Paljonko teidän tilillä on rahaa säästöt mukaanlukien
Kommentit (53)
Yhteensä jotain 350000-400000 euron väliltä eri tileillä. Myin pari sijoitusasuntoa, enkä ole keksinyt vielä uutta hyvää sijoituskohdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama tonni korkeintaan. Idiootit pitää rahaa tilillä. Jokainen sekunti tilillä vähentää niiden arvoa.
Jep. Sen takia mulla onkin muutama kymppitonni käteistä vaatehuoneen perällä ja tili melkein tyhjänä.
Pankkitilillä saa n. 3% koron. Pörssissä ja asunnoissa saman verran edessä tosin - merkki.
Yhteensä käyttö- ja säästötilillä n. 28 000.
Dansken omilla tileillä about 2500€, Norwegianissa 16 000€ Sijoitukset sitten tuohon päälle
Yhteisellä käyttö/arkitilillä taitaa olla sielläkin noin 2500€, toisella meistä on ensi viikolla palkkapäivä.
Mulla on noin 15000e ja oon ihan ylpeä säästöistäni. Saan alle 2000e kuussa palkkaa käteen ja maksan asuntolainaa. Ihan hirveästi enempää ei voisikaan jäädä säästöön ilman hirveää pihistelyä.
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 12.000 euroa.
Arvo-osuustilin saldo oli viime viikolla noin 1,7 milj. euroa.Olen kade. Käytkö töissä?
Vielä pari vuotta työelämää jäljellä. Noin puolet tuosta omia säästöjä ja se toinen puoli perittyä rahaa.
Miten motivoidut työntekoon tuolla omaisuudella?
Käyttötilillä 19000, sijoituksissa 2000. Arvon just sijoittamisen aloittamista, että mihin tuo ylipaksu käyttötili pitäisi purkaa, kun velatkin on maksettu.
Säästötili äitiysvapaan ja opiskelun jälkeen melko tyhjä. Yritän pikkuhiljaa taas täydentää säästötiliä.
Käyttötilillä aina alle 700e, pelkään että kortti varastetaan tai tyhjennetään niin sen takia siellä ei sais olla paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Muutama tonni korkeintaan. Idiootit pitää rahaa tilillä. Jokainen sekunti tilillä vähentää niiden arvoa.
Paitsi jos aikoo ostaa asunnon. Joka sekunti lisää rahojen ostovoimaa, kun hinnat sakkaavat.
Jotain päälle 8000 euroa, siinä on kaikki käteinen, riittää meille hyvin.