Miksi raadamme niska limassa jotta ahneella sukupolvella olisi suurempi eläke?
Ovat kaiken ovat muutenkin saaneet helpolla verrattuna nykynuoriin/työikäisiin? Ja niin ahneita ja itsekkäitä ovat vielä kaiken päälle. Omilla 70+ vanhemmillakin omaisuutta useampi asunto, miljoonien arvosta yhteensä, eivätkä MITÄÄN ole koskaan antaneet lapsilleen. Ei puhettakaan että olisivat auttaneet vaikkapa ensiasunnon ostossa tai vastaavaa. Siinä vaan hilloavat omaisuuttaan varmaan hautaan asti, vaikka jo vuosia ovat mukamas lupailleet kaikkea.
https://www.is.fi/taloussanomat/oma-raha/art-2000005122519.html
Kommentit (1202)
Miksi sä olit tyhmä ja kerroit kaverille, että kirjoitat tänne. Luulitko, että siihen voi luottaa?
Minä olen ollut puolison kanssa yhdessä jo 27 vuotta emmekä ole vielä olleet ulkomaanmatkalla, sitä on oikea pienituloisuus.
No, todellakin tulee oksennusta suuhun kun naisella on 3 lasta ja kaikilla eri isä. Jakorasia äitinä.
Hoitajat ovat usein täysin piittaamattomia kaikista säännöistä. Sellainen ammattikunta se.
Meidän kaupungissa on tuollainen huoraäiti ja miehet sai herpeksen.
Herpeksen levittämisestä saa nykyään tuomion eli olet alinta kastia jos sulla on se.
Todella nolo muija, 3 lasta ja kaikilla eri isä.
Nuo Uudenkaupungin irtisanomiset. Ovatko jo saaneet uutta työtä. Ansiosidonnaista kohta enää puoli vuotta jäljellä ja sen jälkeen työmarkkinatuki 580 netto.
Ketä noita ohi aiheen tekstejä on kirjoittanut.
T. Hönö
Näyttää olleen yhdessä ketjussa, mutta ei ole mun 😂
Ansiosidonnaistako leikataan koska ei muka ole rahaa.
Kyllä on eli voidaan tehdä palkkatukityöt ja työkokeilut päin vittua
Oho meni allergia ruoka väärälle ihmiselle
Vierailija kirjoitti:
Ketä noita ohi aiheen tekstejä on kirjoittanut.
T. Hönö
Näyttää olleen yhdessä ketjussa, mutta ei ole mun 😂
Se kopioi näköjään kaikkien anonyymien tekstit.
Sosiaaliohjaajat sanovat, että palveluita ei riitä kaikille eläkeläisille ja omaisten on osallistuttava.
Ei osallistuta, ei ole sellaista lakia 😂
minusta on ihanaa, että ilkeä anoppi jää ilman hoitoa. Mitä teki vain yhden lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Jos synnyttää 2 lasta eri vuosina niin luulisi, että edes toisessa synnytyksessä saisi kivunlievitystä.
Poliisi ei ehdi kolaripaikalle eikä palolaitokseltakaan ketään, pitää varmaan pestä niitä paloautoja ja kalustohuoltoa.
Eihän sulla äsken ollut yhtään lasta, kun ei ollut varaa. Ukrainan rintama kutsuu :D
Vierailija kirjoitti:
Sen nimi on tiedossa. Nimittäin se tyhmä oli kertonut kaverille, että kirjoittaa tänne.
Joo, tamperelaismiehen nimi on tiedossa.
Kun pitää olla köyhä niin ei ole rahaa kenkiinkään!
Niin metsä vastaa kuin huudetaan ilkeille anopeille. Edes hoitajat ei auta 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen nimi on tiedossa. Nimittäin se tyhmä oli kertonut kaverille, että kirjoittaa tänne.
Joo, tamperelaismiehen nimi on tiedossa.
Tamperelaisen kaveri nimittäin juorusi.
Kaikki nauraa noita savuton sairaala tekstejä