Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä alkaa näkyä otsaryppyjä?

Vierailija
15.07.2023 |

Minkä ikäisenä alkaa näkyä otsaryppyjä ym. ryppyjä? Kokemuksia (ja vertaistukea)? :)

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rypyn ryppyä:

Vierailija
2/71 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus yli 40-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jo kuulemma syntyessä......

Vierailija
4/71 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu geeneistä, sukupuolesta, ihotyypistä, ruokavaliosta ja tuhannesta muusta asiasta. Sanoisin, että yksilöllistä. 

Vierailija
5/71 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulun niihin ruttuotsien heimoon, joilla on ilmerypyt otsassa jo nuoresta lähtien.

Vierailija
6/71 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsaan tuli jo 30 vuotiaana mutta näin 48 vuotiaana ei silmäkulmissa ole vieläkään ryppyjä. Että tosi yksilöllistä.

Vierailija
7/71 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ja tarkoitat sellaisia vaakatasossa meneviä viivjoja, niin mulla on ollut niitä jo ainakin teini-ikäisestä. Ovat ilmeryppyjä, sillä mulla on tapana kohottaa kulmiani paljon.

Vierailija
8/71 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä 30 ikävuoden jälkeen tuli pystyrypyt kulmakarvojen väliin (kärsimsrypyt), on ollut epäonnea rakkaudessa useamman kerran ja valitettavasti olen ihminen, jolla on taipumus olla huolissaan ja murehtia eri asioita. Yritän näin 51-vuotiaana opetella olemaan rennommin.

Vierailija
9/71 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin otan mielimmin ilmeryppyni ja olen jatkossakin ilmeikäs ihminen. Sellaisista totisista kivikasvoihmisistä saa tosi oudon kuvan.

Vierailija
10/71 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla Victorialla tuli jo varmaan kolmekymppisenä, mutta ovat nykyään mystisesti kadonneet.

Vierailija
11/71 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringovahingot tehneet sen, että toisessa silmäkulmassa on ryppyjä ollut siitä asti, kun oon ollut 22-vuotias. Otsassa ei tosin ole vielä ryppyjä, mutta oonkin 30. 

Vierailija
12/71 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla tuli jo 23v. Sen sijaan mun äidillä 64v ei ole vieläkään otsaryppyjä.

Vierailija
13/71 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla Victorialla tuli jo varmaan kolmekymppisenä, mutta ovat nykyään mystisesti kadonneet.

Kenellä Victorialla?

Vierailija
14/71 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellä Victorialla?

No tuolla prinsessalla, josta on nyt juttua.

Vierailija
15/71 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä onko retinolin käyttö aloitettu ajoissa.

Vierailija
16/71 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kuinka paljon nostelee kulmakarvojaan. Tähänhän botoxkin perustuu. Ilmeikkäät ihmiset saavat otsaan viivoja hieman nuorempina.

Vierailija
17/71 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ja tarkoitat sellaisia vaakatasossa meneviä viivjoja, niin mulla on ollut niitä jo ainakin teini-ikäisestä. Ovat ilmeryppyjä, sillä mulla on tapana kohottaa kulmiani paljon.

Ketään ei kiinnosta onko ne ilmeryppyjä vai vanhuusryppyjä. Vanhentavat ihan yhtä paljon olivat ne kumpia tahansa.

Vierailija
18/71 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllistä. Joillain jo vähän yli 30 v ja toisilla sileä iho vielä 50 v (ja jopa vanhempana). Ite 42 ei ryppyjä, mutta joku kevyt juonne jossain päin kasvoja.

Vierailija
19/71 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellä Victorialla?

No tuolla prinsessalla, josta on nyt juttua.

Beckhamista ei siis ollut puhe.

Vierailija
20/71 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä 30 ikävuoden jälkeen tuli pystyrypyt kulmakarvojen väliin (kärsimsrypyt), on ollut epäonnea rakkaudessa useamman kerran ja valitettavasti olen ihminen, jolla on taipumus olla huolissaan ja murehtia eri asioita. Yritän näin 51-vuotiaana opetella olemaan rennommin.

Vaakaryppyjä mulla ei oikeastaan ole ollenkaan otsalla edes tässä iässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan