Kokemukset tindertreffeiltä
Olen köynyt nyt kuudet pikaiset treffit ja kukaan miehistä ei lopulta ole ollut kiinnostunut minusta. Juttelevat kyllä tapamisessa, mutta sen jäljeen ei kuulu mitään.,
Taidan jättää koko jutun, ja olla yksin loppuelämän.
Kommentit (193)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kokenut miehen kanssa mitään erityistä kemiaa ensitapaamisella. Kun oldn tutustunut paremmin ja tykästynyt, niin kemiakin on herännyt. Ihmiset on tässä varmaan aika erilaisia.
No on. Minä tunnen kemiaa vain juoppoihin renttuihin pahoihin poikiin aluks. Samanlaisiin kuin isäni.
Siksi parempi onkin kun otan sellaisen johon se pikkuhiljaa syttyy.
Itselleni kemia taas on jotain alkukantaista. Jotain jota ei voi edes järjellä selittää. Jotain joka joko on tai ei. Se ei syty pikkuhiljaa. Jos sitä ei ole alussa, sitä ei tule koskaan olemaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kokenut miehen kanssa mitään erityistä kemiaa ensitapaamisella. Kun oldn tutustunut paremmin ja tykästynyt, niin kemiakin on herännyt. Ihmiset on tässä varmaan aika erilaisia.
No on. Minä tunnen kemiaa vain juoppoihin renttuihin pahoihin poikiin aluks. Samanlaisiin kuin isäni.
Itselleni kemia taas on jotain alkukantaista. Jotain jota ei voi edes järjellä selittää. Jotain joka joko on tai ei. Se ei syty pikkuhiljaa. Jos sitä ei ole alussa, sitä ei tule koskaan olemaankaan.
No kyllä se varmaan tietty pohjavire pitää siellä olla, sitä en kiellä.. mulla on ollut vain erittäin traumaattinen lapsuus niin en oikein luota. Ja sitäpaitsi alkukantaisesti ihastut isäsi kaltaisiin miehiin. Jos isäsi on ollut väkivaltainen juoppo, pakko sinun on sille asialle jotain tehdä.
Kyllä minä voin aina esittää mielessäni kysymyksen deittiseurastani "voisinko mennä sänkyyn tuon kanssa vai en" ja jos vastaus on kyllä --> jatkot jos ei nii ei jatkoja. Mutta varsinaisesti tuossa kohtaa jalat eivät ole vielä lötkönä eikä perhosia mahassa.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli ihan samanlaista lähes aina. Kivaa oli treffeillä ja riitti jutunaihetta mutta kun ei vaan mikään kelpaa miehille. En oikein tiedä mitä tuolta hakevat vai onko tarjontaa vaan niin paljon?
N26
Olen huomannut että mitä enemmän kivaa rentoa jutunaihetta treffeillä riittää, sitä todennäköisempää on ettei ne johda mihinkään. Silloin puuttuu se jännite ja kutkuttava hermostuneisuus jollaista tuntee aidosti "siinä mielessä" kiinnostavan seurassa ollessa.
Pätee ainakin minuun.
Silloin kun nainen ei herätä seksuaalista kiinnostustani, pystyn olemaan treffeillä rento, hauska ja kaikin puolin hyvää seuraa. Mutta jos nainen herättää kiinnostukseni, niin minua jännittää, alan yrittää liikaa, enkä ole läheskään yhtä sulava ja hauska.
M30
Sama täällä.
Naiset kiinnostuvat minusta eniten kun minä en ole kiinnostunut heistä. Silloin pystyn olemaan peruskohtelias ja viemään tilannetta rennosti. Jos tullaan hyvin toimeen kaveripohjalta, tulee sitä läpänheittoakin.
Kun nainen kiinnostaa oikeasi, en olekaan naisen silmissä suoritusvarma merimies jolle kaunis nainen on "business as usual" ja sitten nainen voisi jännätä että ooh mikä kiinnostava ja mysteerinen mies. Sitten naista ei kiinnosta.
Toimii toisinkin päin. Elämässä yleensä, ei Tinderiin liittyen, olen naisena antanut tylyn/ylimielisen/välinpitämättömän/välttelevän kuvan kiinnostaville miehille, koska olen ollut silloin kiinnostuneena lukossa. Sitten taas miehille, jotka eivät kiinnosta minua, olen rento, puhelias, hymyileväinen, nauravainen. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kuulun kanssa tähän leiriin. Kun näen naisen ensimmäisen kerran livenä, niin tiedän heti ensimmäisen sekuntin aikana olenko hänestä seksuaalisesti kiinnostunut vai en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Siksi en ymmärräkään näitä, jotka voivat tapailla pitkänkin aikaa ja sitten jättää, koska "ei ole kemiaa". Mitä hittoa oikeasti, kuinka epätoivoinen täytyy olla jos tapailee kuukausia ja menee vielä sänkyynkin jos ei tunne kemiaa? Kyllä se pitäisi tietää jo ensimmäisistä treffeistä.
Ootte alentaneet itsenne karjamarkkinoille. Tällaiset pariutumiskeinot eivät vaan tee hyvää kenellekään. Ihmisistä tulee itsekeskeisiä, pinnallisia omien halujen vietäviä. Ei ihmisen kuulu sellainen olla. Toisia ihmisiä kunnioittavallakin tavalla löytää todellista rakkautta. Mallia elämänpituisista liitoista voisi ottaa vanhoillislestadiolaisilta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Siksi en ymmärräkään näitä, jotka voivat tapailla pitkänkin aikaa ja sitten jättää, koska "ei ole kemiaa". Mitä hittoa oikeasti, kuinka epätoivoinen täytyy olla jos tapailee kuukausia ja menee vielä sänkyynkin jos ei tunne kemiaa? Kyllä se pitäisi tietää jo ensimmäisistä treffeistä.
Sama juttu mulla. Se hetki kun näen naisen ensimmäisen kerran siinä sovitulla treffipaikalla, niin tiedän heti ensimmäisestä hetkestä että olenko kiinnostunut hänestä vai en.
Itse treffit on mun osalta tavallaan vaan muodollisuus, koska jo ennen kuin yhtään sanaa on vaihdettu, olen jo päätökseni tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä koko "kemia"homma on syy, miksen jaksa lähteä näihin sovelluksiin. En vain jaksa rämpiä, "tapailemassa" ihmisiä jotka todennäköisesti eivät herätä minkäänlaisia tuntemuksia.
Törmäät ihmiseen irl, niin tietää käytännössä heti siitä energiasta, jännitteestä, että onko "sitä" vai ei.
Tinder on muuttanut kovasti treffailukulttuuria. Juurikin tämä, että on paljon tarjontaa, jolloin kumppanin hakeminen jää pinnalliseksi. Valtavan monen miehen profiiliin on kuluneiden viiden vuoden sisään myös tupsahtaneet termit "eettisesti monisuhteinen", "poly", "avoimessa suhteessa" jne. Valitaan se hauskanpito ja vapaus sitoutumisen sijaan. Tuollaista oli ennen teini-ikäisillä, mutta tuntuu, että nykyään myös yhä vanhemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli ihan samanlaista lähes aina. Kivaa oli treffeillä ja riitti jutunaihetta mutta kun ei vaan mikään kelpaa miehille. En oikein tiedä mitä tuolta hakevat vai onko tarjontaa vaan niin paljon?
N26
Seksiä haetaan vähän vaatimattomamman näköisiltä naisilta, kun Tinderistä on kyse.
Sivusta, minua käytti pelkkään seksiin tindermies, joka seurustelee nykyään huomattavasti minua rumemman naisen kanssa. Ei voi kauniiksi sanoa hyvällä tahdollakaan, lisäksi vartalokin on huonompi kuin minulla. Siitä naisesta voisi helposti uskoa, jos joku sanoisi hänen olleen aiemmin mies. Milläs selität tämän.
Ehkä ne kuuluisat kemuat kohtas paremmin tuon kertomasi kanssa. Ei kaikkien kanssa vaan kaikilla synkkaa.
Niin. Tuo nyt romuttaa näkemyksesi, että vain vaatimattoman näköisiltä naisilta haetaan seksiä, jos kerta minua rumempi kelpasi miehelle suhteeseen.
Sulla on pimppa mutta annoit sitä miehen mielestä ilman tunnetta. Ei se silloin innosta. Joku toinen saattaa kokea kanssasi ihan toisin ja tykätä. Sitä on nuo ns. kemiat jotka kohtaa tai ei.
Jaa että miehen mielestä ilman tunnetta? No aika onnistuneesti on tulkinnut väärin, mutta sama se. Ihanaa että löysi yhteisen sävelen sen transunaisensa kanssa.
Minulla on muutama transnainen ystävänä, ja molemmillla on kiva kumppani.
Kumpikaan ei hauku toisten naisten vartaloita. Sinun kohdallasi taitaa ongelma olla vit tumainen luonteesi.
Ei hän kai oikeasti ole trans, mutta yli menneiden huulitäytteidensä ja meikkiensä kanssa näyttää siltä, plus luonnostaan maskuliiniset kasvonpiirteet. Mua vaan v-tuttaa kun se äijä kehtasi huomautella mun vartalosta, ja sitten ottaa tuollaisen naisen tilalle. Vähän sellainen olo että mitähän helvettiä.
Sinulla menee nyt pointti ohi korkealta ja kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Tinder on muuttanut kovasti treffailukulttuuria. Juurikin tämä, että on paljon tarjontaa, jolloin kumppanin hakeminen jää pinnalliseksi. Valtavan monen miehen profiiliin on kuluneiden viiden vuoden sisään myös tupsahtaneet termit "eettisesti monisuhteinen", "poly", "avoimessa suhteessa" jne. Valitaan se hauskanpito ja vapaus sitoutumisen sijaan. Tuollaista oli ennen teini-ikäisillä, mutta tuntuu, että nykyään myös yhä vanhemmilla.
Avoimia ja monisuhteita on aina ollut, Tinderissä ne tulevat vain ns tavistenkin näkyville.
Mm. De Beauvoir ja Sartre olivat avoimessa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ja tavalliset miehet alkaa kuvitella olevansa jotain jenkkiräppäreitä joille miljoona on taskuraha ja naisia on joka sormelle😁😆
Mikä on keski-ikäisten naisten kokemus Tinderistä? Löytyykö sieltä omanikäistä tai hieman nuorempaa seuraa? Livenä suurin osa iskijöistä sitä vaariosastoa, en viitsi edes lähteä meikattuna baariin tms kun tarjonta on niin voittopuolisesti yli-ikäistä ja inhoan pakkien antamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä koko "kemia"homma on syy, miksen jaksa lähteä näihin sovelluksiin. En vain jaksa rämpiä, "tapailemassa" ihmisiä jotka todennäköisesti eivät herätä minkäänlaisia tuntemuksia.
Törmäät ihmiseen irl, niin tietää käytännössä heti siitä energiasta, jännitteestä, että onko "sitä" vai ei.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Ootte alentaneet itsenne karjamarkkinoille. Tällaiset pariutumiskeinot eivät vaan tee hyvää kenellekään. Ihmisistä tulee itsekeskeisiä, pinnallisia omien halujen vietäviä. Ei ihmisen kuulu sellainen olla. Toisia ihmisiä kunnioittavallakin tavalla löytää todellista rakkautta. Mallia elämänpituisista liitoista voisi ottaa vanhoillislestadiolaisilta!
Heitteillejätettyjä lapsia aikuisten ja vanhempien sisarusten hyväksikäytön uhreina, mies polkemassa vaimoa, jonka tikkaukset vuotavat vielä verta synnytyksen jäljiltä - yhtäkkiä Tinder alkaa vaikuttaa melko pehmeän päädyn peliltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
Seksiä haetaan vähän vaatimattomamman näköisiltä naisilta, kun Tinderistä on kyse.
Sivusta, minua käytti pelkkään seksiin tindermies, joka seurustelee nykyään huomattavasti minua rumemman naisen kanssa. Ei voi kauniiksi sanoa hyvällä tahdollakaan, lisäksi vartalokin on huonompi kuin minulla. Siitä naisesta voisi helposti uskoa, jos joku sanoisi hänen olleen aiemmin mies. Milläs selität tämän.
Ehkä ne kuuluisat kemuat kohtas paremmin tuon kertomasi kanssa. Ei kaikkien kanssa vaan kaikilla synkkaa.
Niin. Tuo nyt romuttaa näkemyksesi, että vain vaatimattoman näköisiltä naisilta haetaan seksiä, jos kerta minua rumempi kelpasi miehelle suhteeseen.
Sulla on pimppa mutta annoit sitä miehen mielestä ilman tunnetta. Ei se silloin innosta. Joku toinen saattaa kokea kanssasi ihan toisin ja tykätä. Sitä on nuo ns. kemiat jotka kohtaa tai ei.
Jaa että miehen mielestä ilman tunnetta? No aika onnistuneesti on tulkinnut väärin, mutta sama se. Ihanaa että löysi yhteisen sävelen sen transunaisensa kanssa.
Minulla on muutama transnainen ystävänä, ja molemmillla on kiva kumppani.
Kumpikaan ei hauku toisten naisten vartaloita. Sinun kohdallasi taitaa ongelma olla vit tumainen luonteesi.
Ei hän kai oikeasti ole trans, mutta yli menneiden huulitäytteidensä ja meikkiensä kanssa näyttää siltä, plus luonnostaan maskuliiniset kasvonpiirteet. Mua vaan v-tuttaa kun se äijä kehtasi huomautella mun vartalosta, ja sitten ottaa tuollaisen naisen tilalle. Vähän sellainen olo että mitähän helvettiä.
Sinulla menee nyt pointti ohi korkealta ja kovaa.
Tajusin että pointtisi oli, että luonteeni oli ongelma. Mahdollista sekin, mutta tää mun v-mäinen puoli on tullut esiin vasta tuon suhteen jälkeen. Se mies kehui mun luonteen maasta taivaisiin kun jätti minut, kuinka olen niin hyvä ihminen.
Olen käynyt varmaan yli sata kertaa Tinder-treffeillä vuosien myötä, ja ainakin 90 % niistä on ollut juuri tuollaisia. Kuudet treffit on vielä aika pieni määrä... Ihmisiä vaan pitää jaksaa tavata ihan valtavasti, kyllä niistä joku sitten jossain vaiheessa klikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avoimia ja monisuhteita on aina ollut, Tinderissä ne tulevat vain ns tavistenkin näkyville.
Mm. De Beauvoir ja Sartre olivat avoimessa suhteessa.
On toki, mutta nyt ne ovat räjähdysmäisesti lisääntyneet. Aina on myös ollut miehiä, jotka ovat valmiita pettämään. Tällaiset monisuhteisuudet ym antavat luvan vapaaseen liihotteluun. Mielestäni kyse vain vastuuttomuudesta ja kyvyttömyydestä sitoutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder moninkertaistaa mahdollisuudet kohdata ihminen, jonka kanssa voi olla kemiaa. En mä ainakaan kohtaa samaa määrää oman ikäluokkani miehiä missään muualla, varsinkaan tilanteissa joissa olisi luontevaa mennä tekemään tuttavuutta.
Oletko tosiaan "kiltti mies" vai olisiko "katkera mies" parempi nimimerkki.