Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni voi aidosti väittää että parisuhteen muodostamisessa sisäinen kauneus on ulkoista tärkeämpää?

Vierailija
14.07.2023 |

Se joka näin sanoo valehtelee.

Kommentit (123)

Vierailija
21/123 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa pariutuu ja valtaosa näyttää täysin tavallisilta, ei miltään kaunottarilta ja komistuksilta. Ei se ulkoinen voi olla tärkeämpää.

No kyllähän se vakka valitsee usein kantensa. Usein kauniilla naisella on komea mies. Tai jos ei ole komea, niin muuten edukseen erottuva. Ja komeilla miehillä on harvoin mitään 150-kiloisia käsipuolessa.

Vierailija
22/123 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teen hyvännäköisellä miehellä, jos se on k.sipää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/123 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sisäinen olisi tärkeämpää, niin silloin käytännössä kaikki sisäisesti kauniit, mutta ulkoisesti susirumat ihmiset saisivat parisuhteen.

Kauneus merkitsee ihmisille eri asioita. Mikä vika susirumassa, susihan on kaunis 😅?!

Vierailija
24/123 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä sisäistä kauneutta ei ole, niin se ulkonäkö on ihan yhdentekevä.

Vierailija
25/123 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisellakaan kauneudella ei pitkällä pötkitä, jos nainen on sisäisesti susiruma.

Vierailija
26/123 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinköhän asti lapsille (varsinkin tytöille) opetettiin, että sisäinen ja ulkoinen kauneus on ikään kuin vastakkaisia, toisensa poissulkevia ominaisuuksia.

En voi missään nimessä vahvistaa ainakaan sitä, että vähemmän viehättävät olisivat ainakaan mukavampia. Voi hyvin olla jopa päinvastoin. Terve itsetunto ja itsestään huolehtiminen näkyy yleensä ulospäin myönteisellä tavalla, vaikkei maailmanluokan kaunotar/adonis olisikaan.

Vierailija
27/123 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ensi kiinnostus yleensä tule ulkoisista seikoista? Itse ihastuin aikoinani miehen peffaan ja silmiin, kohteliaaseen käytökseenkin. Eikä ees pussattu eka iltana. Kimpassa oltu 35 vuotta 😊

Tää oli silloin kun ihmiset vielä tapas toisensa ns luonnollisesti

Totta turiset! Silloin ei ollut mitään tindereitä, onneksi, kirjeenvaihtoilmoituksia vain ja joku 059-puhelin, johon naiset sai soittaa ilmatteeksi, miehet maksoi siitäkin 😅

Vierailija
28/123 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaavasti sisäinen kauneus on yhdentekevää, jos ei ulkonäkö riitä.

Vierailija
29/123 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sisäinen olisi tärkeämpää, niin silloin käytännössä kaikki sisäisesti kauniit, mutta ulkoisesti susirumat ihmiset saisivat parisuhteen.

Kyllä tosielämässä susirumatkin vaan pariutuu, joten ei voi sanoa että ulkoinen kauneus olisi tärkeintä.

Vierailija
30/123 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaavasti sisäinen kauneus on yhdentekevää, jos ei ulkonäkö riitä.

Sekä sisäinen että ulkoinen kauneus on myös sen katsojan silmässä, joten jonkun mielestä hirveän ruma ja ärsyttävä voikin olla ihan jees tyyppi. Harvassa on ne ihmiset jotka on aidosti tosi rumia ja niistäkin osa päätyy parisuhteeseen.

Vierailija
31/123 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän tyyppejä jotka on sekä rumia että totaalisen ärsyttäviä, ja silti pariutuneet. Eikä he ole edes rikkaita. Mites sen selitätte?

