Jos mies maksaa liian helposti naiselle treffeillä, alkaako nainen ajatella "tuo mies maksaa helposti"
Jolloin jatkossa mies joutuu maksamaan naisen kaikki menot? Sen takia on pakko olla tiukkana, ettei kaikki rahat kulu.
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Jokainen maksaa omansa. Reilua. Seksiä harrastetaan, jos kiinnostaa. Ulinat pois.
Vain uranaiset suostuvat maksamaan omat laskut treffeillä, mutta heillä yleensä on muita puutteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen maksaa omansa. Reilua. Seksiä harrastetaan, jos kiinnostaa. Ulinat pois.
Vain uranaiset suostuvat maksamaan omat laskut treffeillä, mutta heillä yleensä on muita puutteita.
Saat tapailla perinteisiä naisia. Et tarvii siihen meidän mammojen lupaa.
Ei vaan nainen ajattelee että kiva tuo mieshän tietää miten kuuluu toimia ja maksaa kaiken naiselle kun kyllähän naisen pitää saada ihanat ja romanttiset reffit maksoi mitä maksoi varsinkin kun on itse päättänyt että on miehen tehtävä maksaa ne mutta mies ei tidellakaan saa odottaa naiselta rahoilleen vastinetta
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan nainen ajattelee että kiva tuo mieshän tietää miten kuuluu toimia ja maksaa kaiken naiselle kun kyllähän naisen pitää saada ihanat ja romanttiset reffit maksoi mitä maksoi varsinkin kun on itse päättänyt että on miehen tehtävä maksaa ne mutta mies ei tidellakaan saa odottaa naiselta rahoilleen vastinetta
Aasiassa neitsyt nälkäisten miesten tiedetään tuovan köyhälle kylälle rahaa. Saat "anteliaan" neitsyen rahaa vasten. Mitä kalliimpi sitä varmemmin on puhdas. Ostotapahtuman jälkeen joudut yhä elättämään naisen sukua vaikka nainen työllistyisi.
Vierailija kirjoitti:
Dracula kirjoitti:
Mitä vähemmän nainen tykkää sinusta, sitä enemmän maksat.
Varmista ensin, että nainen tykkää sinusta oikeasti, eikä vain lompakostasi,
valitettavasti sellaisiakin on liikkeellä.
Muista, että mikään määrä rahaa ei saa naista tykkäämään sinusta,
jos hän ei vaan jostain syystä tykkää sinusta.
Meinaatko että tonttu meinaa äitinsä joutuneen väkisinmaatuksi? Hemmetin helmi kahvihetki tulossa..
Kas, päätit että minä saan ohjailla tunteitasi. Jos et näe tekstissä muuta kuin omia fiiliksiäsi, ok.
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin maksaa sinulle välimerkkejä, niin sinun kommentteja olisi helpompi lukea.
En ajattele. Se on miehen tehtävä joka tapauksessa maksaa ensimmäiset treffit koska pyytäjä maksaa kun eihän naiset pyydä vaan naisia pyydetään. Naiselle on hakalampi kokea olevansa haluttu, himottu ja tavoiteltu jos nainen tekee alotteet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ymmärrä koko aloitusta. Maksaa liian helposti?
No jos pelkää maksumiehen roolia, niin sovi treffit maksuttomiin paikkoihin. Ainakin täällä pääsee toisinaan museoihin ilmaiseksi, puistot ovat aina ilmaisia (nyyttikestit "puoli-ilmaisia"), nyt kesällä täällä saa paikallisbussillakin ajella ilmaiseksi, ranta on ilmainen, on ilmaisia nähtävyyksiä, ihana vanha kaupunki hienoine taloineen joita voi yhdessä ihastella ja kuvitella millainen perhe niissä asuu/asui.
Omia parhaita ensitreffejä ovat olleet kävelylenkki kesäsateessa, luistelua ulkojäillä, patikointi lähellä olevalle laavulle + nuotio, tulokseton onginta ja kuutamouinti. Rantakaupungissa kun asun, niin rantakalliot ja viini, minttukaakao tai glögi vuodenajasta riippuen irrottaa hyvin kielenkantoja. Yhdet ensitreffit olivat kotonani, kaivoin grillin lumihangesta, pistin tulille ja grillasin bravuurini, katsottiin vielä illalla yhdessä Suomen MM-lätkäpeli. Treffikumppani ihastui ruokaan ja minä lämpimään kainaloon, yhdessä ollaan edelleen.
Tilanne on sama jos työntekijä suostuu hymyssä suin tekemään kaikki ikävät työt, työnantaja olettaa jatkossakin sinun tekevän kaikki ikävät työt ja muut pääsevät helpommalla.
Mikään ei kelpaa. Kuule, treffailu ja parisuhde on ihan vapaa-ehtoisia.
Ongelman voi helposti kiertää suostumalla vain ilmaisiin treffaustapoihin.
Tuollehan ehdotettiin jo vaikka mitä ilmaista tekemistä treffeille, mutta mikään niistä ei kelvannut. Jos ei halua käyttää rahaa, joutuu näkemään vähän vaivaa. Mutta ei.
Dracula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dracula kirjoitti:
Mitä vähemmän nainen tykkää sinusta, sitä enemmän maksat.
Varmista ensin, että nainen tykkää sinusta oikeasti, eikä vain lompakostasi,
valitettavasti sellaisiakin on liikkeellä.
Muista, että mikään määrä rahaa ei saa naista tykkäämään sinusta,
jos hän ei vaan jostain syystä tykkää sinusta.
Meinaatko että tonttu meinaa äitinsä joutuneen väkisinmaatuksi? Hemmetin helmi kahvihetki tulossa..
Kas, päätit että minä saan ohjailla tunteitasi. Jos et näe tekstissä muuta kuin omia fiiliksiäsi, ok.
Kas, juttelenko tekoälyn kanssa vai miksi teksti oli niin tönkköä?
Vierailija kirjoitti:
En ajattele. Se on miehen tehtävä joka tapauksessa maksaa ensimmäiset treffit koska pyytäjä maksaa kun eihän naiset pyydä vaan naisia pyydetään. Naiselle on hakalampi kokea olevansa haluttu, himottu ja tavoiteltu jos nainen tekee alotteet
Kyllä naiset ovat pyytäneet minua treffeille, samoin veljeäni.
Toisin kuin tyypillinen palstamies, me tykkäämme naisista.
Dracula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko vakituisessa suhteessa? Sehän ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Dracula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus
Dracula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dracula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus
Noni. Et selvästikään pääse tapailuvaihdetta pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ymmärrä koko aloitusta. Maksaa liian helposti?
No jos pelkää maksumiehen roolia, niin sovi treffit maksuttomiin paikkoihin. Ainakin täällä pääsee toisinaan museoihin ilmaiseksi, puistot ovat aina ilmaisia (nyyttikestit "puoli-ilmaisia"), nyt kesällä täällä saa paikallisbussillakin ajella ilmaiseksi, ranta on ilmainen, on ilmaisia nähtävyyksiä, ihana vanha kaupunki hienoine taloineen joita voi yhdessä ihastella ja kuvitella millainen perhe niissä asuu/asui.
Omia parhaita ensitreffejä ovat olleet kävelylenkki kesäsateessa, luistelua ulkojäillä, patikointi lähellä olevalle laavulle + nuotio, tulokseton onginta ja kuutamouinti. Rantakaupungissa kun asun, niin rantakalliot ja viini, minttukaakao tai glögi vuodenajasta riippuen irrottaa hyvin kielenkantoja. Yhdet ensitreffit olivat kotonani, kaivoin grillin lumihangesta, pistin tulille ja grillasin bravuurini, katsottiin vielä illalla yhdessä Suomen MM-lätkäpeli. Treffikumppani ihastui ruokaan ja minä lämpimään kainaloon, yhdessä ollaan edelleen.
Tilanne on sama jos työntekijä suostuu hymyssä suin tekemään kaikki ikävät työt, työnantaja olettaa jatkossakin sinun tekevän kaikki ikävät työt ja muut pääsevät helpommalla.
Mikään ei kelpaa. Kuule, treffailu ja parisuhde on ihan vapaa-ehtoisia.
Ongelman voi helposti kiertää suostumalla vain ilmaisiin treffaustapoihin.
Tuollehan ehdotettiin jo vaikka mitä ilmaista tekemistä treffeille, mutta mikään niistä ei kelvannut. Jos ei halua käyttää rahaa, joutuu näkemään vähän vaivaa. Mutta ei.
Kuka on sanonut, ettei ilmaistreffit kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Dracula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dracula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus
Joskus naiset pääsevät, joskus eivät.
Luulitko että minulla ei ole standardeja ja no-go alueita?
Naisillakin on.
Dracula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dracula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dracula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus
Naisillakin on.
Varo ettet kompastu omaan nokkeluuteesi
Vierailija kirjoitti:
Dracula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dracula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dracula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus
Naisillakin on.
Varo ettet kompastu omaan nokkeluuteesi
No se olisi helppoa :D
Siksi on hyvä kulkea fiksun naisen kanssa, estää edes vähän kompuroimasta, joskus
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä kukaan ollut treffeillä, joilla nainen olisi ääneen pyytänyt miestä maksamaan omat kulunsa? Kuulostaa täysin vieraalta suomalaisessa kulttuurissa.
Ei, sen sijaan olen ollut treffeillä, joilla mies on paennut vessaan, kun on syöty ja pyydetty lasku. Ja tullut takaisin kurkkimaan, olenko jo maksanut oman osuuteni. Olimme pizzeriassa.
Vain Suomessa voi olla näin.
Ulkomailla olen ollut kolmilla treffeillä, joilla mies ei tilannut mitään. Jälkeenpäin tajusin, että mies on niin köyhä, ettei sillä ollut varaa syödä itse mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä kukaan ollut treffeillä, joilla nainen olisi ääneen pyytänyt miestä maksamaan omat kulunsa? Kuulostaa täysin vieraalta suomalaisessa kulttuurissa.
Ei, sen sijaan olen ollut treffeillä, joilla mies on paennut vessaan, kun on syöty ja pyydetty lasku. Ja tullut takaisin kurkkimaan, olenko jo maksanut oman osuuteni. Olimme pizzeriassa.
Vain Suomessa voi olla näin.
Ulkomailla olen ollut kolmilla treffeillä, joilla mies ei tilannut mitään. Jälkeenpäin tajusin, että mies on niin köyhä, ettei sillä ollut varaa syödä itse mitään.
Noissa tilanteessa miehille olisi ollut järkevämpää suostua vain ilmaistreffeille esim. kävelylle.
Onhan homopareissakin sokeripareja.