Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein käyt matkoilla ja millainen reissubudjettisi on? Säästätkö esim. saman summan joka kuukausi valmiiksi vai miten?

Vierailija
14.07.2023 |

Itsellä menee 420/kk nyt tulevana vuonna, aikaisemmin oli vähän vähemmän mutta viimeksi keväällä Iso-Britanniassa ja nyt syyskuussa mennään Milanoon. Jos pari-kolme kertaa vuoteen pääsisi jatkossa jossain käymään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viis ilmastosta.. Kunhan reissuun pääsee.

Kaikki kun tekis 2-3 matkaa / vuosi.

🙄

Vierailija
2/9 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko noihin tän vuoden reissuihin on mennyt/ menee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse erikseen säästellä. Nelisen kertaa vuodessa ja ei ole mitään budjetteja.

Vierailija
4/9 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko noihin tän vuoden reissuihin on mennyt/ menee?

Riippuu ihan mitä reissussa tekee ja maksanko kaiken itse. Esim. joku konsertti tai muu tapahtuma voi olla monta sataa. Keväällä meni päälle 2000.

Vierailija
5/9 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viis ilmastosta.. Kunhan reissuun pääsee.

Kaikki kun tekis 2-3 matkaa / vuosi.

🙄

No kuule en ole matkustanut elämässäni 40 vuoteen yhtään minnekään että enköhän minäkin jossain saa käydä kun varaa on paremmin. Yhdistän kohteta ja valitsen myös junan.

Vierailija
6/9 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan noin neljä kertaa vuodessa. En säästä eikä ole budjettia. Olen hyvätuloinen ja minulla on säästöjä, joten ei tarvitse budjetoida.

Vierailija
7/9 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennän nykyään kerran vuodessa lapseni kanssa etelään. Muuten lomailu kotimaassa. En budjetoi enkä säästä lomiin, koska tiedän rahojeni riittävän.

Vierailija
8/9 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 krt vuodessa Tallinnaan. Parisataa reissu.

Vierailija
9/9 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyny tänä vuonna teinin kans Levillä (autojunalla toiseen suuntaan, mökki ja lasketteluliput viikoks), pääsiäisen tienoilla 3 yötä Amsterdamissa, yks kahden yön matka kotimaassa airbnb, alkukesästä pari yötä Maarianhaminassa teinin futisturnauksen takia, ens viikolla lento Riikaan ja 3 yötä Jurmalassa, syys-lokakuun vaihteessa ystävän kans Müncheniin Octoberfesteille kolmeks yöks ja syyslomalla teinin kans Espanjaan. En ole laskenut, paljon on kulunut rahaa, tai paljonko tulee kulumaan. En varsinaisesti säästä matkoja varten, mutta rahaa kukuu elämiseen kuukaudessa vähemmän kun on tulija, eli säästyy automaattisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän