Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä alkaa näkyä otsaryppyjä?

Vierailija
15.07.2023 |

Minkä ikäisenä alkaa näkyä otsaryppyjä ym. ryppyjä? Kokemuksia (ja vertaistukea)? :)

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla on ohut, vaalea iho, johon ilmestyi otsarypyt heti lukion jälkeen. Toki silloin kasarilla kaikki veti röökiäkin. Minulla on paksu, rasvainen iho, jossa nyt reilusti 50 jälkeen näkyy matalat, loivat juonteet.

Vierailija
62/71 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli 15 vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun joutuu laihduttamaan normaali rajoille.

Vierailija
64/71 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ja tarkoitat sellaisia vaakatasossa meneviä viivjoja, niin mulla on ollut niitä jo ainakin teini-ikäisestä. Ovat ilmeryppyjä, sillä mulla on tapana kohottaa kulmiani paljon.

Minulla on ollut vaakaryppyjä otsassa jostain 3 vuotiaasta. Äiti sanoikin, että osasi lukea kulmakarvojeni asennosta mitä päässä liikkuu. Olen edelleen kova kohottelemaan kulmiani ja otsa on varmaan ilmeikkäin osa kasvoistani.

Vierailija
65/71 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut täällä vetää herneen nenään siitä että kaikille ei nyt vaan tule niitä ryppyjä kuin vasta vanhempana.

Tai vielä parempaa, vetää herneet nenään kun kehotetaan aloittamaan retinolin käyttö ja suojautumaan auringolta.

Auringolta on syytäkin suojautua, mutta tuota retinolin käyttöä "varmuuden vuoksi" en tajua, en millään.

Jännä nähdä miltä loppujen lopuksi näyttää ne tulevat nelikymppiset, jotka ovat lätränneet retinolia naamaansa jo parikymppisestä lähtien. Mitään varsinaista tutkimusnäyttöähän tuollaisesta ei vielä ole.

Mielenkiintoisesti myös kaikki muut retinolin mahdolliset pitkäaikaiset sivuvaikutukset ovat jääneet unholaan. Retinoideja ei saa käyttää raskaana. Luulisi sen jo kertovan jotain.

Vierailija
66/71 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy vielä.

M63

Vierailija
67/71 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42v. eikä juurikaan ryppyjä.

Ihan yksilöllistä hän tämä on.

Vierailija
68/71 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenellekään muulle muuten tullut sellainen outo vaikutus, että retinolista TULEE ryppyjä?

Minulla oli ihan sileä iho, ja kokeilin retinolia koska halusin tasoittaa laajentuneita ihohuokosia. Parin viikon käytön jälkeen ihoon kehittyi uurteita, joita ei aiemmin ollut. Sittemmin (siitä on jo muutama vuosi) iho on palautunut ennalleen sileäksi, mutta säikähdin niin paljon etten kokeillut retinolia enää.

Vierailija
69/71 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella, todella yksilöllistä. Syntymästä, teininä, parikymppisenä, kolmekymppisenä, keski-iässä, osalla vasta vanhuksena. Mutta ei ole mitään tiettyä aikaa, riippuu täysin geeneistä.

Vierailija
70/71 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kupla otsassa, ei näy rypyt.

Vierailija
71/71 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenellekään muulle muuten tullut sellainen outo vaikutus, että retinolista TULEE ryppyjä?

Minulla oli ihan sileä iho, ja kokeilin retinolia koska halusin tasoittaa laajentuneita ihohuokosia. Parin viikon käytön jälkeen ihoon kehittyi uurteita, joita ei aiemmin ollut. Sittemmin (siitä on jo muutama vuosi) iho on palautunut ennalleen sileäksi, mutta säikähdin niin paljon etten kokeillut retinolia enää.

Varmaan aiheuttaa ryppyjä menekin varmistamiseksi, jos tuote hoitaa hommansa, niin sehän tekee itsensä tarpeettomaksi ja kauppa tyrehtyy siihen paikkaan. Hilseshampookin aiheuttaa hilsettä ettei vaan menekki loppuisi :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän