä löydä sopivaa ja saatavilla olevaa ihmistä joka vie jalat alta, niin sitten olen yksin.

Eli jos nyt ymmärsin oikein, niin sinä pystyt kokemaan seksuaalista kipinää vain tuollaisten hyvin myrkyllisten ihmisten kanssa?

Jos tosiaan näin, niin eikö paras ratkaisu olisi vaan harrastaa kevyitä fwb suhteita tuollaisten ihmisten kanssa, jolloin ainakin saat seksiä ja läheisyyttä. Vakavaa suhdetta ei tuollaisten ihmisten kanssa kannata yrittää, kuten varmaan itsekin ymmärrät.

Vierailija
77/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Olen huomannut että mitä enemmän kivaa rentoa jutunaihetta treffeillä riittää, sitä todennäköisempää on ettei ne johda mihinkään.  Silloin puuttuu se jännite ja kutkuttava hermostuneisuus jollaista tuntee aidosti "siinä mielessä" kiinnostavan seurassa ollessa.

Pätee ainakin minuun.

Silloin kun nainen ei herätä seksuaalista kiinnostustani, pystyn olemaan treffeillä rento, hauska ja kaikin puolin hyvää seuraa. Mutta jos nainen herättää kiinnostukseni, niin minua jännittää, alan yrittää liikaa, enkä ole läheskään yhtä sulava ja hauska.

M30

Sama täällä.

Naiset kiinnostuvat minusta eniten kun minä en ole kiinnostunut heistä. Silloin pystyn olemaan peruskohtelias ja viemään tilannetta rennosti. Jos tullaan hyvin toimeen kaveripohjalta, tulee sitä läpänheittoakin.

Kun nainen kiinnostaa oikeasi, en olekaan naisen silmissä suoritusvarma merimies jolle kaunis nainen on "business as usual" ja sitten nainen voisi jännätä että ooh mikä kiinnostava ja mysteerinen mies. Sitten naista ei kiinnosta.

Tämä juuri.

Se minkä olen huomannut on se, ettei suurin osa naisista tunnista "kemiaa".

Kun mies on itsevarma ja supliikki, naiset kokevat että "kemiaa" on. Tämä riippumatta siitä ovatko naiset mukana jutunheitossa, kuuntelemassa passiivisina miestä, vai jännittämässä hiljaisina.

Kun miestä vähän jännittää, nainen ei tunne "kemiaa".

Tämä johtaa Tinderissä juurikin siihen että naiset kiinnostuvat vahvimmin miehistä jotka ovat erittäin kokeneita ja taitavia, mutta eivät vakavissaan kiinnostuneita.

Miesselittäminen ulottuu jo näköjään siihen että mies kertoo naisille mitä naiset itse tuntevat tai ovat tuntematta ja miksi.

Vierailija
78/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä olen ollut Tinderissä kohta 2 vuotta ja käynyt treffeillä 24 eri miehen kanssa. Heistä 18 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle. Kolmea tyyppiä tapasin ensitreffien jälkeen joku 5-9 kertaa, mutta ei edes ole tullut mitään parin kuukauden tapailusuhdetta.

Tuo kertoo suoraan että yrität aivan täysin yli oman tasosi. Luultavasti yrittämäsi miehet pelaavat ihan eri liigassa kuin sinä.

Suuri osa miehistä haluaa jatkaa tapailua vaikkei mitään vakavampaa kiinnostusta olisi ilmassa. Eli normaalin suhdeluvun pitäisi olla sellainen, että vähintään 90% tapauksista nainen on se joka antaa pakit.

Herää myös kysymys antavatko kuvasi oikean käsityksen siitä millainen nainen ilmaantuu livenä treffeille?

Vierailija
79/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 6 miestä putkeen on todennut ekojen treffien jälkeen että eivät halua nähdä sinua uudelleen, niin veikkaisin että ulkonäkösi on aika "shit tier" tasoa.

Muussa tapauksessa olettaisin että ainakin yksi tai kaksi noista miehistä olisi kyllä koittanut buukata uusia treffejä, jos ei muusta syystä niin ainakin seksin toivossa.

Vierailija
80/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos nyt ymmärsin oikein, niin sinä pystyt kokemaan seksuaalista kipinää vain tuollaisten hyvin myrkyllisten ihmisten kanssa?

Jos tosiaan näin, niin eikö paras ratkaisu olisi vaan harrastaa kevyitä fwb suhteita tuollaisten ihmisten kanssa, jolloin ainakin saat seksiä ja läheisyyttä. Vakavaa suhdetta ei tuollaisten ihmisten kanssa kannata yrittää, kuten varmaan itsekin ymmärrät.

En pysty fwb suhteisiin näiden kanssa koska menen rakastumaan. Eikä ne kaikki ole perusluonteeltaan mitenkään erityisen myrkyllisiä olleet, osa on ollut sitä vain minulle. Siis ihan hyviä kumppaneita jollekin muulle, mutta minun kanssani tulee sellainen kieroutunut dynamiikka jossa minä elän samaa hylkäystarinaa kerta toisensa jälkeen uudelleen ja uudelleen.

Ja joo, tiedän ettei näistä mitään tule. Kunhan nyt pääsisin viimeisimmästä yli, niin toivoisin että voisin unohtaa koko miessukupuolen ihan kokonaan kun ei minusta näemmä normaaliin terveeseen suhteeseen ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi