Jos mies maksaa liian helposti naiselle treffeillä, alkaako nainen ajatella "tuo mies maksaa helposti"
Jolloin jatkossa mies joutuu maksamaan naisen kaikki menot? Sen takia on pakko olla tiukkana, ettei kaikki rahat kulu.
Kommentit (153)
Jos mies maksaa treffeillä ja häntä pitää oikein maanitella siihen, niin ei jumalauta mikä ihmeen aloitus tämäkin on? Eikö se nainen osaa sanoa treffien aluksi, että ei ole rahaa, tehdään jotain ilmaista, mennään vaikka kävelylle?
Jos ongelmat ovat tuota tasoa, onko edellytyksiä parisuhteelle, vai onko kyseessä jonkunlainen hyötysuhde alunperinkin, missä kannattaisi vaikka oikein maksaa verot ja tehdä kuitit kaikesta.
Missä jenkkilässä nyt eletään? Siellähän mennään tosiaan rahasta naimisiin. Toivottavasti ihmiset nyt tajuavat, että täällä eivät saa toisen omaisuudesta mitään puoliskoja, eivätkä mitään ihmeellisiä elatusmaksuja edes lapsista, vaikka toinen olisikin rikas ja haksahtanut onnenonkijan kanssa parisuhteeseen ja vaikka naimisiin. Toisin kuin amerikkalaisten teeveessä.
Vierailija kirjoitti:
No ei kai yksikään itseään kunnioittava nainen ole kiinnostunut miehestä, jolla ei ole edes sen verran pätäkkää, että pystyy ravintolassa maksamaan. Kyllä köyhyys on melkoinen turn off, aina ollut, ja pihiys myös.
Puhu omasta puolestasi vaan. Monia meistä ei kiinnosta vittuakaan miehen rikkaus tai köyhyys, vaan ne on ihan muita asioita, joilla on väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap kysyt? Ethän sä deiteille edes pääse.
Olen sopinut ensitreffit kotiin, jolloin se ei tule liian kalliiksi.
Saita ja köyhä siis. Ok, en enää ihmettele kyselytulvaa. Sosiaalisesti kömpelö mies on turn off.
Voin myöhemmin maksaa enemmän kun varmistuu, että naisella moraalista selkärankaa ja ei yritä maksattaa kaikkea miehellä.
Turhaan yrität enää vakuutella mitään, se juna meni jo. Olet saita ja köyhä.
MInne helvettiin se tasa-arvo hävisi kun rahasta puhutaan?
Miksi miehet ovat aina niin kovin huolissaan ja suorastaan pelkäävät sitä, jos joutuvat ensitreffeillä tarjoamaan treffikumppanille jonkun yht. 10€ hintaisen kaakaon ja kakkupalan?
Christiiina kirjoitti:
Mitä ap tarkoitat, että "jos mies maksaa liian helposti"? Jos mies haluaa tarjota ravintolassa/kahvilassa ruuan, niin eikö hän vaan voi yksikertaisesti sanoa, että "Minä voin tarjota" tai "saanko tarjota sinulle?"
Jos mies maksaa liian helposti ensimmäisillä treffeillä, nainen alkaa usein olettaa miehen maksavan jatkossa kaiken ja omaa rahaa ei tarvitse käyttää ollenkaan.
Oli jokseenkin järkytys, kun olin viimeksi suomalaisen kanssa treffeillä ja mies oletti mun maksavan omat juomat. Toki mielelläni maksan omat kulut, mutta kun edelliset poikaystävät olivat paikallisia ja heidän mielestä ei olisi tullut kuuloonkaan, että olisin maksanut omat juomani.
T. Ulkosuomalainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai yksikään itseään kunnioittava nainen ole kiinnostunut miehestä, jolla ei ole edes sen verran pätäkkää, että pystyy ravintolassa maksamaan. Kyllä köyhyys on melkoinen turn off, aina ollut, ja pihiys myös.
Puhu omasta puolestasi vaan. Monia meistä ei kiinnosta vittuakaan miehen rikkaus tai köyhyys, vaan ne on ihan muita asioita, joilla on väliä.
Elätä sinä rauhassa niitä köyhiä.
Vierailija kirjoitti:
MInne helvettiin se tasa-arvo hävisi kun rahasta puhutaan?
Lopeta mutsis takamuksen kuolaaminen ja keitäpä mammalle kahvit. Äidin pitää näemmä jatkaa kasvatusta.
Christiiina kirjoitti:
Miksi miehet ovat aina niin kovin huolissaan ja suorastaan pelkäävät sitä, jos joutuvat ensitreffeillä tarjoamaan treffikumppanille jonkun yht. 10€ hintaisen kaakaon ja kakkupalan?
Syrjäytyneet haaveilee ensitreffeistä ja luovat samalla uhkakuvia, joista saavta lohtua yksinäisyyteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elätä sinä rauhassa niitä köyhiä.
Niin oon tehnytkin 😊
Miehet ei oikein tunnu tykkäävän, kun he haluavat tarjota ja minä sanon, että maksan itse omat syömiset ja juomiset. Joskus tulee noloja tilanteita, kun asiasta pitää vääntää tarjoilijan edessä tai kassalla. En halua sitten tavata heitä toista kertaa, kun jo alussa meinaa mennä riitelyksi.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Mitä ap tarkoitat, että "jos mies maksaa liian helposti"? Jos mies haluaa tarjota ravintolassa/kahvilassa ruuan, niin eikö hän vaan voi yksikertaisesti sanoa, että "Minä voin tarjota" tai "saanko tarjota sinulle?"
Jos mies maksaa liian helposti ensimmäisillä treffeillä, nainen alkaa usein olettaa miehen maksavan jatkossa kaiken ja omaa rahaa ei tarvitse käyttää ollenkaan.
Harva nainen elää tuilla ja olettaa rahan tulevan taikaseinästä. Kyllä sinkkunainen maksaa asumisensa ja elämisensä omalla palkallaan ja odottaa samaa treffikumppaniltaan.
Christiiina kirjoitti:
Se on työttömälle iso raha.
Tarjosin ekoilla treffeillä kaffet ja nainen tarjos sit toisilla. Oltiin varmaan molemmat liian helppoja.
Vierailija kirjoitti:
[Jos mies maksaa liian helposti ensimmäisillä treffeillä, nainen alkaa usein olettaa miehen maksavan jatkossa kaiken ja omaa rahaa ei tarvitse käyttää ollenkaan.
eIkö se tuntuisi reilulta, että kumpikin vuorollaan tarjoaa?
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Se on työttömälle iso raha.
Kannattaisiko miehen sitten ensin hankkia se työpaikka ja lopettaa muiden ihmisten lompakolla eläminen?
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei oikein tunnu tykkäävän, kun he haluavat tarjota ja minä sanon, että maksan itse omat syömiset ja juomiset. Joskus tulee noloja tilanteita, kun asiasta pitää vääntää tarjoilijan edessä tai kassalla. En halua sitten tavata heitä toista kertaa, kun jo alussa meinaa mennä riitelyksi.
Tuossa tapauksessa antaisin sen miehen maksaa riitelemättä mutten välttämättä suostu toisiin treffeihin. Koska ukot oikeasti kuvittelee saavansa jotain vastinetta yhdestä kahvista.
Onko täällä kukaan ollut treffeillä, joilla nainen olisi ääneen pyytänyt miestä maksamaan omat kulunsa? Kuulostaa täysin vieraalta suomalaisessa kulttuurissa.
Jokainen maksaa omansa. Reilua. Seksiä harrastetaan, jos kiinnostaa. Ulinat pois.