Mihin ihastut toisessa ihmisessä?
Itse yleensä (18v nainen) ihastun ensin miehessä ystävällisiin silmiin. Ei oo väliä onko brunette,blondi vai punapää mutta silmät on se juttu. Sitten muutenkin ystävällinen ja hauska olemus, ei mitään pahoja poikia. Jos muutenkin arvot on samat, niin sitten on napakymppi, ei oo vielä löytynyt.
Kommentit (59)
Ihastua voi ulkonäköön ja rakastua sitten ihan muihin ominaisuuksiin.
Hymy ehdottomasti, se saa pikkuhousut märiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni on vihreät silmät, paksut hiukset ja siistit kädet. Myös paksu lompakko auttoi asiaa.
Olet törkeä. Et ansaitse miestäsi.
Onhan tässä jo 34 vuotta kimpassa oltu.
Ei kysytty.
Eipä niin, mutta perustelin vastaukseni.
Missä?
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen antaa anaalia niin olen myyty.
Mihin sinut myydään?
Varaosiksi kiinaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni on vihreät silmät, paksut hiukset ja siistit kädet. Myös paksu lompakko auttoi asiaa.
Ei kysytty.
Missä?
Tällä foorumilla.
Vierailija kirjoitti:
Kai senttään hymyilijältä jotain muutakin edellytetään että tuollai tapahtuu.
Huomioonottavaisuus, rehellisyys, kiltteys. Sellainen mies jonka kanssa tulee hyvin turvallinen olo, huumorintaju, hellä kosketus, pitää sanansa ja lupauksensa.
Ei ehdota ainakaan mitään kinky- tai anaaliseksijuttuja, eikä yritä tyrkyttää sellaisia vaatteita mun päälle joihin en itse luonnostaan pukeudu, ne saa lopahtamaan kiinnostukseni täysin ja tiedän että ei ole mulle tarkoitettu ainakaan tuollainen.
Sellainen mies jo tykkäsi myös entisen liiton lapsestani. On hänelle hyvä isäpuoli edelleen.
Muuten en olisikaan hänen kanssaan.
~ mummo ~ kirjoitti:
Sellainen mies joka tykkäsi myös entisen liiton lapsestani. On hänelle hyvä isäpuoli edelleen.
Muuten en olisikaan hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo tunnen äijän. Kusipää.
Ulkonäkö kiinnittää huomion, mut ihastumiseen tarvitaan muuta. Ihastun jos ulkonäkö miellyttää ja tuntuu että kemiat kohtaa ja on luonteva olo yhdessä ja samanlainen huumorintaju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kysytty.
Missä?
Tällä foorumilla.
Et perustellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tunnen äijän. Kusipää.
Ok. Tuommoisia miehiä on Suomessa paljon. Varsinkin valtion viroissa.
Ehkä sinä tunnet huoltoaseman rasvarin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kysytty.
Missä?
Tällä foorumilla.
Et perustellut.
Jos et ymmärrä niin minkäpä minä sille voin.
Luulen että ihastus ja kiinnostuminen mennyt sekaisin.
Itse kiinnostus luonnolliseen kauneuteen ja yhteen tiettyyn ominaisuuteen jota ei kaikilla ole.
Ihastun moniin eri asioihin, mutta tärkein on miten sängyssä homma toimii. Jos kaikki vastuu on minulla silloin mahdollinen suhde on jo tuhoon tuomittu. Eikä auta edes se että suurilta osin toinen olisi melkein täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että ihastus ja kiinnostuminen mennyt sekaisin.
Itse kiinnostus luonnolliseen kauneuteen ja yhteen tiettyyn ominaisuuteen jota ei kaikilla ole.
Ihastun moniin eri asioihin, mutta tärkein on miten sängyssä homma toimii. Jos kaikki vastuu on minulla silloin mahdollinen suhde on jo tuhoon tuomittu. Eikä auta edes se että suurilta osin toinen olisi melkein täydellinen.
Taitaa olla aika yleistä nykyään varsinkin miehillä tämä että ihastutaan seksitaitoihin. Ihanaa olisi jos tällaiset kertoisivat asiasta etukäteen, niin esimerkiksi kokemattomat tietäisivät jättää väliin.
1. kauniit kasvot
2. hoikka
3. hyvät tissit
4. sopiva perse
5. hymyilee
6. riittävän älykäs
7. osaa keskustella asioista
Mukavaan ja tasaisen rauhalliseen luonteeseen, sekä sivistyneeseen ulosantiin. Kauniiseen peppuun ja peppuseksihalukkuuteen.