En ole koskaan kohdistanut naisiin fyysistä tai henkistä väkivaltaa, mutta ainakin kaksi on sanonut minun olevan kamala mies.
Mistä ihmeestä tuo voisi johtua? Toki joskus en ymmärrä lukea ajatuksia , mutta se ei voi olla syy.
Kommentit (13)
No kohdistitko sitten seksuaalista tai taloudellista väkivaltaa?
Kotitöiden jako?
Sänkytaidot?
Hygienia?
Sosiaalinen pelisilmä..?
Kyllä kai ne naiset on sulle muutakin sanoneet?, Minäkin olen joskus kamala vaikka ole nainen.
Olin vaan suora ja rehellinen, mutta naisille pitää ilmeisesti valehdella, että ovat maailman kauneimpia yms.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olin vaan suora ja rehellinen, mutta naisille pitää ilmeisesti valehdella, että ovat maailman kauneimpia yms.
Ap
Älä seukkaa rumien kaa?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitä valitat? Sain samalla tavalla suoraa ja rehellistä palautetta takaisin. Ilmeisesti sinulle pitää valehdella, että olet mukava mies, vain koska et hakkaa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kenenkään ulkonäöstä ei ole tarvetta laukoa suoraan ja rehellisesti ilkeitä sanoja.
ja tuo kauneusjuttu oli joku vale ap
ap
Vierailija kirjoitti:
ja tuo kauneusjuttu oli joku vale ap
ap
Älä selitä.
Olet ehkä juuri siksi kamala, koska et ole entinen koulukiusaaja ja nykyinen työpaikkakiusaaja. Et narsistinen esimies, eli joka neljäs.
Suurin osa naisista yhdistää turvallisuuden tunteen noihin edellä mainittuihin. Omista vanhemmista malli, jossa helppo suunnistaa.
Alistetaan muut ihmiset ja puoliso siinä samalla.
Silloin on kotoisaa olla.
Tarkensivatko?