Rintaliivit aiheuttavat kipua
Miten pystytte pitämään koko päivän niitä? Minä en pysty, kun rintakehä kipeytyy ja tuntuu, ettei pysty kunnolla edes hengittämään.
Ja ei ole väärä koko.
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Ap näyttää vaan kommentoivan jokaiseen vinkkiin, että ei käy hänelle. Ja sitten valittaa että rinut sattuu.
Älä tee mitään, kyllä se tuntohermo joskus siitä painauman alta kuolee pois...
Vastauksista päätellen kivun (kiukun) syy voi olla henkinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan kannata ostaa liivejä, jotka tuntuvat joltakin.
Valehtelet itsellesi, jos väität, etteivät ne tunnu miltään.
Miehet nauraisivat, jos heille pakotettaisiin kiristetty kuminauha kehon ympäri.
Miksi minä itselleni valehtelisin? Todella vaikea löytää sellaisia, jotka eivät tunnu miltään. Joskus sentään olen onnistunut löytämään, mutta varmasti liivikauppiaitten mielestä liian isot.
Näillä mitoilla olisi hyvä olla kaarituelliset, mutta missä on kapeita ja matalia kaaria 75G-koossa? Olen kuvitellut, että kaaret pitäisi olla jokseenkin rintojen alla niin, että sinne ei jää mitään hikipoimua. Mutta lähes kaikissa kaaret painavat kainaloita ja edessä törröttävät rumasti rintojen välissä. Eikö ne pitäisi olla edessä rintalastaa vasten?
Pitäisi olla rintalastaa vasten. Jos näin ei ole, on kuppisi todennäköisesti noin 2 kokoa liian pieni.
Olen kokeillut H-kuppia, mutta sama ongelma kaarituen kanssa. Mistä löytyisi 75K?
Lumingerie.fi paljonkin vaihtoehtoja https://www.lumingerie.fi/tuotehaku?s=75&s2=K%2FH
Käytän nykyään vain Cubuksen rintaliivitoppeja. En kestä tavallisia puristavia ja ahdistavia rintaliivejä nykyisin lainkaan. Toppi ei kyllä tue yhtään, joten kovin iso- tai löysärintaiselle eivät välttämättä sovi.
Vierailija kirjoitti:
Ap näyttää vaan kommentoivan jokaiseen vinkkiin, että ei käy hänelle. Ja sitten valittaa että rinut sattuu.
En kysellyt vinkkejä, kun olen kokeillut jo kaiken.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lihvauus ei tule yksin.
INCEL turpa kiinni. Sulla ei ole mitään käsitystä naisten rinnoista, niiden painosta, sijainnista tai siitä, miten ne vaikuttavat lihaksistoon.
Tissi on rasvaa. Estrogeenituotanto edellyttää rasvaa. Jos sinä kammoat naisellisia muotoja, olet todennäköisesti hmo tai pdo.
Joka tapauksessa painu helvettiin ja sitä ennen kuole yksin kun et ihmiskuntaan sopeudu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olisit sitten otsikoinut "Haluan vain ulista".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olisit sitten otsikoinut "Haluan vain ulista".
Sillä tavalla tämä onkin otsikoitu...
Ap
Oliko sulla ideana kerjätä ihailua maataloushinkkiesi takia? Ehkä parempi foorumi olisi joku Ylis. Siellä on miehiä, joilla on imetysfiksaatio.
Me naiset arvostamme rinnoissa vaivattomuutta, koska elämä on prkl työlästä muutenkin.
Kivut on sun oma valinta. Niistä pääsee hyvillä liiveillä, treenillä ja viimeiseksi pienennysleikkauksella, joka tehdään julkisella sektorilla.
Vääränlaiset liivit. Itsellä on tällä hetkellä vain kaksi mallia joita voin pitää. Välillä kokeilen muita, tuhlaan satasia vain huomatakseni että en voi pitää.
Minulla on isot joten tarvitsen myös tukea.
Normihommissa, kotona, kaupassa jne. nämä ovat ihan älyttömän mukavat: Triumph FIT SMART
Liikuntaan Shock absorbit.
Itseasiassa kotona jos kevyt riittää, eli en tee mitään missä rinnat liikkuu: schiesserin toppi
Vierailija kirjoitti:
Oliko sulla ideana kerjätä ihailua maataloushinkkiesi takia? Ehkä parempi foorumi olisi joku Ylis. Siellä on miehiä, joilla on imetysfiksaatio.
Me naiset arvostamme rinnoissa vaivattomuutta, koska elämä on prkl työlästä muutenkin.
Kivut on sun oma valinta. Niistä pääsee hyvillä liiveillä, treenillä ja viimeiseksi pienennysleikkauksella, joka tehdään julkisella sektorilla.
Nyt on joku herännyt väärällä jalalla :D Mutta kerro toki miten treeni vaikuttaa siihen, ettei rintaliivit tunnu puristavilta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vääränlaiset liivit. Itsellä on tällä hetkellä vain kaksi mallia joita voin pitää. Välillä kokeilen muita, tuhlaan satasia vain huomatakseni että en voi pitää.
Minulla on isot joten tarvitsen myös tukea.
Normihommissa, kotona, kaupassa jne. nämä ovat ihan älyttömän mukavat: Triumph FIT SMART
Liikuntaan Shock absorbit.
Itseasiassa kotona jos kevyt riittää, eli en tee mitään missä rinnat liikkuu: schiesserin toppi
Kiitos. Nuo Triumphit vaikuttaa kokeilemisen arvoisilta. Harmi vaan, että kokoluokitus on noin outo, yleensä minulle ei sovi mitkään yleiskoot. Mutta testaan, jos jostain löydän sovitettavaksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olet kokeillut topit, bodyt, isommat, pienemmät, urheiluliivit ...
Jos mikään ei käy, niin sitten vika on ehkä jossakin muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olet kokeillut topit, bodyt, isommat, pienemmät, urheiluliivit ...
Jos mikään ei käy, niin sitten vika on ehkä jossakin muualla.
Olen kokeillut kaikki.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kävisikö tällainen toppimalli?
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/sloggi-zero-feel-flow-naisten-t…
Ei taida sopia. Kankaan reuna tuntuu kainaloissa pahalta ja liivi nousee ylöspäin ja litistää rinnat oudosti. Olkaimet löystyvät alta aikayksikön ja putoavat.
Mä oon ostanut istuvia urheilurintaliivejä jotka näyttävät enemmän tavanomaisilta rintaliiveiltä kuin urheilutopeilta. Ellei päällä ole jotain olkaimellista toppia tai ohutta paitaa niin ei noita huomaa.
Jos taas täytyy pitää asiallisemman pukeutumisen vuoksi kaarituellisia liivejä niin ei niiden kuulu sattua. Niiden pitäisi vain istua hyvin joka puolelta ja olla ryhdikkäät. Niitäkin on toki erilaisia. Calvin Kleinilla oli joskus hyvät sekä useammat Cubuksella.
Kuka nostaa näitä ikivanhoja keskusteluja??
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Change kauppaan ei kannata mennä. Ne myy väkisin sulle vaikka mummonsa päältä liivit koosta välittämättä. Ja niillä on aikaraja johon kaupat pitää lyödä lukkoon, ostat kolmannet sovitetut tai itket ja ostat.
Mene jonnekin missä saat itse kokeilla rauhassa eri malleja ja kokoja ilman, että joku myyjä arvostelee vieressä. Kun löydät oikean koon, sitten malleja selaamaan.
Ja: urheilurintsikat. Best. Ei ole pakko käyttää kaarituellisia pushuppeja arjessa.
Myös ei-uhreiluliiveissä on vaikka millä mitalla tarjolla kaarituettomia ei-pushuppeja. Itse en ole ikipäivänä mitään pushuppeja käyttänyt sen enempää arjessa kuin juhlassakaan. Ei näitä lolloja tarvitse enää erikseen toppauksilla ja pushauksilla isommilta saada näyttämään :D
Hauskinta on ollut täytetyt imetys- ja urheiluliivit. Mihin imettävä äiti tai urheileva nainen tarvitsee lisätäytteitä????
Jos on eriparisuutta rinnoissa niin joustopitsi on hyvä olla siinä , toppaamaton tai puolitopattu liivi..
PerusKaupassa ne kupit on tehty vain yhdestä palasta niin eipä ne kovin hyvin muotoudu sen rinnan mukaan..
Lumingerie verkkokaupassa on mielestäni hyvä asiakaspalvelu.. ja laaja valikoima..ja oikeesti niitä isompia kuppi sekä ympäryksiä.. sitten mikä vielä vaikuttaa on niiden kaaritukien leveys sekä korkeus..jos on lyhyt niin helposti korkeat kaarituet pistää kainaloihin..
Käytä urheilurintaliivejä. Ovat napakat, mutta eivät paina ikävästi.