Millaisia reppuja on teidän ekaluokkalaisilla?
Haluan osallistua koulureppukeräykseen mutta en oikein tiedä minkälaisista repuista lapset tykkäävät?
Ajattelin että voisin ostaa poikamaisia juttuja sillä luulen että tytöille ostetaan tuollaisissa keräyksissä enemmän.
Kommentit (50)
Lapsi on hyvin monenlaisia. Mistä kumpuaa ajatus, että keräys olisi vain tytöille? Meinaatko, että köyhissä perheissä ei ole poikalapsia?
Adidas, Nike, Vans, Puma urheilumarkkien reppuja tai ihan pienillä Lego tai joku supersankarihahmo tai Pokémon. Nuo urheilumerkin reput menevät monta vuotta, kun eivät ole niin lapsellisia. Viimeistään kolmosella tai nelosella hylkäävät Lego tms. kuvareput ja haluavat isojen koululaisten reppuja.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on hyvin monenlaisia. Mistä kumpuaa ajatus, että keräys olisi vain tytöille? Meinaatko, että köyhissä perheissä ei ole poikalapsia?
Siis mitä, luitko aloitusta? Enhän minä noin sanonut vaan luulen että tuollaisissa keräyksissä ihmiset tykkäävät lahjoittaa söpöjä pinkkejä reppuja.
Ap
Meillä poika halusi Frozen-repun. En kieltänyt.
Vierailija kirjoitti:
ap sanoi että ostaa pojalle? Koska yleensä naiset siellä ostelee niin on söpöä ponia ja kissaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä, luitko aloitusta? Enhän minä noin sanonut vaan luulen että tuollaisissa keräyksissä ihmiset tykkäävät lahjoittaa söpöjä pinkkejä reppuja.
Ap
Luulet väärin
Vierailija kirjoitti:
Ap varmasti tarkoitti sitä, että tyttötyylisiä saadaan näissä keräyksissä aina helpommin. Poikatyylisistä on isompi tarve.
On liian helppoa ja houkuttelevaa monille ostaa niitä pinkkejä, perhosia jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap sanoi että ostaa pojalle? Koska yleensä naiset siellä ostelee niin on söpöä ponia ja kissaa.
Miksi poika ei sasi käyttää söpö ponia tai kisssaa?
Muista repussa sen koko. Liian monella lapsella on aiva liian iso reppu, ja sitä on sitten ikävä kantaa. Itse vasta aikuisena ja lyhtselkäisenä tajusin, millainen merkitys on sopivalla repulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap varmasti tarkoitti sitä, että tyttötyylisiä saadaan näissä keräyksissä aina helpommin. Poikatyylisistä on isompi tarve.
On liian helppoa ja houkuttelevaa monille ostaa niitä pinkkejä, perhosia jne.
50-luvultako täällä kirjoitellaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska usein pojista ponit ja kissat on vähän "plääh".
Ei nykyään ole enää poikia ja tyttöjä. On vain oletetetuja joilla voi olla pippeli tai pimppi.
Vierailija kirjoitti:
Adidas, Nike, Vans, Puma urheilumarkkien reppuja tai ihan pienillä Lego tai joku supersankarihahmo tai Pokémon. Nuo urheilumerkin reput menevät monta vuotta, kun eivät ole niin lapsellisia. Viimeistään kolmosella tai nelosella hylkäävät Lego tms. kuvareput ja haluavat isojen koululaisten reppuja.
Liikuntavaatemerkkien suht perusreput varmasti hyvä valinta.
T joskus open sijaisuuksia tekevä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sekö on syy kieltää ponit ja kissat kaikilta pojilta?
Ei oteta nyt mitään sukupuolikeskustelua tähän. Vaikka itsehän minä aloitinkin sanomalla toivovani poikien reppuja
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyttiin, miksi poika ei saisi käyttää. Ei kysytty, mitä sinä luulet poikien ajattelevan.
Muumi