Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en löydä sopivaa miestä?

Vierailija
15.07.2023 |

Jotenkin masentaa. En etsi uutta suhdetta kuumeisesti , mutta pidän silmiä auki ja toivoisin loppuelämän suhdetta. Olen jo pari vuotta etsinyt miestä, mutta jos joku minua kiinnostava on tullut vastaan niin hän on ollut naimisissa enkä halua koskea varattuihin. Mistä sitä voisi löytää kumppanin? Tinder on kokeiltu mutta kovin tuntuu olen kysyntää vain fwb tyyppisiin suhteisiin.

Olen 47 ja eronnut kolme vuotta sitten 20 v liitosta. Kaksi lasta, toinen täysi-ikäinen ja toinen melkein täysi-ikäinen. Akateeminen, talous kunnossa eli en tarvitse itselleni enkä lapsille elättäjää. Asun omistusasunnossa ja minulla on kesämökki. Ei mt- ongelmia, ei peliongelmia eikä riippuvuuksia. Alkoholia juon yhden saunasiiderin viikossa. Harrastan liikuntaa 2-3 kertaa viikossa, normaalipainoinen ja ulkonäkö on huoliteltu ns toimistolook. En tupakoi. Olen 100% uskollinen, en siis istu parisuhteessa deittipalstoilla enkä flirttaile muiden miesten kanssa.

Olen rauhallinen ja inhoan riitelyä. En ole ns jännänainen. Exän kanssa en ole tekemisissä joten uuden miehen ei tarvitse pelätä että joutuu tekemisiin eksän kanssa.

Ex kertoi mikä minussa on vikana kun jätti toisen vuoksi. Olen kuulemma liian rauhallinen luonteeltani eikä minussa ole haastetta eli minusta ei kuulemma saa väittely- ja riitelykaveria. En kuulemma myöskään ihaillut eksää ja lisäksi olin huono, kun en ollut valmis antamaan miehelle kaksi kertaa päivässä.

Mistä ihmeestä löytäisin pitkäaikaiseen suhteeseen rauhallisen, uskollisen ja omillaan tulevan sekä ulkonäöstään huolehtivan miehen? Urheiluharrastusten parista ei ole löytynyt. Työpaikaltakaan ei ole löytynyt.

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitit että aina kun kiinnostut miehestä, käy ilmi että kyseinen mies on varattu. Ja että et halua sekaantua varattuun mieheen.

Aika tekemätön paikka.

Eiköhän sun peli ole sitten tätä myöten jo pelattu. Ei noilla korteilla voi edes voittaa.

Exäni petti minua avioliitossa ja jätti toisen vuoksi. Halveksin pettäjiä enkä one itse ikinä pettänyt.

Näitä arvoja vastaan olisi iskeä varattu perheellinen mies eli pettäjä ja sitten olettaa että kyllä tuo mies sitten minulle olisi uskollinen.

Ap

Tämä. Ap:lla on järki päässä.

Vierailija
82/95 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kaltainen nainen kuulostaa liiankin hyvältä ollakseen totta. Itse olen oikeastaan jo lakannut etsimästä, avioerosta 6 vuotta eikä sen jälkeen mitään mainittavaa naisrintamalla. Aloittajan tavoin en myöskään pidä liiasta draamailusta enkä riitelystä, en varsinkaan riitelystä vain sen takia että jotain tapahtuisi. En tupakoi, alkoholia en juo (enää) yhtään. Olen kai sellainen kotona viihtyvä, ns. tylsä mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M48 kirjoitti:

Aloittajan kaltainen nainen kuulostaa liiankin hyvältä ollakseen totta. Itse olen oikeastaan jo lakannut etsimästä, avioerosta 6 vuotta eikä sen jälkeen mitään mainittavaa naisrintamalla. Aloittajan tavoin en myöskään pidä liiasta draamailusta enkä riitelystä, en varsinkaan riitelystä vain sen takia että jotain tapahtuisi. En tupakoi, alkoholia en juo (enää) yhtään. Olen kai sellainen kotona viihtyvä, ns. tylsä mies.

Missä meidän kaltaiset voisivat sitten tavata? Jos viihdytään enemmän kotona ja mökillä, ja harrastuksetkaan ei ole joukkuelajeja. Baareissa en minäkään käy kun en tykkää juoda ja vielä vähemmän tykkään olla humalaisten seurassa.

Muutaman kerran kävin seurakunnan tapahtumissa että jos siellä törmäisi johonkin kaltaisensa, vaikka en olekaan uskovainen, mutta sielläkin suurin osa oli naisia.

Tinderi oli sellainen oksetus että oksat pois. Eikä sieltä mitään löydä , on kuin Anttilan vanhaa kuvastoa selailisi ja kuvassa oleva henkilö voi olla normaali, psykopaatti tai jotain siitä väliltä.

Ap

Vierailija
84/95 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M48 kirjoitti:

Missä meidän kaltaiset voisivat sitten tavata? Jos viihdytään enemmän kotona ja mökillä, ja harrastuksetkaan ei ole joukkuelajeja. Baareissa en minäkään käy kun en tykkää juoda ja vielä vähemmän tykkään olla humalaisten seurassa.

Muutaman kerran kävin seurakunnan tapahtumissa että jos siellä törmäisi johonkin kaltaisensa, vaikka en olekaan uskovainen, mutta sielläkin suurin osa oli naisia.

Tinderi oli sellainen oksetus että oksat pois. Eikä sieltä mitään löydä , on kuin Anttilan vanhaa kuvastoa selailisi ja kuvassa oleva henkilö voi olla normaali, psykopaatti tai jotain siitä väliltä.

Ap

Kivoja ja miellyttä vaihtoehtoja ei ole olemassa. Hyvien asioiden eteen pitää nähdä töitä ja sietää epämukavuutta. Jos Tinder ei nappaa, kokeile Treffit24-palstaa.

Vierailija
85/95 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vinkki, joka ei mitenkään välttis toimi, on että ala veemäiseksi eli rehelliseksi. Tuntuu yleensä löytyvän vähän särmempi mies, jos nainen ei nöyristele eikä yritä miellyttää.

Vierailija
86/95 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei löydä miestä, koska hän on auttamattomasti liian vanha. Viisikymppiset miehet haluavat kolmikymppisen naisen, jonka kanssa hankkia lapsia. Lisäksi ap vaikuttaa seksikielteiseltä. Kaksi kertaa päivässä ei todellakaan ole paljon! Etenkään, jos on uudessa suhteessa, jossa olettaisi olevan uuden rakkauden intohimoa. Se, että naisella on lapsia jo ennestään, on iso miinus. Hyvin harvaa kiinnostaa suhde, jossa toisen mukulat pyörivät jaloissa. Miksi ottaa sellainen, kun voi ottaa jonkun, jonka kanssa alkaa puhtaalta pöydältä? Jotenkin ap vaikuttaa ilottomalta arjen suorittajalta. Tuo on iso miinus, jos hän ei ole onnistunut saamaan eksäänsä tuntemaan oloaan ihailluksi ja halutuksi. Sellainen lakoninen arjen suorittajanainen tappaa kaiken intohimon miehestä. Jokainen mies haluaa olla ihailtu, arvostettu ja haluttu miehenä naisensa taholta. Ap on ilmeisesti niitä, joiden mielestä se riittää, kunhan töissä käydään, laskut maksetaan ja arki rullaa. Ei sellainen miestä innosta. Sä olet vaan tylsä ja intohimoton. Ehkä jostain insinöörien kokoontumisajoista löydät yhtä tylsän miehen itsellesi - mutta varaudu siihen, että joudut tyytymään itseäsi n. 10 vuotta vanhempaan mieheen. Sellaiselle sä olet nuorempi ja siten "catch".

Vierailija
87/95 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet tehnyt sen eteen että tällainen mies löytyisi? Koska viimeksi itse lähestyit kiinnostavaa miestä?

Vierailija
88/95 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei löydä miestä, koska hän on auttamattomasti liian vanha. Viisikymppiset miehet haluavat kolmikymppisen naisen, jonka kanssa hankkia lapsia. Lisäksi ap vaikuttaa seksikielteiseltä. Kaksi kertaa päivässä ei todellakaan ole paljon! Etenkään, jos on uudessa suhteessa, jossa olettaisi olevan uuden rakkauden intohimoa. Se, että naisella on lapsia jo ennestään, on iso miinus. Hyvin harvaa kiinnostaa suhde, jossa toisen mukulat pyörivät jaloissa. Miksi ottaa sellainen, kun voi ottaa jonkun, jonka kanssa alkaa puhtaalta pöydältä? Jotenkin ap vaikuttaa ilottomalta arjen suorittajalta. Tuo on iso miinus, jos hän ei ole onnistunut saamaan eksäänsä tuntemaan oloaan ihailluksi ja halutuksi. Sellainen lakoninen arjen suorittajanainen tappaa kaiken intohimon miehestä. Jokainen mies haluaa olla ihailtu, arvostettu ja haluttu miehenä naisensa taholta. Ap on ilmeisesti niitä, joiden mielestä se riittää, kunhan töissä käydään, laskut maksetaan ja arki rullaa. Ei sellainen miestä innosta. Sä olet vaan tylsä ja intohimoton. Ehkä jostain insinöörien kokoontumisajoista löydät yhtä tylsän miehen itsellesi - mutta varaudu siihen, että joudut tyytymään itseäsi n. 10 vuotta vanhempaan mieheen. Sellaiselle sä olet nuorempi ja siten "catch".

Sallikaa minun huomauttaa, että puhutte paljon mutta paskaa.

Vierailija
89/95 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastuuta pakoilevat, passiiviset miehet luovat ankeita suorittajanaisia. Ei ole yhtä ilman toista.

Mitäs mies teki, jotta ap olisi tuntenut itsensä kauniiksi ja halutuksi?

Vierailija
90/95 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M48 kirjoitti:

Ap

Jos tuohon tapaamiskysymykseen keksisi vastauksen, siitä voisi tehdä tuottoisan liiketoimen... Vakavasti puhuen, on ongelmallista, kun on tosiaan hyvin yksinkin viihtyvä persoona eikä harrasta joukkuelajeja, oli sitten kyse urheilusta, kirkkokuorosta tms. Tutut sanoo: Mene Tinderiin! Mene baariin! Mene seurakuntaan (sic)! Mutta luulen, että minulle tulisi vain vaivautunut olo noissa paikoissa. Varsinkin baarissa, kun en siellä muutenkaan ole vuosikausiin käynyt. Ei ou heleppoo, sano savolainen.

Vierailija
91/95 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luovuta ap. Löysin oman kultakimpaleeni sinun ikäisenäsi HappyPancakesta. Selasin miesten ilmoituksia tarkalla kammalla. Itse olin kuvattomana liikkeellä, kun en halunnut turhia vonkausyhteydenottoja. Lähetin kuvani vasta, kun oli tutustuttu hetki kirjoittaen ja ennen treffejä. En suostunut laskemaan rimaa, koska tiesin olevani hyvä ja fiksu nainen ja halusin itselleni vastaavan miehen. Ainoa, mistä tingin oli miehen kasvojen viehättävyys, koska kaikkien ulkonäkö romahtaa loppupeleissä.

Puolisen vuotta etsin ja kävin treffeillä aktiivisesti, kunnes löysin raittiin, urheilullisen, älykkään, fiksun, rakastavan, avuliaan, osaavan, hellän, rauhallisen, turvallisen ja kunnollisen miehen. Ollaan nykyään kihloissa ja edelleen äärimmäisen onnellisia yhdessä.

Vierailija
92/95 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa olla diskoja aikuisille. Rento ote mukaan tanssimaan. Ilo ja hyvä olo, jonka musiikin mukaan tanssiessa saa, on jo arvo sinänsä. Diskoissa on mukavaa se että voi tanssia yksinkin. Ei siis mitään paritanssia.

Mutta mieleeni tulee eräs saksalainen tutkimus, jossa tuli ilmi, että miehet arvostavat eniten naisessa huumorintajua.

Se on vetovoimatekijä.

Vierailija
93/95 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa on 40+ -ikäisellä miehelläkin.

Minulla on myös elämä kunnossa: kaksi lasta, koulu- ja teini-ikäinen, jotka ovat luonani noin 10 PV/kk. Exän kanssa itkut on jo itketty ja yhteisvanhemmuus sujuu.

En tupakoi, käytän alkoholia kohtuudella, harrastuksia löytyy, samoin ystäviä ja kavereita. Työskentelen erityisasiantuntijana julkisella sektorilla, vakaa ura ja työpaikka, ylempi korkeakoulututkinto, oma asunto ja mökki. Pidän itsestäni huolta ja olen muutenkin säntillinen ihminen arjessa.

En vaan löydä sellaista naista, jota kaipaisin.

En hae yhden yön suhteita - ne tuli koettua jo 20 vuotta sitten. En hae fwb-säätöjä.

En kuitenkaan lämpene pelkkää arkikumppanuutta toivoville: en halua mitään lenkki- tai harrastuskaveria tai pelkkää satunnaista teatteri- tai elokuvaseuraa.

Haen Rakkautta.

Haluan siis oikean parisuhteen, jossa on voimakas tunnelataus, on kipinää ja kemiaa, on sähköä ja erotiikkaa. Yhteistä aikaa, yhteisiä kokemuksia, matkailua yhdessä, läheisyyttä, pitkiä keskusteluja iltanuotiolla, ihania suuteluhetkiä aamulla, kiihkeitä rakasteluhetkiä myös - ja tietenkin jaettua arkea ja juhlaa.

Paha juttu, koska olen tavannut naisia, jotka kaipaavat joko satunnaista seksiseuraa, tai sitten käytännössä pelkkää kaveria tai ystävää ilman mitään isompaa kipinää tai erotiikkaa. Näitä asioita toivovien naisten kanssa en halua tuhlata aikaani. Haluan vain yhtä asiaa: rakkautta. Iän myötä olen oppinut arvostamaan juuri sitä.

Vierailija
94/95 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet tylsä, varautunut ja todennäköisesti "normaalipainoinen toimisto-look" ei herätä miehissä mitään kiinnostusta.

Vierailija
95/95 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se miksi et löydä miestä johtuu enemmänkin nykypäivän deittailukulttuurista. Pelkkää oman edun tavoittelua ja jos kaikki ei natsaa ekoilla treffeillä, olet historiaa.

Tämä, valitettavasti näin. Ihmisillä on niin paljon (näennäistä) tarjontaa, ettei oikeasti tai aidosti haluta edes tutustua, kunhan vaan "pyyhkitään" menemään. Itse olen 70-luvulla syntynyt eikä nuoruudessa tullut mieleenkään, että olisin jotenkin "kilpailuttanut" deittikumppaneita, vaan aina halusin tutustua yhteen ihmiseen kerrallaan. Noh, nykyajan deittimaailmassa ns. moniajo on normi ja usean ihmisen kanssa yhtäaikaa tapailu on tavallista ja jopa suotavaa.

Mutta itse en tuollaiseen pysty, tai edes halua pystyä, kai olen jotenkin vanhanaikainen tai jotain..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi