Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin ihastut toisessa ihmisessä?

Vierailija
14.07.2023 |

Itse yleensä (18v nainen) ihastun ensin miehessä ystävällisiin silmiin. Ei oo väliä onko brunette,blondi vai punapää mutta silmät on se juttu. Sitten muutenkin ystävällinen ja hauska olemus, ei mitään pahoja poikia. Jos muutenkin arvot on samat, niin sitten on napakymppi, ei oo vielä löytynyt.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että ihastus ja kiinnostuminen mennyt sekaisin.

Itse kiinnostus luonnolliseen kauneuteen ja yhteen tiettyyn ominaisuuteen jota ei kaikilla ole.

Ihastun moniin eri asioihin, mutta tärkein on miten sängyssä homma toimii. Jos kaikki vastuu on minulla silloin mahdollinen suhde on jo tuhoon tuomittu. Eikä auta edes se että suurilta osin toinen olisi melkein täydellinen.

Taitaa olla aika yleistä nykyään varsinkin miehillä tämä että ihastutaan seksitaitoihin. Ihanaa olisi jos tällaiset kertoisivat asiasta etukäteen, niin esimerkiksi kokemattomat tietäisivät jättää väliin.

En tarkoittanut että pitäisi olla jotain taitoja vaan että osallistuisi. Ja myös on tärkeää että "kemia" toimii myös pedin puolella.

Vierailija
42/59 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tykkäättekö vain itsevarmoista, hauskoista ja komeista miehistä? 🥺

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaistoan, että tämä olis mulle täysin väärä ihminen. Sellaiseen sitten ihastun. Aina.

Vierailija
44/59 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän on sellainen pitkä, siisti olemus, ystävällinen,huumorintajuinen, vaatimaton, älykäs, omaan silmään hyvin komea ja isonenäinen :) ihana J.

Vierailija
45/59 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on vihreät silmät, paksut hiukset ja siistit kädet. Myös paksu lompakko auttoi asiaa.

Olet törkeä. Et ansaitse miestäsi.

Onhan tässä jo 34 vuotta kimpassa oltu.

Kuinka vanhoja oikein olette? Harvemmin nuorella miehellä on paksu lompakko. Provo.

Vierailija
46/59 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enempi seuraan tätä palstaa sitä enempi inhoan suomalaisia feministejä. 

Älä selitä. Kyllä sulle kelpaisi🤣.

Vierailija
47/59 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys ja huumorintaju. Menevät heilahtaen ohi ulkonäöstä ja pituudesta.

Vierailija
48/59 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuuteen.

Vierailija
49/59 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hän on sellainen pitkä, siisti olemus, ystävällinen,huumorintajuinen, vaatimaton, älykäs, omaan silmään hyvin komea ja isonenäinen :) ihana J.

Olen aina miettinyt, kun sanotaan pitkä, tarkoitetaanko sillä objektiivisesti vai subjektiivisesti pitkää?

Objektiivisesti pitkä olisi minusta joku 190+cm, subjektiivisesti pitkä voi taas olla vaikka 175cm jos toinen on 160cm.

Toki tämäkin on varmaan täysin yksilökohtaista, että miten sen määrittelee.

Vierailija
50/59 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvien väliin...

Vierailija
51/59 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kiinnostus luonnolliseen kauneuteen ja yhteen tiettyyn ominaisuuteen jota ei kaikilla ole.

Ihastun moniin eri asioihin, mutta tärkein on miten sängyssä homma toimii. Jos kaikki vastuu on minulla silloin mahdollinen suhde on jo tuhoon tuomittu. Eikä auta edes se että suurilta osin toinen olisi melkein täydellinen.

Taitaa olla aika yleistä nykyään varsinkin miehillä tämä että ihastutaan seksitaitoihin. Ihanaa olisi jos tällaiset kertoisivat asiasta etukäteen, niin esimerkiksi kokemattomat tietäisivät jättää väliin.

En tarkoittanut että pitäisi olla jotain taitoja vaan että osallistuisi. Ja myös on tärkeää että "kemia" toimii myös pedin puolella.

Miten sä olet harrastanut seksiä niin ettei toinen osallistu? Millaista se käytännössä on? Tulee mieleen pelkästään raiskaus.

52/59 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on kiva, kiltti, mukava ja fiksu. Ja oikein todella hyvin suuret ja riippuvat rinnat naisella. Myös oikein leveä takapuoli on kaunis feminiininen ulkoinen ominaisuus! Mitä enemmän näitä löytyy, niin sitä viehkeämpi nainen mielestäni!

Vierailija
53/59 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa sen kummemmin, mutta ihastun, kun toisen kanssa on vetovoimaa ja kipinää. Minkään yksittäisen ominaisuuden perusteella se ei tapahdu.

Vierailija
54/59 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sä olet harrastanut seksiä niin ettei toinen osallistu? Millaista se käytännössä on? Tulee mieleen pelkästään raiskaus.

Vastauksestasi taas tulee mieleen teini-ikäisten lasteni mukahauskat sarkastiset vastaukset mihin tahansa kysymykseen, kun haluavat vältellä itse aihetta. Jokainen kun tietää, mitä "osallistua" -verbillä tarkoitetaan aikuisten parisuhteessa sängyssä.

Vierailija
55/59 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukisin sinuna muutamaan kertaan henkilön kirjoitukset, ennen kuin yrittää vitsiä vääntää.

Vierailija
56/59 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuminen on minulla nykyisin sitä, että herää halu mennä sänkyyn kyseisen miehen kanssa. En etsi parisuhdetta, koska olen jo sellaisessa.

Kiinnostun miehistä, jotka ovat mukavia ja ystävällisiä. Tykkään urheilullisista miehistä, joilla on esim näkyvät vatsalihakset. Tämä on hassua, miten iän mukana olen yhä enemmän alkanut kiinnittämään huomiota ulkonäköön, kun nuorena etsin enemmän muita ominaisuuksia. Ehkä tämä johtuu nimenomaan siitä, etten etsi parisuhdetta, vaan kiinnitän mieheen huomiota vain, jos syystä tai toisesta tulee tunne, että tuon kanssa haluaisin mennä sänkyyn.

Ensisijaista on kuitenkin ystävällisyys, lempeys, tietynlainen mielen voimakkuus, poikamainen hymy ja kyky ajatella muita. Sen jälkeen ulkonäkö saattaa iskeä niin, että tekisi mieli harrastaa seksiä hänen kanssaan. Mutta näitä tulee aika harvoin vastaan. Onneksi.

Vierailija
57/59 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastauksestasi taas tulee mieleen teini-ikäisten lasteni mukahauskat sarkastiset vastaukset mihin tahansa kysymykseen, kun haluavat vältellä itse aihetta. Jokainen kun tietää, mitä "osallistua" -verbillä tarkoitetaan aikuisten parisuhteessa sängyssä.

Eli kyse oli kuitenkin taidoista. Näin arvelinkin.

Vierailija
58/59 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaat vaatteet, iho ja hiukset. Keskustelutaito, äly, välittömyys, rentous. Tuoksu raikas, ei voimakkaita parfyymeja.

(Ei tungettelevuutta, ehdottomuutta, alatyylisiä vitsejä, paljon kirosanoja tai muiden ihmisten haukkumista tai syyttelyä.)

Vierailija
59/59 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääneen, luonteeseen ja silmiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän