Paljonko teidän tilillä on rahaa säästöt mukaanlukien
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 12.000 euroa.
Arvo-osuustilin saldo oli viime viikolla noin 1,7 milj. euroa.Olen kade. Käytkö töissä?
Vielä pari vuotta työelämää jäljellä. Noin puolet tuosta omia säästöjä ja se toinen puoli perittyä rahaa.
Mulla on tällä hetkellä vähän yli 40 tonnia, mutta siitä jää vain vähän yli Kymppitonni kun maksan asuntolainani pois. Sain siis perinnön.
Nostan tilin aina tilipäivänä tyhjäksi, koska en luota enää pankkeihin. Patjan alla olevia en ole laskenut enää vuosiin, mutta aika kuhmurainen se kuitenkin nykyään on.
78 650e ja s-pankissa bonuksia kertynyt jotain 1200e
Huonolta näyttää oma tilanne. Inflaatio vienyt kaikki säästöt ja palkasta ei jää kuukauden jälkeen mitään. Kaikki menee mitä tulee. Itkisin jos jaksaisin, enää en jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-Pankissa 10 eri tilillä yht. 2918,66 ja Nordeassa 2 tilillä yht. 176,15.
Eilen tuli tili ja lähti kaikki peruslaskut eli tässä kuussa ei ole enempää pakollisia maksuja.
Miksi ihmeessä 12 tiliä jos rahaa on kk palkan verran?
Säästän eri tileille eri tarkoituksiin, esim reissukassa, laskutili jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-Pankissa 10 eri tilillä yht. 2918,66 ja Nordeassa 2 tilillä yht. 176,15.
Eilen tuli tili ja lähti kaikki peruslaskut eli tässä kuussa ei ole enempää pakollisia maksuja.
Älytöntä ja ääliömäistä. Minä ainakin maksan kaikki,yhdeltä tililtä. Miten tyhmiä ihmisiä oikein voi olla? Aina joku yllättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Si9-Pankissa 10 eri tilillä yht. 2918,66 ja Nordeassa 2 tilillä yht. 176,15.
Älytöntä ja ääliömäistä. Minä ainakin maksan kaikki,yhdeltä tililtä. Miten tyhmiä ihmisiä oikein voi olla? Aina joku yllättää.
Miten tyhmiä todellakin on????
16'000 euroa on pankissa.
Animepatsaita on 5000 euron edestä, ne ovat taidetta ja sijoituskohteita, joten niiden arvo tulee vain nousemaan.
Olen työtön.
AOT n. 15 k€, normitileillä 10 k€.
N24, omista palkkarahoista säästetty
Reilu 90 ke. Aloin juuri siirtämään rahojani vähitellen rahastoihin.
Käyttötilillä 408,71, säästötilillä 10500. Ok-talo + asunto ulkomailla velattomia.
N56
Käyttö-ja säästötileillä 20400e. Eli ei paljon, mutta yh äidille hyvä puskuri pahanpäivän varalle. Omakotitalo onneksi velaton.
Ihan liikaa. Pitäisi sijoittaa, mutta rahastot tuottavat nyt huonommin kuin määräaikaistili.
Joku 90000€, en tiedä tarkkaan. Meidän säännölliset menot on paljon suuremmat kuin tulot, joten tilillä kuuluu ollakin ylimääräistä.
M36, paskaduunari
Tiliilä n. 700 euroa. Mutta sijoituksissa, rahastoissa, osakkeissa, ETF, yms. yhteensä 120.000 euroa. Elänyt tosi säästeliästä ja vaatimatonta elämää ja pyrkinyt aina säästämään mahdollisimman paljon. Perintöäkin on toki tullut parikin kertaa.