Vierailija
32/123 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ensi kiinnostus yleensä tule ulkoisista seikoista? Itse ihastuin aikoinani miehen peffaan ja silmiin, kohteliaaseen käytökseenkin. Eikä ees pussattu eka iltana. Kimpassa oltu 35 vuotta 😊

Tää oli silloin kun ihmiset vielä tapas toisensa ns luonnollisesti

Totta turiset! Silloin ei ollut mitään tindereitä, onneksi, kirjeenvaihtoilmoituksia vain ja joku 059-puhelin, johon naiset sai soittaa ilmatteeksi, miehet maksoi siitäkin 😅

Ihmiset luki aidossa vuorovaikutustilanteessa toisesta asioita, joita on mahdoton tinderin kautta selvittää. Meidän biologia on kuitenkin sama, vaikka käytös ja toimintaympäristö kokenut valtavan muutoksen. Samat pienet vihjeet, joita voimme tulkita vain kohdatessamme toisen, puuttuu. Kuten ilmeet, eleet, ominaistuoksu, kokonaisuus...

Ensin luetaan ihmisestä ja tämän ominaisuuksista ja kiinnostuksenkohteista lista (ja tehdään niiden pohjalta tiedostamatta tulkintoja ja havaintoja) Sitten vasta tavataan, kun tilanne on jo mitä on...

Ei ole luonnollinen marssijärjestys tämä. Mutta sitä en tietenkään sano, etteikö tinderin ym kautta voisi löytää hyvää ja kestävää suhdetta. Jotkut aina löytää!

Vierailija
33/123 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että valinnat on ollut pääsääntöisesti aika rumia niin sisältä kuin ulkoakin.

Vierailija
34/123 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se ulkoinen kauneus pitkälle kuitenkaan kanna. Ja en valehtele.

Olen ollut parisuhteessa parikymmentä vuotta ja pidän suhdetta onnellisena, niin kyllä kauneudella ja ulkoisella olemuksella ei ole mitään merkitystä, vaan edelle menevät kumppanin kanssa sama arvopohja, kunnioitus ja luottamus, arvostus, toisen huomioiminen, empatia ja hienotunteisuus.

Vierailija
35/123 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä.

M39

Vierailija
36/123 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä eläisi ikävän ihmisen kanssa, vaikka olisi miten komeaa katseltavaa. Itse asiassa alkaa näyttääkin ikävältä, jos luonne on mätä.

Vierailija
37/123 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että on olemassa ihmistä, joka olisi valmis "antamaan mahdollisuuden" ihan kenelle tahansa joka tulee iskemään, vaan kyllä aina ensimmäisenä jokainen katsoo riittääkö ulkonäkö. Se tietysti riippuu täysin ihmisestä minkä ulkonäön kokee riittäväksi. Mitä paremman näköinen ihminen on itse, sitä korkeammalla rima yleensä on.

Minä olen, eikä luonteenkaan ole tarvinnut miellyttää.

Vierailija
38/123 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon näin, sellaisen isän ja äidin lapsena, joilla oli molemmilla massiiviset pääviat. Olisivat olleet mielummin rumia kuin pirut (äiti oli nuorena todella kaunis, isä ihan normaali) kuin niin henkisesti kuin fyysisesti väkivaltaisia paskiaisia. Tästä syystä olen kärsinyt vuosikymmeniä mielenterveysongelmista vailla kykyä minkäänlaiseen ihmissuhteeseen, mikä lisää sitä henkistä kärsimystä.

Vierailija
39/123 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että on olemassa ihmistä, joka olisi valmis "antamaan mahdollisuuden" ihan kenelle tahansa joka tulee iskemään, vaan kyllä aina ensimmäisenä jokainen katsoo riittääkö ulkonäkö. Se tietysti riippuu täysin ihmisestä minkä ulkonäön kokee riittäväksi. Mitä paremman näköinen ihminen on itse, sitä korkeammalla rima yleensä on.

Minä olen, eikä luonteenkaan ole tarvinnut miellyttää.

Miksi ihmeessä? Nyt kiinnostaisi tietää minkä näköinen olet itse. Jos arvaan oikein niin omakaan ulkonäkösi ei ole sinulle kovin tärkeää.

Vierailija
40/123 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on hyllyvän löllyvän kehopositiivinen ihrainen ulkoinen olemus, niin siinä ei auta yhtään vaikka kuinka olisi sisäisesti kaunis, koska se kauneus on hautaunut sinne syvälle ihrakerrosten alle :D

En tiedä minkä näköinen olet, mutta jonnekin hyvin syvälle sinunkin sisäinen kauneus on hautautunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi