Puoliso joka ei koskaan pyydä anteeksi
Jos riitelemme, puolisoni ei ikinä pyydä anteeksi. On pitkävihainen eikä hyväksy minunkaan anteeksipyyntöjäni. Saattaa hyvitellä esim. seuraavana päivänä tilannetta jollain teolla, mutta toivoisin ihan sanallista sopimista ja anteeksipyyntöä hänenkin puoleltaan. Olenko kohtuuton?
Kommentit (27)
No eroa? Tai sitten kärsit siitä varmaan ja sama jatkuu hamaan tulevaisuuteen. Miksi olet vihaisen kumppanin kanssa? Vai mitä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla on tuollainen puoliso?
Öö, koska hänessä on -niin kuin ihmisissä yleensäkin- myös hyviä puolia. Mutta tämä asia harmittaa kovasti.
Et ole vaikka toki enemmän ne teot kuin sanat mutta ei ole kohtuutonta odottaa, että toinen pyytää anteeksi ja käyttää sanaa anteeksi ja kertoo olevansa pahoillaan ja tämän lisäksi toimii teoillaan niin, etta tulee vaikutelma, että hän oikeasti tarkoitti mitä sanoi,
Sinkkumies
Minulla OLI, siis oli paskamainen aviomies, joka ei kertaakaan koko yhdessäolomme aikana pyytänyt anteeksi, korjannut tai korvaanus paskamaisia tekojaan, hän oletti, että parisuhteessa kaikenlainen asennevamma on OK, sai huomata, että ei ollut. Olen kuullut, että hän on uuden naisensa kanssa täydellisen samanlainen, tunnen nimittäin naisen työyhteisöni kautta.
Vierailija kirjoitti:
Et ole vaikka toki enemmän ne teot kuin sanat mutta ei ole kohtuutonta odottaa, että toinen pyytää anteeksi ja käyttää sanaa anteeksi ja kertoo olevansa pahoillaan ja tämän lisäksi toimii teoillaan niin, etta tulee vaikutelma, että hän oikeasti tarkoitti mitä sanoi,
Sinkkumies
Kiitos sinkkumies. Tämä oli kovin kauniisti muotoiltu
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole opetettu pyytämään.
Sisareltaan olen ymmärtänyt ettei heidän perheessään todellakaan ole tapana pyytää anteeksi, vaikka muuten ihan mukavaa porukkaa ovatkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla OLI, siis oli paskamainen aviomies, joka ei kertaakaan koko yhdessäolomme aikana pyytänyt anteeksi, korjannut tai korvaanus paskamaisia tekojaan, hän oletti, että parisuhteessa kaikenlainen asennevamma on OK, sai huomata, että ei ollut. Olen kuullut, että hän on uuden naisensa kanssa täydellisen samanlainen, tunnen nimittäin naisen työyhteisöni kautta.
Kuulostaa ikävältä. Minun puolisoni ei ole muuten paskamainen, mutta tämä on todella ikävä puoli hänessä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Kiitos sinkkumies. Tämä oli kovin kauniisti muotoiltu <3
Ap
Kiitos kiitoksestasi. - Ei nämä asiat helpoja ole. Lujasti tsemppiä!
Sinkkumes
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, koska hänessä on -niin kuin ihmisissä yleensäkin- myös hyviä puolia. Mutta tämä asia harmittaa kovasti.
Ää, älä sitten valita vaan keskity niihin hyviin puoliin. Turha tänne on inistä. Puhu sen ukkosi/akkasi kanssa.
Sympatiat Ap, kyllä tuollainen pidemmän päälle loukkaa !
Mennäänkö sitä parin kuukauden tuntemisen jälkeen kimppaan, kun ei tunneta toisen luonnetta ollenkaan?
Valittavat muijat ja ukot on niin rasittavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ää, älä sitten valita vaan keskity niihin hyviin puoliin. Turha tänne on inistä. Puhu sen ukkosi/akkasi kanssa.
En inside, vaan kirjoitan saadakseni esim. vertaistukea tai toista näkökulmaa. Kyllä tälle palstalle saa avautua puolisostaan, vaikkei pitäisikään tätä läpeensä pahana.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten valita heistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En inside, vaan kirjoitan saadakseni esim. vertaistukea tai toista näkökulmaa. Kyllä tälle palstalle saa avautua puolisostaan, vaikkei pitäisikään tätä läpeensä pahana.
Ap
Auttaako se sitten? Täälläkin kun on niin monenlaisia ihmisiä.
Tuo syö oikeasti. Eihän se ole kuin yksi sana, mutta " 'sorry' seems to be the hardest word."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten valita heistä.
Ap valitti. En minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Auttaako se sitten? Täälläkin kun on niin monenlaisia ihmisiä.
Vink vink, se on palstan idea. Juurikin monenlaisten ihmisten vuoksi...