Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa ekat treffit maastopyöräilyreitille

Vierailija
15.07.2023 |

Ehdottaa metsässä ajelua ja alamäkiajoa laskettelukeskuksessa. Siitä sitten hikisenä jutteleen kahville. Outo idea minusta. Mikä olisi kompromissi, mitä voisin ehdottaa?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloitus on tosi , niin sinulla ap on tiukka urheilullinen kroppa. Kun muutoin tuollaista tuskin edes kukaan ehdottaa? Onko sinulla itselläsi pyörä ? Vai vuokraatko ? Ja oletko harrastanut yhtään vastaavaa aiemmin ? Jos et, niin ehdotus on silloin vähintään outo..

Vierailija
42/60 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko valehdellut urheilutaustasi, aktiivisuutesi ja painosi? Ja nyt susta ei sitten olekaan mihinkään urheiluun? Vai miksi itket?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on selvästi urheiluhullu, kun ei malta edes treffien ajaksi luopua urheilusta tutustuakseen sinuun kunnolla. Toisekseen hän haluaa testata heti alkuun oletko itse himo liikkuja ja jos et innostu liikunnasta treffeillä, tuskin pidät siitä muutenkaan siinä määrin kuin tämä mies. Musta tuntuu jos kieltäydyt nyt siitä pyöräilystä hänen kiinnostus lopahtaa sinuun heti. Jos mies vaikuttaa kiinnostavalta ehdottaisin sinua lähtemään pyöräilytreffeille. Jatkossa teette myös sinun ehdottamiasi juttuja.

Jos mies on himopyöräilijä ja ap vain sunnuntaipyöräilijä (tai vaikka olisi työmatkapyöräilijä), niin todennäköisesti he menevät ihan eri vauhtia maastopyöräreitillä. Ei siitä tule mitään yhteistä tekemistä treffien ajaksi, ellei mies sitten ole ok sen kanssa, että hän joutuu jarruttelemaan ja odottelemaan ap:ta koko ajan. Toisaalta se on hyvä merkki ap:lle siitä, millainen mies on. 

Vierailija
44/60 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä väitän, että tuo liikunnallinen aktiviteetti ennen varsinaista tutustumista kahvilassa on hyvä juttu. Tunnelma on paljon vapautuneempi kuin jos suoriltaan menisitte kahville molemmat vaivautuneina ja molemmilla kysymykset valmiina. Saat enemmän irti treffeistä nyt. Samalla ehkä huomaan miten 'suojelevasti' mies käyttäytyi sinua kohtaan, kun kerrot ettet ole aiemmin alamäkipyöräillyt.

Riippuu ihan ihmisestä. Minulla ei olisi vapatuneempi tai rentoutuneempi olo sellaisen urheilusuorituksen jälkeen, jota en ole aiemmin tehnyt. Päinvastoin, olisin väsynyt ja kaipaisin yksinoloa. Ei kiinnstaisi yhtään mennä rähjäisenä kahvilaan. 

Vierailija
45/60 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei ensin kahville ja sitten siitä pyöräilemään?

Noin jommallakummalla tulee tarve ripuloida  metsään

Kyykkykakka lähentää kummasti ja samalla voit varmistaa, ettei treffikumppani vaan ole perästä eteen tyylinen pyyhkijä. 

Vierailija
46/60 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti kertonut itsestäsi miehelle. Olet urheilullinen jne. Kompromissi voisi olla, että pukeudut tiukkoihin pyöräilyshortseihin ja tiukkaan toppiin, meikkaat vimpan päälle ja sanot että mennäänkin ensiksi kahville

Vierailija
47/60 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, en lähtisi tuntemattoman kanssa metsään, ellei nyt sitten olisi todella vilkas etappi.

Vierailija
48/60 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni pitäå täällä toiminnallisia treffejä huonona ideana ja kieltämättä Ap:n tapauksessa on vähän liikaakin toimintaa.

Itse olen aikanaan treffaillut hyvällä menestyksellä ja suosinut aina yhteistä kävelyä kahvilassa istumisen sijaan.

Minulle sosiaaliset tilanteet eivät tuota vaikeuksia, mutta suurin osa rentoutuu ja kokee kommunikoinnin helpommaksi kun voi samalla olla fyysisesti liikkeessä. Jatkuvaa katsekontaktia ei tarvita ja ympäristö tarjoaa virikettä keskustelulle. Myös treffiaika on helppo rajata kun sopii etukäteen tietyn lyhyen reitin tai jonkun nähtävyysalueen kiertämisen.

Vierailija
49/60 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilmoittaisin miehelle, että en lähde alamäkipyöräilemään nyt enkä ikinä.

Rakastan fyysisesti rankkaakin urheilua, mutta en extremelajeja, jotka koen turhan vauhdikkaina ja vaarallisina itselleni.

Lisäksi kertoisin, että olin toivonut pääseväni ulkoiluttamaan uutta kesämekkoani ja tykkään muutenkin vähän laittautua treffeille, joten mielummin rauhalliselle kävelylle kuin kesähelteillä hikoilemaan kypärä päässä.

Vierailija
50/60 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras idea oli heti alussa. Lasketelkoon äijä läskipyörällä kalliolta alas samalla kun sinä juot leivoskahvia :D

Vierailija
51/60 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntosalitreffit voisi olla hyvä idea jos molemmat harrastajia.  Siinä pääsee näkemään toisen fysiikan ja tekemisen tason, kun päällä on tiukkaa ja niukkaa.  Hyvä yhdistelmä tekemistä ja puhumista, kun ei tartte olla jatkuvasti äänessä ja ne tekemien aikaiset hiljaiset osuudet on luonnollisia eikä vaivaannuttavia.  Saisi lähikontaktiakin kun vuorollaan auttaisi toista liikkeiden tekemisessä siinä ihan iholla.

Palstamiesten mukaan vartalonmyötäiset asut kuntosalille on vain naisten turhamaisuutta, joten salille kannattaa laittaa päälle löysät verkkarit ja collegepaita. Siinä sitten voi treenailla eri puolella salia ja sanoa heipat pois lähtiessä.

Vierailija
52/60 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko valehdellut urheilutaustasi, aktiivisuutesi ja painosi? Ja nyt susta ei sitten olekaan mihinkään urheiluun? Vai miksi itket?

Tuossa jo ehdotettiin lavatansseja. Siinä kun pari tuntia vetää humppaa ja polkkaa, niin pitää olla hyvä kunto. Mahtaako mies jaksaa?

Vierailija
53/60 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskallatko mennä tuntemattoman miehen kanssa kaksin metsään? Taka-ajatuksena voi olla raiskaus. Alamäkipyöräilyssä kokemattoman kanssa voi taka-ajatuksena olla tapattaa sinut mäessä. Kysy suoraan siltä tyypiltä mitkä on sen motiivit.

Siis tämä! Ei mihinkään keskelle mettää uuden ihmisen kanssa. Sama kuin ei kummankaan kotiin heti.

Vierailija
54/60 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä väitän, että tuo liikunnallinen aktiviteetti ennen varsinaista tutustumista kahvilassa on hyvä juttu. Tunnelma on paljon vapautuneempi kuin jos suoriltaan menisitte kahville molemmat vaivautuneina ja molemmilla kysymykset valmiina. Saat enemmän irti treffeistä nyt. Samalla ehkä huomaan miten 'suojelevasti' mies käyttäytyi sinua kohtaan, kun kerrot ettet ole aiemmin alamäkipyöräillyt.

Oksennus. Että sillä tavalla pitäisi päästä rikkomaan naisen rajat treffeillä, että pääsee iholle väkisin?

Älä ap missään tapauksessa suostu tällaisiin alamäkipyöräilytreffeihin. Se on vaarallista ja et tutustu mieheen sillä tavalla kuin toivoisit. Unohda koko tyyppi muutenkin. Etsii varmaan harrastuskaveria pyöräilyyn ja vällyihin.

Vierailija
55/60 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ilmoittaisin miehelle, että en lähde alamäkipyöräilemään nyt enkä ikinä.

Rakastan fyysisesti rankkaakin urheilua, mutta en extremelajeja, jotka koen turhan vauhdikkaina ja vaarallisina itselleni.

Lisäksi kertoisin, että olin toivonut pääseväni ulkoiluttamaan uutta kesämekkoani ja tykkään muutenkin vähän laittautua treffeille, joten mielummin rauhalliselle kävelylle kuin kesähelteillä hikoilemaan kypärä päässä.

Arvostan. On paljon parempi kertoa omat toiveet kuin lähteä väkisin tekemään jotain mikä ei vaan tunnu lainkaan omalta jutulta. Myös se että tuo reilusti esille haluavansa panostavaa treffeihin (laittautuminen) on erittäin positiivista.

Vierailija
56/60 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vattuakos tuota leivotte, jos äijä on himokuntoilijaa etsimässä niin sinä et ole se. 

On parempi olla yksin ja etsiä itselleen sopivaa kuin alkaa vääntää jonkun noin sopimattoman tyypin kanssa. Ja tämä pätee kumpaankin sukupuoleen: teeskentelystä jää aina kiinni.

Vierailija
57/60 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa oli taas se yleinen vika, että ei kerrottu riittävästi taustoja. Onko ap:lla omaa pyörää tai edes kypärää ja jos ei ole niin mistä ne tulee? Onko muista vaihtoehdoista ollut puhetta?

Muuten jonkin asian tekeminen on mun mielestä kahvilaa parempi. Ehkä vaikka se kävely. Eikä sitä metsää tarvi pelätä.

Vierailija
58/60 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Low effort date, low effort man.

Vierailija
59/60 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääkellot voivat soida.

Vierailija
60/60 |